Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Worgen er jo fortsatt litt hord'ish. Selv misliker jeg alliance. Lite kule byer, generiske modeller og jeg får følelsen av å være en del av barnehageklubben noen ganger.

Jeg var både Alliance og Horde i WoTLK, og må si at jeg fikk en større følelse av å være med i barnehageklubben som horde på slutten av wotlk og i Cata enn hva jeg får som alliance nå.

 

Sitter med 10min que som horde på Ragnaros atm. Må nesten sjekke hva que tiden er på allience-Outland

Instant til 20 sek er vel gjennomsnittlig overalt etter det jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke realistisk at du skal kunne klare å kjøpe opp ting å reliste det. Da skal du ha usansynlig mye gold og tid til å sitte foran AH hele tiden.

 

Folk pumper AH fullt av materialer hele tiden akkurat nå første ukene.

 

Jaja, har ikke problemer med penger uansett akkurat nå :p

 

FU, jeg som var stolt av mine 60 sølv!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Og @JonasKs: Nei, jeg er worgen :)

Tror jeg har sett deg før uansett.. Mener å huske navnet. Se etter Keyword når du er i BG og ta en /follow på meg, så kan vi ha en fun duel :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Frost eller unholy for pvp?

 

Spørs.

Du kan glemme å få proca DT i Bg siden alt går fort. Du får emr CC alternativer med Unholy, men bursten er regelrett lav siden du ikke får procca DT brukelig.

 

Frost har en grei burst men mangler CC. Spccer du Lichborn har du Self-healing i lange baner.

 

Kommer helt ned på Playstyle atm.

 

Frost har da vitterlig mer CC enn unholy.

Frost har slows på lik linje med unholy, og de har Hungering Cold. Alt unholy har som ikke frost har er stun fra pet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei unholy har desecration også.

 

Det har også frost, chillblains.

 

EDIT: Vil nesten påstå chillblains er litt bedre i PvP, da en ikke kan bevege seg ut av det, slik en kan med Desecration, pluss at en kan applye chillblains på avstand, noe en ikke kan med desecration.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Åssen kan folk hate Allies?

Da jeg starta med vanilla så var jeg gnom krigslås, og første gang jeg kom til ironforge fikk ejg en liten orgasme.

 

Jeg starta draenei dk, men gjort den om til Orc. Kan jo si at jeg liker orgrimmar også, men UC er den STYGGESTE og mest ROTETE byen på hele spillet, dæven

 

 

EDIT: Queuet for Twin Peaks nå, er det fett? : )

EDIT2: Forresten, hvorfor fjerna Blizz Deathchill fra dK? :s

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

^^

Twin peaks er imba.

 

Nei unholy har desecration også.

 

Det har også frost, chillblains.

 

EDIT: Vil nesten påstå chillblains er litt bedre i PvP, da en ikke kan bevege seg ut av det, slik en kan med Desecration, pluss at en kan applye chillblains på avstand, noe en ikke kan med desecration.

Haha wut, hvordan har jeg greid å unngå å se det. Litt flaut egentlig :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...