Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... har snart maks jewelcrafting og mining skill.

Er det noen som kan gi nyttige tips, hvordan jeg kan skaffe mye gold osv.?

Salg av råvarer er gir god inntekt, for deg vil det hovedsakelig bety salg av ore og bars på AH. Vet ingenting om jewelcrafting så der må andre bidra ;)

Hvor mye ting er verdt vil variere med tilbud og etterspørsel, og over tid, så man må nok beregne noe tid til å sjekke prisene på AH for å finne ut hva som er "god og riktig pris". Har også inntrykk av at det kan være store(?) pris forskjeller fra server til server. Kan være greit å notere ned hva man for solgt ting for.

Kan også være nyttig å kjøpe opp billige/under prisede varer, slik at du kan legge de ut for salg igjen til en høyere pris. Da tjener du "litt" på det du kjøper, og får en bedre pris for det du i utgangspunktet skulle legge ut, fordi man skaper inntrykk av at prisen er høyere eller faktisk klarer å presse prisen opp.

 

Auctioneer addon har vært til god hjelp for meg. Er jo selvsagt ikke idiotsikker da prisene plutselig kan dumpe. Men gir en god indikasjon om du er flink til å scanne AH. Selv kombinerer jeg den med et kjapt søk før jeg legger ut. Kan også registrere hva ting er solgt for tidligere.

Lenke til kommentar

Skulle ta faction change + migrate isted, fikk melding at jeg har får mye gold, altså over 20.000g, ok... man må være level 81+ for å ta mer, greit jeg levlet til 81 og tok faction change og migrate, ingen problemer... men

 

Da jeg skulle velge ny karakter og velge navn får jeg melding at jeg har får mye gold, kan ikke logge på :p

 

damn blizzard, så, nå må jeg logge på ally siden først å kjøpe ting og tang på AH så skifte til horde :whistle:

Lenke til kommentar

Haha før vi puller Asaad (siste boss i vortex Pinnacle) forklarer jeg at alle må stå i trekanten osv. Hva skjer på første cast? Alle dør bortsett fra healer og meg som tanker. Healer får battleressed en lock, som da dør igjen etter to nye trekanter. Healeren dør så når bossen er på 400k. Men hvem klarte å dra den ned uansett daaaaaa :!:

Lenke til kommentar

Haha før vi puller Asaad (siste boss i vortex Pinnacle) forklarer jeg at alle må stå i trekanten osv. Hva skjer på første cast? Alle dør bortsett fra healer og meg som tanker. Healer får battleressed en lock, som da dør igjen etter to nye trekanter. Healeren dør så når bossen er på 400k. Men hvem klarte å dra den ned uansett daaaaaa :!:

Normal ja ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...