Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har no levla blodhardt en hunter...mest mulig i dungeon, alltid i kø etc.

 

AoV ved kvar "leaving combat". Dragonhawk rett før du starter. Det funker stort sett gjennom heile driten. Så sant du ikkje har med crappy dps. No er eg då surv med replenishment også, men er vel ikkje et stort poeng kanskje.

 

Survival anbefalast. Artig =) Verre å finne bra surv levlegear riktignok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MM har et utrolig manaproblem under levling i forhold til survival. Det jeg gjorde var (i tilegg til viper som nevnt over) å ninjadrikke mellom hvert pull. Kjøp den beste drikken du kan bruke fra vendor, og sett deg ned med en gang mobsene er døde. Noen ganger kan du volleye en group i viper for å burste opp manaen din. DPS-en synker, men hvem bryr seg? :)

Lenke til kommentar

Jeg ser stadig at folk blir hacka, også de som ikke åpner suspekte mails eller kjøper gull ser det ut til. Løser den Authenticator-greia alt sånt, og er den grei å laste ned? Ikke masse dritt du får med på kjøpet eller at det blir noe ball med å logge seg inn på spillet etterpå?

 

Lurer også på hva Public Test Realm er for noe? (så det på battle.net)

Lenke til kommentar

Jeg ser stadig at folk blir hacka, også de som ikke åpner suspekte mails eller kjøper gull ser det ut til. Løser den Authenticator-greia alt sånt, og er den grei å laste ned? Ikke masse dritt du får med på kjøpet eller at det blir noe ball med å logge seg inn på spillet etterpå?

 

Lurer også på hva Public Test Realm er for noe? (så det på battle.net)

Authenticator løser den i 99.99% av alle saker. Blir du hacket med authenticator, så har du virus på PCen din som sender inn auth-koden din slik noen kan logge seg inn i løpet av 30 sekunder.

Den er kjempegrei å laste ned på mobilen, eneste minusen er at du må skrive inn koden hver gang du skal logge deg inn. Hvis du mister telefonen din må du også ringe Blizzard for å fjerne Authenticatoren.

 

Men jeg har hatt den siden den kom til Android-mobiler. Fungerer kjempebra.

Lenke til kommentar

A test realm or test server is a realm made for trying out features in development for the next patch. Blizzard occasionally announces "Public Test Realms" or "PTRs" for players of World of Warcraft to test features. Blizzard has also recently done a "Tournament Test Realm" or "TTR" to get ready for the Arena Competition.

 

You can make a character on the test realm from a copy of one of your characters on a normal realm or from a premade. Whether there will be premades or not will be clearly announced. Players on test realms should not be surprised by character wipes, item wipes, or frequent downtime to make changes or apply patches, so don't get too attached to your character on these servers.

 

Nei, det er ikke det samme som cataclysm beta..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg ser stadig at folk blir hacka, også de som ikke åpner suspekte mails eller kjøper gull ser det ut til. Løser den Authenticator-greia alt sånt, og er den grei å laste ned? Ikke masse dritt du får med på kjøpet eller at det blir noe ball med å logge seg inn på spillet etterpå?

 

Lurer også på hva Public Test Realm er for noe? (så det på battle.net)

Authenticator løser den i 99.99% av alle saker. Blir du hacket med authenticator, så har du virus på PCen din som sender inn auth-koden din slik noen kan logge seg inn i løpet av 30 sekunder.

Den er kjempegrei å laste ned på mobilen, eneste minusen er at du må skrive inn koden hver gang du skal logge deg inn. Hvis du mister telefonen din må du også ringe Blizzard for å fjerne Authenticatoren.

 

Men jeg har hatt den siden den kom til Android-mobiler. Fungerer kjempebra.

Da får jeg prøve å laste den ned til mobilen. Har du en link, eller er det et valg jeg gjør inne på battle.net eller noe?

 

Bytex: Nei, trodde ikke det var i forhold til Cataclysm, det er jo big-deal, hadde bare ikke sett den "knappen" før. :)

Lenke til kommentar

Er rimelig rask til å levle når jeg først gidder. Eneste jeg husker fra Outland var at Nagrand var konge, heh. Vet helt ærlig ikke hva jeg skal levle fra 60-80. Får mest sannsynlig bare tid til å geare opp en karakter før Cataclysm, så druid eller pala er vel rimelig safe sånn sett.

 

Du kommer til å hate Nagrand om du noen gang prøver deg på Mag'har-rep. :p

Lenke til kommentar

Er rimelig rask til å levle når jeg først gidder. Eneste jeg husker fra Outland var at Nagrand var konge, heh. Vet helt ærlig ikke hva jeg skal levle fra 60-80. Får mest sannsynlig bare tid til å geare opp en karakter før Cataclysm, så druid eller pala er vel rimelig safe sånn sett.

 

Du kommer til å hate Nagrand om du noen gang prøver deg på Mag'har-rep. :p

 

Njaaa ikke nødvendigvis. Jeg husker at på Allypallyn min så farma jeg beads for å bli exalted med kurenai. Synest det var konge å drepe ogres. Hoppa over det hele med magen, men nå som jeg har havnet der igjen med en belf priest så tenkte jeg at det kunne blitt artig å farme til exalted med Mag'har også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...