Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide å nyte tiden som lvl 85 og starte med archeology da. Er meget fristet til å starte på min Worgen, men får vel vente til jeg har prøvd meg på noen Cataclysm Heroics.

 

Håpa det var en lock som skulle prøve å tame et beast jeg :D Eller en hunter på leting etter warlock-quests :D

 

Så jeg var ikke den eneste som håpet på noe slikt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan står det egentlig til med hunter pvp om dagen? Ifølge WoW-Europe forumene så har de blitt nerfa så langt ned i støvlene angående pvp at folk blir deprimert hver gang de prøver seg på noen form for pvp. Stemmer dette?

 

Har lyst til å starte igjen, og da som min orginale class, hunter. Jeg tåler å ikke være den sterkeste classen, men hvis det ikke finnes balanse driter jeg i det. Men, disse offisielle forumene er jo kjent for å være full av whinere fra helvete, så jeg tenkte jeg skulle spørre diskusjon spillerne også for å høre deres mening. :)

 

Dere er freekills for rogues.. Duellert 20-30 stk, ingen har vært noe som helst problem.. Trenger ikke starte i stealth en gang.

Lenke til kommentar

Noen Som vet hva Hit capen til Shaman er ? Lett en stund på Google, men fant ikke noe bra. Hvor mye Haste, Mastery og crit jeg skal ha ! :) Og hvor mye spirit har dere andre Ele shamans ?

 

takk for hjelp ! :)

 

Hold over stat'en i char screen. Da ser du hvor mye hit og miss du har. Om du ikke klarer og finne det da er den på 17%.

 

Du trenger bare spirit gear så lenge du ikke har nok hit.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Bare i USA at samtlige servere har felles Battlegrounds. Vi har fortsatt våre seperate grupper.

Hvorfor møter jeg folk fra Argent Dawn osv i BG da :s De møtte jeg ikke før. Jaja, jeg gidder ikke å flytte server bare for 5 min reduksjon, da går jeg heller for instant kø. Skal liksom factionchange nå, men en eller annen kuk har tydeligvis sendt meg mail rett etter at jeg flyttet til Silvermoon.

Silvermoon horde eller ally? Horde er jo dødt der, er sånn 1500 hordespillere og 14500 ally.

Var horde, er alliance nå. Eller, jeg sitter her med et vindu oppe med ferdig gnome female utseende og alt, men jeg kom brått på at jeg ikke kan gå for fornavnet mitt Bastian + fantastic (Bastastic) siden jeg nå er female så da sitter jeg her og prøver å komme opp med et navn. Drapsmaskin var tatt D:

 

Er ikkje silvermoon pve server? Og du migrerer for å spele meir pvp? Til en server med 9 mill ally, og en liten handfull horder? Lykke til i Tol Barad =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...