Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Enig.

 

Som sagt er det verste med teamkillsystemet at hver gang et helikopter kræsjer, så er det piloten som får minus. Hvis det blir til at det er de som kræsjer inn i helikopteret som får poeng så blir jo halve spillet å kræsje inn i Blackhawk men det at piloten ALLTID skal bli straffet er idiotisk :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av alle ting:

Først så er det friendly to helis over et flagg. Vi tar over flagget og jeg drar hjemover for å repaire chopperet. Typen i chopperet under meg flyr rett opp i meg og jeg får først team vehicle damage, deretter to teamkills (tror typen i chopperet under mistet kontrollen og kræsjet etterpå). Mitt heli overlevde. Etter repair så flyr jeg bort til et annet kontrollpunkt og tar over plassen. Jeg skyter mot et fiendtlig apache helikopter idet det ene fraktehelikopteret til laget mitt tar en brå sving vekk fra det fiendtlige apachet og inn i meg. ÅTTE TEAMKILLS! :wallbash: Hvorav tre punisher og jeg ender opp med -30 i score på "global" scoren. Teamkill systemet suger noe så inni gameræva mye at det er til å grine av. Jeg quitta med en gang, var ikke noe moro etterpå. Får man minus på global scoren når man quitter midt i en match? Har hørt man må spille igjennom hele frem til runden er slutt for å få med kills. :shrug:

Tror ikke det nytter å quitte for å unngå minuspoengene. Jeg har imidlertid lagt merke til at opparbeidet score forsvinner når serveren "går ned"/resetter seg midt i en runde.

Lenke til kommentar
Av alle ting:

Først så er det friendly to helis over et flagg. Vi tar over flagget og jeg drar hjemover for å repaire chopperet. Typen i chopperet under meg flyr rett opp i meg og jeg får først team vehicle damage, deretter to teamkills (tror typen i chopperet under mistet kontrollen og kræsjet etterpå). Mitt heli overlevde. Etter repair så flyr jeg bort til et annet kontrollpunkt og tar over plassen. Jeg skyter mot et fiendtlig apache helikopter idet det ene fraktehelikopteret til laget mitt tar en brå sving vekk fra det fiendtlige apachet og inn i meg. ÅTTE TEAMKILLS! :wallbash: Hvorav tre punisher og jeg ender opp med -30 i score på "global" scoren. Teamkill systemet suger noe så inni gameræva mye at det er til å grine av. Jeg quitta med en gang, var ikke noe moro etterpå. Får man minus på global scoren når man quitter midt i en match? Har hørt man må spille igjennom hele frem til runden er slutt for å få med kills. :shrug:

Tror ikke det nytter å quitte for å unngå minuspoengene. Jeg har imidlertid lagt merke til at opparbeidet score forsvinner når serveren "går ned"/resetter seg midt i en runde.

Så hvis alle har spilt en kjempegod runde og har masse kills og team points, og serveren kræsjer, da er det mange som ikke kommer til å besøke den serveren på en stund :roll:

Lenke til kommentar

Flyr J10 på dragon valley.

 

slipper ingen bomber, jakter bare på FI heli og Fly.

 

Sprenger en cobra eller en blackhawk...bitene detter i hodet på 2 stk, som seff begge punisher. Senere skjer det samme, en cobra faller...poof enda ett TK...han punisher selvsagt også... :thumbdown:

 

opplevde også at ettpar folk DREPTE meg for å få tak i jeepen...JEEPen FFS?!!!

 

alt på catch gamer... er det dårligere folk der elns??

Lenke til kommentar
Flyr J10 på dragon valley.

 

slipper ingen bomber, jakter bare på FI heli og Fly.

 

Sprenger en cobra eller en blackhawk...bitene detter i hodet på 2 stk, som seff begge punisher. Senere skjer det samme, en cobra faller...poof enda ett TK...han punisher selvsagt også... :thumbdown:

 

opplevde også at ettpar folk DREPTE meg for å få tak i jeepen...JEEPen FFS?!!!

 

alt på catch gamer... er det dårligere folk der elns??

Sikkert CS-folk der... :p Nei, men seriøst, enkelte mennesker fortjener å dø.

Lenke til kommentar

Det er mange rare greier å oppleve ang teamkills, de er nesten alle sammen urettferdige fordi man havner helt uforskyldt opp i problemene.

Mange er beskrevet godt i denne tråden.

Det vi får trøste oss med er 2 ting:

 

1) Noen blir fikset på neste ved patch-relase.

 

2) Teamkills-systemet rammer alle som spiller likt.

 

Inntil "de teite" teamkills blir fikset, kanskje vi skulle tilgi hver gang...?

Lenke til kommentar
Det er mange rare greier å oppleve ang teamkills, de er nesten alle sammen urettferdige fordi man havner helt uforskyldt opp i problemene.

Mange er beskrevet godt i denne tråden.

Det vi får trøste oss med er 2 ting:

 

1) Noen blir fikset på neste ved patch-relase.

 

2) Teamkills-systemet rammer alle som spiller likt.

 

Inntil "de teite" teamkills blir fikset, kanskje vi skulle tilgi hver gang...?

Og så er det mange som ikke tilgir hver gang

Lenke til kommentar
alt på catch gamer... er det dårligere folk der elns??

Er på catch jeg også har opplevd den værste driten. Altså med folk som bare gjør det de kan for å ødelegge, hopper på helikopteret ditt i luften og blir drept - punish osv.

 

Syns at BF.no kjører "standrardmapsa" litt for mye syns jeg. Er ikke ofte jeg ser mine baner som "FuShe Pass" og "Dalian Plant" der. Men skal vel ikke bli for OT her. BF.no serverne er iallefall bedre med tanke på hvem som spiller der.

Lenke til kommentar

var en gang på demoen.. en kompis av meg tok en tank og skulle hente meg.. en anna kar hopper inn og stjeler plassen min.. :) men uansett.. vi finner ut at vi skal en hel gjeng skal sitte oppå tanksen.. vel.. med en gang han begynte å kjøre så ble jo samtlige som satt på tanksn død.. det var vel noen som punisha han der.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
var en gang på demoen.. en kompis av meg tok en tank og skulle hente meg.. en anna kar hopper inn og stjeler plassen min.. :) men uansett.. vi finner ut at vi skal en hel gjeng skal sitte oppå tanksen.. vel.. med en gang han begynte å kjøre så ble jo samtlige som satt på tanksn død.. det var vel noen som punisha han der.. :thumbdown:

Kameraten din kunne jo ha fortalt den andre fyren at plassen din var reservert :innocent:

Lenke til kommentar
alt på catch gamer... er det dårligere folk der elns??

Er på catch jeg også har opplevd den værste driten.

Catch-serverene er helt horrible. Setter aldri min fot der igjen.

 

Og nå, en omvendt TK historie:

Mashtuur City, runden ble eid av en fullpakket Black Hawk. Bestemmer meg for å fixe en armor for å jekke dem ned litt. På vei til MEC armor plassen (flagget med alt det strømgreiene) med MEC helikopteret møter jeg Black Hawken som holder på å ta et flagg. Sikter helikopteret mitt mot deres og hopper ut. Fulltreffer og BH-piloten får 5 teamkills og blir sparket fra serveren :!:

 

En av de gangene da ROFL faktisk betyr at en ler seg i hel foran skjermen.

Lenke til kommentar
alt på catch gamer... er det dårligere folk der elns??

Er på catch jeg også har opplevd den værste driten.

Catch-serverene er helt horrible. Setter aldri min fot der igjen.

 

Og nå, en omvendt TK historie:

Mashtuur City, runden ble eid av en fullpakket Black Hawk. Bestemmer meg for å fixe en armor for å jekke dem ned litt. På vei til MEC armor plassen (flagget med alt det strømgreiene) med MEC helikopteret møter jeg Black Hawken som holder på å ta et flagg. Sikter helikopteret mitt mot deres og hopper ut. Fulltreffer og BH-piloten får 5 teamkills og blir sparket fra serveren :!:

 

En av de gangene da ROFL faktisk betyr at en ler seg i hel foran skjermen.

I sånne tilfeller skjønner jeg hvor bra helikopterpunishsystemet er. For når et Blackhawklag flyr rundt på maps uten fly og bare capper flagg, så er det egentlig litt som baserape. Selvsagt er metoden min å bare ta fram bazooka og sikte rett inn i helikopteret :D (skal bruke Barret når jeg får den)

Lenke til kommentar
I sånne tilfeller skjønner jeg hvor bra helikopterpunishsystemet er. For når et Blackhawklag flyr rundt på maps uten fly og bare capper flagg, så er det egentlig litt som baserape. Selvsagt er metoden min å bare ta fram bazooka og sikte rett inn i helikopteret :D (skal bruke Barret når jeg får den)

BH rape/capture skal endres i patch 1.03 :)

 

Barret er lite vits. Når får du muligheten til å snipe en heli pilot og treffe?? (mulig jeg suger villt med sniper da, faktisk så er det mye mer enn en mulighet, men uansett)..

 

den er jo nøyaktig som SVD og Type88, og har samme skade som M24...eneste forskjellen er at du kan skyte gjennom heli glass... :no::mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

Her har vi en av mange tkhistorier fra meg, har rundt tredve slike nå..de fleste med ufortjent punish men noen med også.. Ja, jeg innrømmer det, jeg har driti på draget og ikke sjekka hva jeg skøyt på til tider også..

 

Anyway, dette skjer i Dragon Walley, i den lange utforbakken ned mot Wood Yard, jeg har spotta meg en saftig apc og kommer dundrende etter i min egen apc med guns blazing..da kommer det en jeep fra egen side susende ned og rett inn i baken på den fientlige apcn, jeg tar ild opphør for å slippe å sprenge han til hel.. Men jeg kommer fortsatt inn for full fart og like ved apcn så hopper han ut av bilen og et halvt sekund senere så måker jeg han ned med masse tonn med miltært stål og får meg en saftig teamkill med tilhørende punishsaus servert av en smacktard som mente han var i gangfeltet og at min apc stopper på 2meter..

 

Jada, en av mange roadragekills..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Let the topic live!

 

Idiot på Zatar nå nettopp :mad:

 

Jeg greier å sprenge en av mange Blackhawks jeg har sprengt, og akkurat da flyr en fyr inn i eksplosjonen. Sier at jeg "burde ha sett på minimappet at han kom og ventet med å sprenge choppern". Ya right, skal jeg bare stå der og bli massakrert av minigun slik at han kan kjøre forbi? sier jeg. Så starter fyren kickvote "He's a teamkiller guys, he blew up the Blackhawk in front of me so i died" og alle tror det er så idiotisk! Kick...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...