Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Lokk med deg en random kompis som du nesten aldri snakker med, åsså kan dere bli bedre buddies tilegg! :)

Jeg er kommet i den alderen, at jeg ikke har så mange spillegale kompiser lenger. Den mest sannsynlige, som spilte veldig mye Warcraft i sin tid, tør ikke fordi han er redd for å bli like avhengig som han var den gangen. Og nå har han samboer, så det hadde passet eksepsjonelt dårlig :)

 

Har også forsøkt å få med et par andre kompiser som spiller litt, men WoW er ikke deres type spill.

 

Svar: Takk for tilbudet, men da kan vi jo like godt RAF'e oss selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg vil helst kjøpe noe som gir xp bonus, det skulle jeg skrevet. Og ser nå at jeg må gå et par dungeons til for å få nok poeng. Men uansett; da er det altså chest eller shoulders som er best? Noen som kan linke til "riktige" alternativer? :)

Lenke til kommentar

Roter rundt i MoP betaen men kan ikke si at jeg er overbegeistra. Gjorde ferdig starter-zona og har ikke tenkt å gjøre noe særlig mer enn det, var bare nysgjerrig.

 

Har spilt WoW siden 2006, men tror kanskje at denne ekspansjonen var det som måtte til for at jeg skulle miste interesse. Det at jeg har spilt samme spillet i seks år har jo selvfølgelig også en innvirkning men alikevel, jeg har absolutt NULL begeistring for det nye som kommer. Selv om Pandaria tilhører WoW universet så sitter jeg forstatt igjen med at det kunne på det meste ha vært et kontinent med noe innhold - ikke en spillbar rase.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en alt run i DS 10 i går kveld hvor vi tok noen av bossene på heroic. Må si at jeg ble litt overrasket over vanskelighetsgraden akkurat nå om dagen.

Vi gjorde følgende på heroic:

Morchok - sykt enkelt, men det vet vel alle (pala tanking)

Yor'sajh - ikke så mye verre enn på normal. Hadde selvklart vært enda enklere om jeg hadde TB trinketen og DP glyphen, men fult mulig å solo tanke den fighten uten de 2 tingene

Hagara - her logget jeg på min resto shaman. Dispell debuff mens man løp rundt, utover det ikke så vanskelig

Ultraxion - tilbake på min prot pala. kortere cast time på Hour of twillight, litt mer koordinasjon med hvem som blir ute enn på normal

 

Alt i alt, så var ikke disse fightene alt for ille sammenlignet med normal mode. Ja bossene har større health pool og gjør mer skade, men jeg ble ikke avskrekket av disse. Hagara var uten tvil den mest vanskelige av disse 4 heroic mode fightene.

 

Så jeg vil tro med den raid buff som vi får nå i DS, så burde de fleste guilds minimum klare 3 av bossene på heroic.

Kanskje det blir Zon'ozz og Blackhorn neste uke på heroic for meg i alt run, hadde helt klart vært interessant å prøvd de også for å sammenligne med de andre 4. Spine og Madness gjenstår etter det, men det kommer nok til å ta litt tid før guilden jeg er i kommer til å ta alt run på heroic mode der

Lenke til kommentar

Er helt enig. DS er latterlig enkelt, og alle bossene som var "vanskelige" (snakker såklart prenerfs) var kun basert på gear og raidcooldowns. Savner bosser hvor spillerern måtte være på tå hele tiden, og den eneste bossen som har noe som minner om avoidance er Hagara, men den er alt for lett allikevel. Håper MoP tar bossstandaren litt opp.

Men for all del, DS var morsomt sålenge det varte :) Nå er mount, pet og goldfarming fram til MoP.

Lenke til kommentar

Roter rundt i MoP betaen men kan ikke si at jeg er overbegeistra. Gjorde ferdig starter-zona og har ikke tenkt å gjøre noe særlig mer enn det, var bare nysgjerrig.

Kunne du ha sjekket noe for meg?

 

Det ser ut til at spell pen skal tas bort i MOP. Er det noen som vet hva dette erstattes med på items med spell pen? For eksempel har Rune of Perfection ( http://www.wowhead.com/item=21566 ) spell pen. Kunne du sjekket status på denne i MOP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...