Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sånn jeg har forstått det gjør de nettopp det. Siden jeg ikke har spilt på et år, har jeg ingen andre kilder enn x antall forum jeg har lest på. Nå skal det nevnes at dette er om 1v1 PvP, ettersom slik jeg har forstått det leverer det fortsatt glimrende DPS i PvE.

Hunter er enda bra, er bare at alle noobsene QQer uten grunn. Samme med folk som QQer om at healing er så SYKT VANSKELIG OMG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jaja, siden hunter åpenbart suger såpass om dagen, får jeg prøve ut shaman istedenfor da. :(

 

Det sier jeg ikke. Bare at jeg som rogue tar de som freekills. De gjør det bra i pve såvidt jeg har forstått.

Jeg tar forresten alltid med en hunter i ratedBG, de har mye kjekt å komme med. + de har jo fått spellreflekt, det er jo ikke en dum ting!

Lenke til kommentar

Jeg har jo egentlig ingenting å si, ettersom jeg hverken har prøvd spillet eller hunter på lenge. Fant forresten en oversikt over antall av de forskjellige classene i arena, der lå hunter helt i bånn med 4, et eller annet i prosent. Regner med å få kjøpt meg ny subscription i løpet av uka så da får jeg sett litt selv.

 

Juletreduden: Har lest litt på Elitistjerks selv, en genial side selv om jeg ikke har fått satt det som står der ut i praksis enda. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg liker også guildet mitt atm. Flott pvp guild med engasjerte spillere som faktisk er med på BGs. De fleste er på mitt nivå i arena (~2300 isj), og vi er allerede i gang med rated BGs. Kos :)

 

Virker som min guild. Alle er rundt 2300-2500 rating, vi har allerede noen som ligger på 2700, og jeg som er officer og har ansvar for rated BG(så langt) har vi komt til rundt 900 rating med 14-2 i stats. Koselig når man har flere gode, og ikke bare folk som vil være med på moroa uten å legge noe tid ned i dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...