Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Frost eller unholy for pvp?

 

Spørs.

Du kan glemme å få proca DT i Bg siden alt går fort. Du får emr CC alternativer med Unholy, men bursten er regelrett lav siden du ikke får procca DT brukelig.

 

Frost har en grei burst men mangler CC. Spccer du Lichborn har du Self-healing i lange baner.

 

Kommer helt ned på Playstyle atm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pølsemakeren? Det er et bra navn! Eller hva med Fetteranton?

Gikk for Nolifeloser :)

 

 

Er ikkje silvermoon pve server? Og du migrerer for å spele meir pvp? Til en server med 9 mill ally, og en liten handfull horder? Lykke til i Tol Barad =)

Driter i Tol Barad, det viktige er at jeg faktisk kommer inn i BG. Grunnen til at jeg flyttet til Silvermoon er at mange tjommier spiller der. Jeg kan ikke begripe at jeg faktisk har syntes det er "ok" å måtte vente 10 min på å få spille i 5 min. Jeg og Pokey har farmet BG sånn 4-6 timer i strekk nå, det hadde ikke vært mulig som horde.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

På grunn av min noe forhastede avslåing av PC-en i går har en håndfull addons rett og slett slettet profilene mine. Jippi. Det må da gå an å gjøre det på bedre måter enn at de sletter og lagrer profilene på nytt hver gang jeg går ut av spillet?

 

Ærlig talt finnes det bedre ting jeg heller vil bruke morgenen min på. Dailies f.eks.

 

Red.: Og etter litt triksing og miksing, og deretter litt søking ser det ut til at Quartz ikke har vært oppdatert på en god stund. Uansett får jeg av en eller annen grunn ikke konfigurert den til å se ut som den gjorde. Siden jeg nå også liker å ha addons som faktisk er oppdatert av eieren, er det noen som vet om gode alternativer til Quartz (altså cast bar addons)?

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det gjør de nettopp det. Siden jeg ikke har spilt på et år, har jeg ingen andre kilder enn x antall forum jeg har lest på. Nå skal det nevnes at dette er om 1v1 PvP, ettersom slik jeg har forstått det leverer det fortsatt glimrende DPS i PvE.

Han ene jeg bor med spiller hunter og skal sies at det er veldig få jeg har sett som tar han i pvp 1v1 om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...