Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt bekreftet i bluepost at det er noen problemer som de jobber med, selv får jeg krasj stort sett hvert 3-10min om jeg er i Valley of the Four Winds mens i Pandaren startområdet overlever jeg normalt i 15-30min.

 

Har forøvrig endelig blitt offisiell 64-bit støtte med siste patch, så det vil nå alltid være en oppdatert 64-bit klient liggende i Mists of Pandaria mappa som du kan kjøre uten at må gå frem og tilbake med sletting av filer, nedlasting av nye for oppdatering av 64-bit klienten som du må med live klienten per dags dato. En stor fordel for de som kjører på høy oppløsning med mye anti-aliasing da spillet til tider kan nå maksgrensen på 2GB minneforbruk per 32-bit applikasjon som gjør at spillet vil automatisk få fatal error når du når grensen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva "reduce input lag" faktisk gjør i praksis? Merker ikke noe forskjell på input lag om jeg har den aktivert eller deaktivert, men går ifra et snitt på 40-60 FPS til 90-120 FPS bare ved å deaktivere den. Og det er med 8x MSAA + 8x TRSSAA tvunget igjennom driver for best mulig grafikk.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at dagens RAF mount snart blir erstattet.

Det er ingen der ute som kunne tenkt seg en konto til?

Har veldig lyst på den nåværende RAF mounten, men orker ikke å åpne enda en konto på meg selv.

 

http://www.wowheadne...nd-mount-coming

Så man kan åpne en konto selv for å få denne mounten? Men man må vel betale minst en måned gameplay for å få den.

 

Må man betale for selve spillet i tillegg?

Lenke til kommentar

@Bergendahl man kan kjøre RAF med seg selv ja. Vennen/deg selv må kjøpe en fulllisens på spillet +2mnd for at du skal få mounten.

 

Har selv 3 kontoer (2 ikke aktive) så det frister ikke med en 4, hehe.

Jeg har mer og mer blitt en samler i spillet, så det frister med en sånn rocket-mount nå som den "går ut av produksjon"... men om jeg gidder å betale flere hundre kroner for den er en annen sak :)

Lenke til kommentar

@Bergendahl man kan kjøre RAF med seg selv ja. Vennen/deg selv må kjøpe en fulllisens på spillet +2mnd for at du skal få mounten.

 

Har selv 3 kontoer (2 ikke aktive) så det frister ikke med en 4, hehe.

Jeg har mer og mer blitt en samler i spillet, så det frister med en sånn rocket-mount nå som den "går ut av produksjon"... men om jeg gidder å betale flere hundre kroner for den er en annen sak :)

 

Lokk med deg en random kompis som du nesten aldri snakker med, åsså kan dere bli bedre buddies tilegg!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...