Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat spiller jeg balance druid og queue for å join 5mans er gjerne oppe i 30-45min :(

Det er jo en kjennsgjerning at healer og tanks kommer fortere inn i grupper og jeg har dual spec, men går det ann å bruke balance gear til å farme noe healing gear? Dette er på normal selvfølgelig. Min item lvl er 334 eller noe i den duren.

 

Edit: HAHAHA..fant nettop ut at Tree of life har forandret utseende, og jeg lo IRL da jeg så hvordan det så ut :laugh:

Link

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Liker guilden min atm. går som smurt. noen som sa dette ville gå til H :)?

 

Har ikke peiling på hva som har blitt sagt, men hva er det som går som smurt egentlig? Kan ikke se dere har gjort noe som helst, pve eller pvp sett. Er vel når dere først begynner å gjøre noe du finner ut om ting går som smurt eller ikke.

Lenke til kommentar

Liker guilden min atm. går som smurt. noen som sa dette ville gå til H :)?

 

Har ikke peiling på hva som har blitt sagt, men hva er det som går som smurt egentlig? Kan ikke se dere har gjort noe som helst, pve eller pvp sett. Er vel når dere først begynner å gjøre noe du finner ut om ting går som smurt eller ikke.

 

Mener mest hvordan det går med HC farming og miljøet i guilden.

GMen vår hadde planlagt ferie for et års tid tilbake, hvor kun det var spådd Cata i november..... fikk da en uke ekstra å geare på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...