Gå til innhold

battle for middle earth2 kommer EA skjerp dere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, Sky Marshall, jeg har venta ganske lenge på at du skal komme med dine argumenter ang Bfme1.

- Et UTROLIG overhypet spill ...

- De enorme hærene man ble lovet og VIST på "ingame"-filmer stemte absolutt ikke.

- Supporten til spillet var fraværende, og ytterlig patetisk.

- Balanseringen mellom sidene var frustrerende dårlig.

- Halvparten av de innovative sakene vi skulle få se, var der ja - men sugde.

- Det var kjedelig og langtrekkelig og nesten det samme hver gang.

 

+ God LOTR-stemning ...

 

... ja det er masse mer også. Men poenget er at vi gledet oss til dette spillet basert på all hypingen til EA, alle de løgnaktige videosnuttene og bildene. Når spillet endelig kom var det en latterlig overaskelse vi fikk. NEI, det er ikke bra og JA det suger. Det tok akkurat 2 dager å spille det ferdig og avinstallerer det for godt. MEN grafikken er for all del pen, og musikken og LOTR stemninger er absolutt der.

 

Men selve spillet ... suger.

KANSKJE de retter det opp med en toer. Men denne gangen kjøper jeg ikke spillet for å spille det for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Spesielt "marth" skal roe seg ned litt nå, så det ikke vanker advarsler. Andre som trår over grensen etter dette, vil også stå i faresonen. Jeg har i to omganger sett meg nødt til å slette både seriøse og useriøse poster for å dempe stemningen her inne. Hvis behovet for dette melder seg nok en gang, stenger jeg tråden og deler ut advarsler.

 

You have been warned :)

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Jeg syntes også det er et utrolig fett spill! Har forsåvit ikke testa single player delen selv om jeg sikkert har 50 med nettspilling som Isengard:P Jeg slutta å spille det fordi det aldri kom noen patch som rettet opp bugs, cheats, og at noen lag var bedre enn andre...

Er det forreten kommet en patch nå?

 

Ser frem til en etterfølger jeg! Håper det blir bedre grafikk, det teller MYE i et sånt spill!

Lenke til kommentar
Jeg syntes også det er et utrolig fett spill! Har forsåvit ikke testa single player delen selv om jeg sikkert har 50 med nettspilling som Isengard:P Jeg slutta å spille det fordi det aldri kom noen patch som rettet opp bugs, cheats, og at noen lag var bedre enn andre...

Er det forreten kommet en patch nå?

 

Ser frem til en etterfølger jeg! Håper det blir bedre grafikk, det teller MYE i et sånt spill!

Pacth 01 og 02 har kommet.

03 skal komme i begynnelsen av Oktober.

Lenke til kommentar
Vel, Sky Marshall, jeg har venta ganske lenge på at du skal komme med dine argumenter ang Bfme1.

- Et UTROLIG overhypet spill ...

- De enorme hærene man ble lovet og VIST på "ingame"-filmer stemte absolutt ikke.

- Supporten til spillet var fraværende, og ytterlig patetisk.

- Balanseringen mellom sidene var frustrerende dårlig.

- Halvparten av de innovative sakene vi skulle få se, var der ja - men sugde.

- Det var kjedelig og langtrekkelig og nesten det samme hver gang.

 

+ God LOTR-stemning ...

 

... ja det er masse mer også. Men poenget er at vi gledet oss til dette spillet basert på all hypingen til EA, alle de løgnaktige videosnuttene og bildene. Når spillet endelig kom var det en latterlig overaskelse vi fikk. NEI, det er ikke bra og JA det suger. Det tok akkurat 2 dager å spille det ferdig og avinstallerer det for godt. MEN grafikken er for all del pen, og musikken og LOTR stemninger er absolutt der.

 

Men selve spillet ... suger.

KANSKJE de retter det opp med en toer. Men denne gangen kjøper jeg ikke spillet for å spille det for å si det sånn.

Ok, greit at spillet var hypet opp i skyene, men at det ikke sto til forventningene er feil å si. Jeg har ikke sett noen bilder eller filmer som ikke viste ''sannheten''.

Ang. balanseringen så var det bare å vente på neste patch, og det er slett ikke så ubalansert som alle tror.

 

Der har i hvertfall ikke du noe du skulle ha sagt, siden du spilte offline i to dager og så avinstallerte :ermm:

Lenke til kommentar
Siden post'en min tydligvis ble sletta, spør jeg igjen.

HVA er det som er så revolusjerende med BFME?

*host hark*

Joda, hvis du virkelig vil vite det så :p

At folka dine har følelser, når de ser et monster skriker de, når de ser en helt(f.eks gandalv) så roper de og heier. Dette skaper jo masse stemning, og gjøre miljøene litt mer livlige. De er veldig flink til og varsle også, som f.eks "They have a cave troll!".

Lenke til kommentar
Siden post'en min tydligvis ble sletta, spør jeg igjen.

HVA er det som er så revolusjerende med BFME?

*host hark*

Joda, hvis du virkelig vil vite det så :p

At folka dine har følelser, når de ser et monster skriker de, når de ser en helt(f.eks gandalv) så roper de og heier. Dette skaper jo masse stemning, og gjøre miljøene litt mer livlige. De er veldig flink til og varsle også, som f.eks "They have a cave troll!".

Det var jo virkelig en revolusjon må jeg si! Tilførte noe helt nytt til den nesten døde sjangeren, og blåste liv i den!

Lenke til kommentar
Siden post'en min tydligvis ble sletta, spør jeg igjen.

HVA er det som er så revolusjerende med BFME?

*host hark*

Joda, hvis du virkelig vil vite det så :p

At folka dine har følelser, når de ser et monster skriker de, når de ser en helt(f.eks gandalv) så roper de og heier. Dette skaper jo masse stemning, og gjøre miljøene litt mer livlige. De er veldig flink til og varsle også, som f.eks "They have a cave troll!".

mhm, kodinga på bfme er vellaget.

Lenke til kommentar
Grafikken var bra, men resten av spillet var dårlig.

Det er tusen ting ved dette spille som irriterer meg enormt....

b.l.a.....

- word of power

- the army of the dead..

- Og mye mer! som ødelegger multiplayer delen..

 

gidder ikke å si mere.... :wallbash:

Det der bare er tomme argumenter. :hrm:

Tja, kanskje ikke de mest begrunnede - men alikevel gode nok. For poenget er at de fleste jeg kjenner og prater med IRL med null unntak, inkludert meg, fant det spillet utrolig:

 

- skuffende

- frustrerende

- irreterende

- kjedelig

 

... det er fire grunner som ikke gir veldig mersmak i et RTS eller spill generelt. Men at dere liker det og jeg hater det som byllepesten er da for all del induviduelt. Men ikke kom her å si at mine argumenter MOT spillet er noe dårligere enn deres argumenter FOR. Jeg syns spillet er en gedigen flopp og hater utviklerne lenge for at de lurte meg med hypen, noe de gjorde... dum som jeg er. Men lærte en gang for alle å ikke stole blindt på EA!

Lenke til kommentar

Du har hatt en merkelig opplevelse med BfME du Sky. I de første dagene(1-3 dager) så likte du spillet, men sakte men sikkert så begynnte du og snu din mening ettersom spillet ble mer og mer ensformig, og du fant ut at ikke alt var så veldig bra balansert. Men det finnes også folk som liker spillet, og har takla den ubalansen, og det er det bare og leve med. BfME2 er alt som BfME ikke var, hvorfor? Fordi da EA lagde BfME 1 så hadde de ikke rettigheten til bøkene, nå har de det, og derfor kan de lage alt de ikke kunne lage i BfME 1.

 

Huff, det var masse tekst :p

Lenke til kommentar
Grafikken var bra, men resten av spillet var dårlig.

Det er tusen ting ved dette spille som irriterer meg enormt....

b.l.a.....

- word of power

- the army of the dead..

- Og mye mer! som ødelegger multiplayer delen..

 

gidder ikke å si mere.... :wallbash:

Ballroggen er irriterende også eller? :D

 

Jeg hadde også et tidspunkt(ganske tidlig) i min BFME karriere, hvor jeg syntes disse triksene var totalt overdrevne, "er jo bare å få AOD, så har man vunnet" osv. Men når man har spilt det litt mer, så skjønner man at hvis man lar motstanderen få disse triksene så kan man i stor grad skylde på seg selv.

 

Dessuten må man skjønne at når Gandalf har 10 i rang, så setter man ikke hele hæren innenfor en liten radius, men passer på å spre de litt rundt. WOP funker ikke så bra på avstand, selvom folkene dine faller overende. Dessuten kan man tryke "X", for å få folkene til å spre seg, når du ser at Gandalf gjør seg klar ;)

 

For meg så virker det som om de største kritikerne er de som har spilt spillet litt for lite.

 

Når det gjelder SkyMarshall så må jeg nesten le litt, 2 dager med campaign, også avinstallerer du? For meg så er campaignen omtrent like interessant som singleplayer i BF2, det er jo multiplayeren jeg snakker om når jeg sier at BFME er et bra RTS spill. Har man ikke spilt 50++ mp spill, så mener jeg at man ikke helt vet hva man snakker om.

 

Uansett, folk får mene hva de vil, men jeg er lei av å høre dritt fra folk som knapt nok vet hva de snakker om...

 

Største problemet med BFME er at det er noen bugs/balanseproblemer, og at EA har prioritert BFME2 istedenfor å patche BFME mer jevnelig. Akkurat det punktet er jeg helt enig med kritikerne på, men bortsett fra det mener jeg BFME er en av de bedre RTS spillene tilgjengelig, og spesielt imponerende er det når det i tillegg er basert på en film. Spill basert på filmlisenser har jo en lei tendens til å være elendig!

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å forstå hva folk synes er ekstremt kjedelig, frustrende og ekstremt elendig med BFME..

 

Grafikken er helt grei, heltene i spillet er gøye å bruke og selv om Word of Power er litt op, så ødelegger ikke det hele spillet..

Vis man synes det er så forferdelig så sletter man ikke spillet, men venter på en patch eller to å ser om problemet faktisk blir forbedret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...