Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aberet med Grizzly Hills er å grinde bjørneromper og andre ting med lav droprate. :|

"Grinde bjørneromper" :rofl:

 

Nei, men altså, jeg syns Grizzly Hills er en ganske så kjekk sone også. Fin musikk, fin natur, kjekke quests, osv osv. EP og Zul'Drak derimot... HATER områder som er dominert av undead. HATER undead. Undead og sånne insektdriter er de verste mobsa i spillet, spør du meg.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvilken klasse du spiller når det kommer til undeads. :p

Jeg stortrivdes der med pala-en, men ellers hater jeg ZD. Men så igjen. Hver gang jeg kommer meg gjennom ZD med en char (det skjer ikke ofte, jeg har mista 3-4 chars der inne), så feirer jeg med alkohol og iskrem IRL. :p

Skjønt, det skjer hver gang jeg kommer meg gjennom GH også.

 

Og hva er greia med musikken? Finnes det faktisk folk som ikke automatisk går inn og skrur av spillmusikken sånn at man kan høre på sin egen musikk / se film / serier mens man spiller? :p

Lenke til kommentar

Aberet med Grizzly Hills er å grinde bjørneromper og andre ting med lav droprate. :|

"Grinde bjørneromper" :rofl:

 

Nei, men altså, jeg syns Grizzly Hills er en ganske så kjekk sone også. Fin musikk, fin natur, kjekke quests, osv osv. EP og Zul'Drak derimot... HATER områder som er dominert av undead. HATER undead. Undead og sånne insektdriter er de verste mobsa i spillet, spør du meg.

 

Synd at Northrend og scourge generelt er dominert av undead og insektdrit, men jeg er helt enig med deg :p Syns Howling Fjord og spesielt Grizzly Hills er en fin kontrast til Zul'Drak.

Lenke til kommentar

Og da kjører guilden Lich king 25m. 3 og en halv time med full vipe.

da henter jeg brus, chips, biler og sjokolade :D

http://www.xfire.com/live_video/theprestigeeu/

 

3 og en halv time folkens :D

Hvor vanskelig kan det være å spre seg ut på defile? Aldri sett noen som klarer å ha defile over bokstavlig talt hele platformen xD. Og dere må stunne de Val'Kyrene.

 

gjør jo det O.o men folk er for sakte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...