Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Wat kan man DWe som unholy nå?

 

Ja, og per dags dato viser therycrafting at DW unholy blir det beste med tanke på DPS sånn ca. når vi får T12 stats på gear.

 

Jeg regner med at Blizzard fikser dette før det blir en realitet, samt også fikser mastery for unholy, den er crap sammenlignet med andre stats, feks. Haste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er mange som sitter med mye kunnskap om WoW.

 

Er ikke veldig dreven på farming osv. Men har snart maks jewelcrafting og mining skill.

Er det noen som kan gi nyttige tips, hvordan jeg kan skaffe mye gold osv.?

 

Setter pris på alle slags tips, takk!;)

 

Håper ikke dette innlegget er upassende får tråden, er ganske ny på forum som dere ser:).

Lenke til kommentar

... har snart maks jewelcrafting og mining skill.

Er det noen som kan gi nyttige tips, hvordan jeg kan skaffe mye gold osv.?

Salg av råvarer er gir god inntekt, for deg vil det hovedsakelig bety salg av ore og bars på AH. Vet ingenting om jewelcrafting så der må andre bidra ;)

Hvor mye ting er verdt vil variere med tilbud og etterspørsel, og over tid, så man må nok beregne noe tid til å sjekke prisene på AH for å finne ut hva som er "god og riktig pris". Har også inntrykk av at det kan være store(?) pris forskjeller fra server til server. Kan være greit å notere ned hva man for solgt ting for.

Kan også være nyttig å kjøpe opp billige/under prisede varer, slik at du kan legge de ut for salg igjen til en høyere pris. Da tjener du "litt" på det du kjøper, og får en bedre pris for det du i utgangspunktet skulle legge ut, fordi man skaper inntrykk av at prisen er høyere eller faktisk klarer å presse prisen opp.

Lenke til kommentar

Det er jo bare rett og rimelig. Folk lærer jo aldri med mindre feiltrinnene dems har konsekvenser. Om folk stadig gjør samme feil, som å stå midt oppi flammer, gidder ikke jeg å heale dem heller før de tar hintet og flytter seg derfra. Jeg er ikke der for å bli straffet for andres feil, og det vil de fleste andre som har healet eller tanket en stund være enig i.

 

Latterlig.

Hvis du absolutt vil lære bort noe til noen, så kan du ta det etter dere er ferdige med det dere var der for å gjøre. Kaste bort tiden til resten av gruppa, bare fordi du skal leke tøff å la folk dø med vilje er ikke noe de fleste jeg spiller med ville gjort hvertfall.

 

Og vær så snill og fortell meg hvordan du blir straffet fordi noen står i flammer slik at du må trykke en ekstra knapp eller to. Du skader gruppa like mye som han som står i flammene om du lar han dø når du kunne gjort noe for å holde han levende.

 

PS. Før dere begynner å syte over dps som står i flammer slik at gruppa wiper er det her snakk om når du aktivt velger å la noen dø selv om du kunne gjort noe med det uten å la noen andre dø.

 

Det er ikke alltid bare å ta det etter vi er ferdige. Ofte er det bedre for gruppa generelt at jeg lar noen dø om de tydeligvis kommer til å ta en del skade (f.eks. om de ikke presterer å flytte seg) så jeg heller kan bruke den manaen på å holde liv i resten så vi faktisk kommer oss gjennom kampen før jeg går tom. Nå i Cataclysm er ikke mana lenger bare en blå strek som alltid er full. Den tømmes faktisk rimelig kjapt nå, og jeg har ikke råd til å heale idioter gjennom en hel bossfight.

 

Dette er noe healeren må gjøre til enhver tid; bedømme hvem som er verdt å holde i live for å få best mulige resultat av enhver kamp. Det er ikke bare om å gjøre å holde alle på 100% hele tiden. Det er ikke alltid det er mulig nå i Cata.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Wat kan man DWe som unholy nå?

 

Ja, og per dags dato viser therycrafting at DW unholy blir det beste med tanke på DPS sånn ca. når vi får T12 stats på gear.

 

Jeg regner med at Blizzard fikser dette før det blir en realitet, samt også fikser mastery for unholy, den er crap sammenlignet med andre stats, feks. Haste.

 

Du kan vell egentlig referere til Consider som har funnet det ut.

http://considerit1.wordpress.com/2010/11/21/nightmares-they-do-come-true/

Lenke til kommentar
Ikke vanskelig å skjønne at du ikke har gjort Cataclysm heroics enda.

*snip*

 

Ganske sikker på at jeg har gjort flere heroics enn deg, så jeg er fult klar over hvordan heroics er i Cataclysm :)

 

Det er ikke alltid bare å ta det etter vi er ferdige. Ofte er det bedre for gruppa generelt at jeg lar noen dø om de tydeligvis kommer til å ta en del skade (f.eks. om de ikke presterer å flytte seg) så jeg heller kan bruke den manaen på å holde liv i resten så vi faktisk kommer oss gjennom kampen før jeg går tom. Nå i Cataclysm er ikke mana lenger bare en blå strek som alltid er full. Den tømmes faktisk rimelig kjapt nå, og jeg har ikke råd til å heale idioter gjennom en hel bossfight.

 

Dette er noe healeren må gjøre til enhver tid; bedømme hvem som er verdt å holde i live for å få best mulige resultat av enhver kamp. Det er ikke bare om å gjøre å holde alle på 100% hele tiden. Det er ikke alltid det er mulig nå i Cata.

 

Hadde vært greit om dere faktisk leste posten min før dere svarte på den. Veldig nødvendig å komme med argumenter som ikke har noe med saken å gjøre.

 

er det her snakk om når du aktivt velger å la noen dø selv om du kunne gjort noe med det uten å la noen andre dø.

 

Igår var jeg i en heroic der en warlock sto i den der flammegreia dragebossen i Grim Batol gjør. Dette gjorde han 2 ganger, begge gangene ble han healet av healeren. Vi drepte bossen. Det Saft Suse sa tidligere er at han ville latt warlocken dø for å "lære" han noe, istedetfor å bare heale han, drepe bossen mye raskere og slippe å resse han etterpå. Dette er det jeg mener er latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har hatt flere i guilden som har gjort ham solo, tenker å prøve det samme selv en dag:P Det tar visst rundt en halvtime.

 

Men gratulerer, fin achievement det der!

Flott achievement! :)

 

Vi brukte vel en halvtime vi også, med å wipe litt og finne den perfekte metoden. Men etter det gikk det bare fint.

Lenke til kommentar

Skulle nettopp claime RAF-rocketen, så fikk jeg en error melding på battle.net, gikk tilbake og prøvde på nytt, plutselig hadde jeg to mounts i mailboxen. Gikk tilbake og sendte den til alle karakterene jeg har:D

 

Samme skjedde med meg, men må ikke mottageren være over lvl 60?

 

 

Det kan godt hende, jeg har bare chars som er over 60, men lurer på om det stod noe slikt på sidene der jeg overførte. Uansett en fin bug, i og med at jeg var veldig usikker på hvilken karakter jeg ville ha den på:)

Lenke til kommentar
Ikke vanskelig å skjønne at du ikke har gjort Cataclysm heroics enda.

*snip*

 

Ganske sikker på at jeg har gjort flere heroics enn deg, så jeg er fult klar over hvordan heroics er i Cataclysm :)

 

Det er ikke alltid bare å ta det etter vi er ferdige. Ofte er det bedre for gruppa generelt at jeg lar noen dø om de tydeligvis kommer til å ta en del skade (f.eks. om de ikke presterer å flytte seg) så jeg heller kan bruke den manaen på å holde liv i resten så vi faktisk kommer oss gjennom kampen før jeg går tom. Nå i Cataclysm er ikke mana lenger bare en blå strek som alltid er full. Den tømmes faktisk rimelig kjapt nå, og jeg har ikke råd til å heale idioter gjennom en hel bossfight.

 

Dette er noe healeren må gjøre til enhver tid; bedømme hvem som er verdt å holde i live for å få best mulige resultat av enhver kamp. Det er ikke bare om å gjøre å holde alle på 100% hele tiden. Det er ikke alltid det er mulig nå i Cata.

 

Hadde vært greit om dere faktisk leste posten min før dere svarte på den. Veldig nødvendig å komme med argumenter som ikke har noe med saken å gjøre.

 

er det her snakk om når du aktivt velger å la noen dø selv om du kunne gjort noe med det uten å la noen andre dø.

 

Igår var jeg i en heroic der en warlock sto i den der flammegreia dragebossen i Grim Batol gjør. Dette gjorde han 2 ganger, begge gangene ble han healet av healeren. Vi drepte bossen. Det Saft Suse sa tidligere er at han ville latt warlocken dø for å "lære" han noe, istedetfor å bare heale han, drepe bossen mye raskere og slippe å resse han etterpå. Dette er det jeg mener er latterlig.

 

Hvorfor i alle dager skal han få lov å stå i flammene? Det er mange bosser som har onehit-mechanics nå, og disse spillerene som blir bært av andre hele tiden lærer absolutt ingenting om spillet.

Ser jeg at en fyr kommer til å dø på noe han absolutt fint kunne unngått lar jeg med vilje være å bruke BoP eller Guardian Spirit på han.

Tror du han kommer til å dø på det samme hver eneste gang han dreper bossen deretter om han har fått 5min med rage fra meg? Eller tror du det er bedre om jeg bare guardianspiriter han mens han står og trykker 112112, fullstendig oblivious til det faktum at han egentlig skulle vært død?

 

Folk som deg er jo til å grine av. Er ikke merkelig at spillet har tatt en såpass nedtur når dere absolutt skal dra folk gjennom content de ikke burde vært i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...