Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellfire Peninsula!

 

Second that!

 

Jeg liker best Outland av lvle stedene i wow. Tror jeg har gjort alle questa i samtlige soner når jeg levla huntern til 80.

Un'Goro, Hellfire Peninsula, Zangarmarsh og Boring Tundra må være de verste områdene jeg vet om.

 

Smaken er som baken. Jeg liker heller ikke Borean eller Howling Fjord. Liker egentlig ikke spesielt godt Northrend.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har ikke levlet i Grizzly Hills siden evigheter, de to siste 80ene jeg levlet questet jeg med en annen og han ville IKKE dit ;(

 

Jeg mangler 2-3 levler nå, så blir det gjensyn med Grizzly Hills for meg :wee:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

^ What he said egentlig. Men Nagrand har jeg virkelig ikke noe imot. Det er den eneste sonen i Outland jeg faktisk liker å queste i.

Fatter fortsatt ikke "alles" fascinasjon over Nagrand.

 

"Åh, det er så pent." "Den fineste sonen i WoW" osv.

Unnskyld meg. What? Pent? Fineste?

 

Er det fordi det er den som er mest hjemmekoselig når man sammenligner det med Azeroth, eller?

 

 

Nei, takke meg til Zangarmarsh. Perfekt på syre, brukbare quester og quest rewards og veldig lett å bare zoome gjennom. Blir alltid litt 'neåt' når jeg er ferdig med den sonen.

Jeg tror derimot jeg er en av få som har den meningen. :p

 

 

Og Grizzly Hills, heldigvis er smaken som baken og ja, jeg vet det er lov til å ha egne meninger (selv om det ikke er alltid jeg forstår hvorfor folk mener ting, men så igjen, jeg antar mange setter spørsmålstegn ved mine meninger også).

Men, og jeg sier men, hva er _deres_ fascinasjon ved det forjævlige stedet? Jeg unngår det alltid om jeg kan, og jeg kan stort sett.

Starter i Borean på 70, drar videre til Howling etterpå, Dragonblight på 73-74 og enten rett på Zul'Drak eller Sholazar på 75-76. Liker ingen av dem noe godt egentlig, men er et aber man må gjennom på vei til Storm Peaks, sånn at man kan få gjort questene for Sons of Hodir og betale et par hundre gull for å bli exalted og få enchanten, og så bli 80 der, stikke Icecrown og gjøre quester for å få frem Knights of the Ebon Blade og Argent Crusade og vips, enda en på 80 man må ta gjennom random pugs og what not daglig for nok emblemer så man kan geare opp. Og nok en grunn til å bli utbrent fra wotlk, slik at man ender opp med å enten levle enda flere alter i live, eller om man er heldig og har tilgang til betaen, stikker man der og flyr rundt og koser seg / utforsker / levler alter og ser på alt det nye.

 

Jeg antar jeg kan slutte å spille også, men det gidder jeg heller ikke. Jeg har fortsatt ikke hele guildet på Facebook / MSN, og siden jeg hovedsaklig logger på for å preike skit og bruker WoW som en dyr og tidvis grafisk fin chatteklient, så orker jeg ikke gi opp kontakten med de flotte menneskene jeg har møtt de siste 5 årene. :p

Lenke til kommentar

Borean Tundra er et stilig sted med gode quests, synd at de har spammet stedet med en million mobs (Warsong Hold anyone?) som gjør det helt umulig for de uten cold weather flying fra level 68. Jeg liker Outlands, rett og slett fordi det ikke er så utrolig overbefolket av mobs slik som Northrend, og fordi man kan fly der :)

Lenke til kommentar

Jeg antar jeg kan slutte å spille også, men det gidder jeg heller ikke. Jeg har fortsatt ikke hele guildet på Facebook / MSN, og siden jeg hovedsaklig logger på for å preike skit og bruker WoW som en dyr og tidvis grafisk fin chatteklient, så orker jeg ikke gi opp kontakten med de flotte menneskene jeg har møtt de siste 5 årene. :p

 

Samme Grunn hos meg.

Lenke til kommentar

Jeg syns Grizzly hills er greit fordi det faktisk ser ut som et hyggelig sted. Jeg kan liksom ri gjennom der og se bjørner og hester og sola. Hater Zul'Drak som pesten for der er det bare mørkt og faenskap og helvete og undead og mer undead. Blir liksom alt for mye av det samme. I Grizzly hills er det jo litt variasjon i mobsa du dreper pluss all loren på Loken og de dvergene.k

Lenke til kommentar

Hmm. Har begynt å like Hinterlands, iallefall som Tauren Druid (balance). Kanskje for hele slekta til Moonkin bor der? :p

 

Un'Goro er også chill, så liten zone at det går fort å sope sammen en haug med quester og gjøre dem ferdig på en time.

 

Barrens er <3 forever. TIl Cata kommer da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...