Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Spillte på Wake som Kina en dag. Spawna på airfield som Medic.

 

Så en som sprang mot flyet som nettopp spawna... så sprang det en annen bak ham ett stykke som plutselig stopper opp og skyter den første kisen i ryggen...

 

Lettere irritert over TK for hardware, og i litt borgervernsjustis som jeg var, dro jeg opp SA80'en min og planta en kule i bakhodet til han som skjøt han første. Så sprang jeg bort til han som ble TKa og reviva ham slik at han fikk flyet...

 

Ja jeg burde ha kontaktet admin p.g.a. HW teamkill, men noen ganger blir jeg bare så FORBANNA!

5476221[/snapback]

 

Enig med Teddy :love:

Du skulle hatt en premie!

 

....

 

Spilte Karkand, som for øyeblikket er den banen jeg liker best.

Til tider er den like ille som Stalingrad var på Battlefield 1942, det kastes granater overalt.

Som Medic løper jeg ofte litt hit og dit i fronten rett ved Hotel, og det er en god del som ikke engang vier et blikk på minimappet før de slenger avgårde granatene.

Ble først TK'et en gang av en fyr med granat.

Revivet.

TK'et av samme person, og han tok med seg noen til.

Andre gang ble jeg såpass drittsur at jeg punishet, noe jeg ikke pleier å gjøre.

Samme fyren drepte meg vel minst en gang til etterpå, og hadde mest lyst til å rapportere, noe jeg ikke fikk tid til, p.g.a. intens medichoring.

De gangene jeg kaster granater, ser jeg ALLTID på mappet, og kaster ikke uten mål eller mening, men ofte slik at de havner rett bak hjørner og vegger.

 

Vet ikke om dette går under uhell, men jeg skal jammen rapportere neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Faktisk får jeg teamkills for hele blackhawket om jeg blir rammet av en "ku"/MI-7/transporthelikopter.

Rammeren blir litt sur, men heldigvis får jeg ikke minus :)

 

Og det er ikke umulig at de har fikset endel på TK i helikopter, jeg har ikke merket det etter 1.12.

Men det kan ha gått meg forbi, også.

 

Edit:

"Rammet" er her i engelsk betydning, truffet.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
løper på Wake med sniperen da jeg av en eller annen grunn fyrer av et vådeskudd. Murer ned en på mitt lag et stykke foran, skriver "sorry mac, vådeskudd" og så får jeg tilbake svaret "VÅDESKUDD ER UNØDVENDIG. DET FINNES INGEN UNNSKYLDNING" etter jeg blir straffet. Jeg spør meg selv, hadde jeg ikke skreket vådeskudd, hadde jeg da blitt straffet?  :w00t:

5477029[/snapback]

 

tja mener vådeskudd er unødvendig jeg også og at man godt kan tåle en punish for det

Lenke til kommentar

Uten at det trengs mer diskusjon, så mener jeg at punish er til for å få vekk folk som dreper lagkamerater med vilje, for å ødelegge for laget, ikke de som tar feil eller er litt uheldige.

(granatepisoden ovenfor er et unntak, der var det regelrett idioti, det er såpass kjent at man blir teamkillet av granater på Karkand.)

 

Men kommer såklart anpå situasjonen.

Lenke til kommentar
løper på Wake med sniperen da jeg av en eller annen grunn fyrer av et vådeskudd. Murer ned en på mitt lag et stykke foran, skriver "sorry mac, vådeskudd" og så får jeg tilbake svaret "VÅDESKUDD ER UNØDVENDIG. DET FINNES INGEN UNNSKYLDNING" etter jeg blir straffet. Jeg spør meg selv, hadde jeg ikke skreket vådeskudd, hadde jeg da blitt straffet?  :w00t:

5477029[/snapback]

 

tja mener vådeskudd er unødvendig jeg også og at man godt kan tåle en punish for det

5478408[/snapback]

 

 

Ting som er uhell, men som er din egen feil egentlig, bør man tåle punish for. Det gjør iallefall jeg.

Lenke til kommentar

Jeg og en til skulle inn i kamphelikopter. Vi kommer før to andre som begynner å spre C4 rundt landingsplatformen. Ren utpressing. Vi letter og 2 sek etter sprenger det. Vi dør. Straffer selvfølgelig tk.

Spawner på samme plass. De samme 2 folka står der enda. De sprer mer C4. Helikopeteret kommer tilbake og de går inn. Hva skal man gjøre?? Jævla egoistiske idioter. Gidder ikke starte en tk-spiral heller.

Lenke til kommentar

nei, AA gun kan heller ikke diskuteres, ikke missiler iallefall. ALLE burde vite at AA guns er helt banan i det spillet. Greit nok , man trenger ikke fyre av når ett vennlig fly er midt i siktet, men de jævla rakettene snur jo 180 lett de, om de merker ett vennlig fly/heli... Det er nesten som om de prefererer Friendly mål! HELT BANAN!

Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig pissed off. Jeg skulle ta av med et fly i stad, da en tulling løper foran. Jeg rekker ikke å bremse, og jeg får teamkill(han gjorde det med vilje). Så før jeg letter igjen så starter jeg en kickvote mot han, og skal lette igjen før han nok en gang går foran flyet og jeg får nok et teamkill... Jeg blir jævlig sur så klart. Etterpå tok jeg flyet på nytt, men da løp det plutselig 2 stykker foran flyet mitt, og jeg får 2 teamkills til, og blir kicket fra serveren :fun:

Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig pissed off. Jeg skulle ta av med et fly i stad, da en tulling løper foran. Jeg rekker ikke å bremse, og jeg får teamkill(han gjorde det med vilje). Så før jeg letter igjen så starter jeg en kickvote mot han, og skal lette igjen før han nok en gang går foran flyet og jeg får nok et teamkill... Jeg blir jævlig sur så klart. Etterpå tok jeg flyet på nytt, men da løp det plutselig 2 stykker foran flyet mitt, og jeg får 2 teamkills til, og blir kicket fra serveren :fun:

5486730[/snapback]

 

Det man på godt norsk kaller Drittsekker?

Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig pissed off. Jeg skulle ta av med et fly i stad, da en tulling løper foran. Jeg rekker ikke å bremse, og jeg får teamkill(han gjorde det med vilje). Så før jeg letter igjen så starter jeg en kickvote mot han, og skal lette igjen før han nok en gang går foran flyet og jeg får nok et teamkill... Jeg blir jævlig sur så klart. Etterpå tok jeg flyet på nytt, men da løp det plutselig 2 stykker foran flyet mitt, og jeg får 2 teamkills til, og blir kicket fra serveren :fun:

5486730[/snapback]

 

Det man på godt norsk kaller Drittsekker?

5487454[/snapback]

 

Tror du fant det rette ordet ja! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...