Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at det var et alternativ til Mount Hyjal ja, tar alt ferdig i Hyjal først tenkte jeg. Mye gull å hente i questene. Startet med 75g på lvl80 og har nå 1400g.

 

Hyjal er alternativet til "undervannshelvetet" som du nettopp er ferdig med, den Deepholm er det fornuftige stedet å gå etterpå.

Lenke til kommentar

Der kom jaggu meg beta inviten min. :)

 

Når startet du kontoen din og når skaffet du anual pass?

Kudos til Blizzard som sender ut invitasjoner jevnlig til en stor andel spillere, men det virker som at jeg med konto fra sommer 2007 og som ikke registrerte anual pass før i år må belage meg på lang venting.

Lenke til kommentar

http://books.google....epage&q&f=false

 

Kjøpe gull mens wow kjører, neppe smart.

 

 

Kan være at Blizzard har kuttet ut Warden? Presset fra gold-sellers osv har blitt så stort at de må se seg om etter alternative måter å kontrollere det på som med real-money action house i Diablo 3 som et eksempel.

 

Det er uansett veldig på kanten hele løsningen, spesielt ettersom en god del land ikke er pålagt å følge / godta diverse EULA-er osv som diverse selskaper måtte dikte opp. Dessuten fungerer vell Warden kun på Windows systemer og ikke OS X ettersom denne typen prosessor som det beskrives om her vil kreve at du kommer med brukernavn / passord for hver eneste gang en slik prosess skulle kunne starte opp under UNIX baserte systemer som OS X?

Lenke til kommentar

Har selv kjøpt tonnevis med gull opp i mellom tida, og har absolutt aldri opplevd så mye som en warning. Så det tror jeg Blizzard ignorerer fullstendig. Kan også nevnes at jeg alltid har gjort bestillingene mens jeg har hatt WoW åpen, så "myten" om at Warden oppdager det er bare b/s. Sitter også en del på Ownedcore mest pga guides. Men der er det såpass mye annet artig, at hvis Warden oppdaget det, så hadde jeg garantert hørt noe.

Lenke til kommentar

Hatt en liten påskeferie fra forumet, så her kommer et par svar fra meg på et par av de postene som ble lagt inn i det siste.

 

1. Kjøpe gold fra gold selgere

Å kjøpe gull fra "gold sellers" har jeg svært lite til overs for selv. Da ville jeg heller ha punget ut for en guardian cub og solgt den på AH. Du kan fort tjene 5.000 gold pr. Cub du selger og du risikerer ikke å bli bannet.

 

Husk en ting, de aller aller fleste som selger gull, gjør det på bekostning av folk i spillet. Dette er folk som har blitt hacket som har mistet alt de eier osv.

 

2. Questing i Cata (og gold)

Når det gjelder questing soner som en annen skriver om her, så ville jeg ha valgt følgende:

Start i Mount Hyjal. Når du er ferdig med alle quests der, så ta turen videre til Deepholm. Bare ved å queste i de 2 sonene samt ta et par dungeons underveis, så er du fort level 85.

Jeg ville i tillegg til dette ha gjort starting questene for Twillight Highlands. Veldig bra sted å dra til for å farme ore og herbs.

Med alle de nye cata sonene som kom ut, så kan du fort tjene veldig mye gold. Så trenger du gold, gjør ferdig alle sonene. Husk en ting da (som overraskende en del "glemmer"), når du leverer inn en quest, hvis de items som du kan velge mellom ikke er av interesse for din haracter, velg den item som du tjener mest på ved å selge.

Loot alltid og da mener jeg ALLTID alt du kan komme over av mobs osv som du har drept og vendor det. Putt ting på AH og ikke bruk penger på AH.

Beste oppskriften for å tjene enkle penger

 

3. Annet

Klarte i påsken å ta min DK opp til lvl 85 (min syvende lvl 85 forresten). Nå gjenstår det å få min hunter (lvl 80), Priest (lvl 80) og Mage (lvl 78) opp til 85 også. Må selvklart få litt bedre gear på min DK slik at jeg kan raide med han hvis nødvendig (kommer vel ikke til å skje da jeg har 3 andre characters jeg casual raider med p.t. allerede men men).

Jeg valgte å ta opp BS og mining på min blood DK. Har kommet meg opp til lvl 300 i begge prof's nå og er gledelig overrasket over hvor mye gold det er å hente i å selge ting jeg ikke trenger på AH som f.eks. solid stone og JC items. Kommer til å "pøse" ut med slike ting på AH fremover og vente på morsomme mailer fra AH :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...