Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller tror du det er bedre om jeg bare guardianspiriter han mens han står og trykker 112112, fullstendig oblivious til det faktum at han egentlig skulle vært død?

 

 

Bedre for deg og gruppa di, ja.

Bedre for han, muligens ikke. Men funker også å bare fortelle han hva han gjorde galt etter dere er ferdige. Hvis han ikke lærer av at folk forteller han hva han gjorde galt, er sjangsen liten for at han lærer noe av å dø.

 

Virker som at flere folk heller vil straffe gruppen sin og seg selv enn å bare gjøre en liten ekstra ting for å få ting til å gå litt kjappere. Synes det er ganske snodig.

Lenke til kommentar

et par spm om archaeology; har nå rundt 130 i skill, og lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre enn å "loote" grå artifacts og kun skille ved å lage gråe items.

Vil det fortsatt gi 5 skill points per item jeg lager når jeg nærmer meg 300 skill?

Har til nå bare vært i kalimdor, skal jeg være der/eastern kingdoms til jeg er på 300(samme som gather profesions)?

 

 

får se om kommer på mer å spørre om senere... :)

Lenke til kommentar

Hmm, måtte altså opp i 270-280 før det begynte å bli gøy med arkeologi.

Er på 360-noe men gøy har det aldri vært :( Hjelper heller ikke stort at det ikke er noe gear for min klasse (rogue). Hadde det ikke vært for at jeg vil makse alle professions på min main hadde jeg aldri giddet å begynne... Blizzard må gjør noe med archaelology. :realmad:

Lenke til kommentar

Hmm, måtte altså opp i 270-280 før det begynte å bli gøy med arkeologi.

Er på 360-noe men gøy har det aldri vært :( Hjelper heller ikke stort at det ikke er noe gear for min klasse (rogue). Hadde det ikke vært for at jeg vil makse alle professions på min main hadde jeg aldri giddet å begynne... Blizzard må gjør noe med archaelology. :realmad:

Archeology er jo gøy i forhold til fishing og cooking.

Tok meg bare et par dager å maxe det :D

Fishing og cooking er vel på 0 eller 40ish...

Lenke til kommentar

et par spm om archaeology; har nå rundt 130 i skill, og lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre enn å "loote" grå artifacts og kun skille ved å lage gråe items.

Vil det fortsatt gi 5 skill points per item jeg lager når jeg nærmer meg 300 skill?

Har til nå bare vært i kalimdor, skal jeg være der/eastern kingdoms til jeg er på 300(samme som gather profesions)?

 

 

får se om kommer på mer å spørre om senere... :)

 

Du trenger ikke forlate Azeroth i det hele tatt, da solving av artifacts av uansett klasse vil gi deg 5 skillpoeng. Du får ikke mer enn 5 skillpoeng per solve, uansett.

Lenke til kommentar
When you kill a Mangy Hyena and Diseased Vulture, you will receive a quest from each to kill more.

 

Another quest can be gained after completing the Harrison Jones quest chain in The Chamber of the Stars.

After the 4 statues have collapsed, scarabs appear throughout the room. Kill any one of them to receive this quest: Just a Fancy Cockroach

 

Sakset fra Wowhead.com

Lenke til kommentar

Bare i USA at samtlige servere har felles Battlegrounds. Vi har fortsatt våre seperate grupper.

Hvorfor møter jeg folk fra Argent Dawn osv i BG da :s De møtte jeg ikke før. Jaja, jeg gidder ikke å flytte server bare for 5 min reduksjon, da går jeg heller for instant kø. Skal liksom factionchange nå, men en eller annen kuk har tydeligvis sendt meg mail rett etter at jeg flyttet til Silvermoon.

Lenke til kommentar
When you kill a Mangy Hyena and Diseased Vulture, you will receive a quest from each to kill more.

 

Another quest can be gained after completing the Harrison Jones quest chain in The Chamber of the Stars.

After the 4 statues have collapsed, scarabs appear throughout the room. Kill any one of them to receive this quest: Just a Fancy Cockroach

 

Sakset fra Wowhead.com

 

Var den siste, achivement complete! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare i USA at samtlige servere har felles Battlegrounds. Vi har fortsatt våre seperate grupper.

Hvorfor møter jeg folk fra Argent Dawn osv i BG da :s De møtte jeg ikke før. Jaja, jeg gidder ikke å flytte server bare for 5 min reduksjon, da går jeg heller for instant kø. Skal liksom factionchange nå, men en eller annen kuk har tydeligvis sendt meg mail rett etter at jeg flyttet til Silvermoon.

Silvermoon horde eller ally? Horde er jo dødt der, er sånn 1500 hordespillere og 14500 ally.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...