Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snipet en helikopterpilot som svevet over vårt flagg for å ta det. Helikopteret kræsjet og drept 5 folk på bakken.. fikk selvsagt straff fordi idiotene på bakken mente jeg burde skutt det ned en annen plass >.<

Idioter.....ja det er mye bedre å snipe han når han har tatt over flagget og alle andre flagg på mappet og du er den eneste på ditt lag som er igjen....skjedde noe sånt med meg en gang...husker en gang da vi hadde en fyr som var i live, ingen baser....så dør han

Lenke til kommentar

I går som var min første dag med ny internettlinje og første gang jeg har spilt BF2 online opplevde jeg et par merkelige ting.

 

1. Jeg ble skutt av en på mitt eget lag, vi satt i hver vår tank og han skøyt på meg, jeg så ikke at det var han før etter han hadde drept meg. Men jeg fikk ingen "punish" knapp, tror ikke han fikk noe straff for det heller. Veldig rart.

 

2. Jeg kjørte i en APC bak en jeep, og vi hadde begge stor fart. Så plutselig hopper en fyr ut fra jeepen og jeg har null sjans på å svinge unna. Han dør, jeg får minuspoeng, heldigvis visste han det var hans egen feil og jeg fikk ingen punish mot meg.

 

Ellers har det vært et par tilfeller hvor jeg nesten har drept noen andre, folk som bare løper foran der jeg skyter f.eks, folk som bare løper ut foran veien når jeg kommer kjørende. Sånn alt i alt går det veldig greit og det er ikke så vanskelig å ikke drepe andre.

 

Men fy faen, er jo stort sett bare hopping på folk når man skyter på dem! Folk hopper jo rundt som tullinger, ødelegger litt... :mad:

Lenke til kommentar
Men fy faen, er jo stort sett bare hopping på folk når man skyter på dem! Folk hopper jo rundt som tullinger, ødelegger litt... :mad:

Hopping burde gå på stamina, er merkelig at de ikke har gjort det siden andre spill som bruker stamina lar hopping gå på stamina. Er vel fordi det er ytterst plagsomt når en ikke kan komme seg over en stokk pga lite stamina.

 

Vi kommer alle til å ende opp som kaniner :roll:

Lenke til kommentar

Jeg blir så evig forbanna når det skjer sånn at jeg får punish for noe som egentlig var teammate sin skyld!

Da flyr ting vegg i mellom her ass hehe (må lære å styre meg :blush: )

 

ellers da jeg spilte litt ista så hadde jeg fin score 20 poeng elns, så legger jeg masse C4 rundt et av våre flagg i tilfelle noen skulle komme å ta over flagget!

 

Så er det noen idioter som har stjelt Kinas transporthelikopter (stapp full) og svever over flagget... Jeg ligger jo såpass langt borte at jeg ikke ser at det er blått over nickene så jeg sprenger det helikoptret til HELVETE!!

 

gikk fra 20 til 12 om ikke mer!

 

altså det MÅ FIKSES, det var jo ikke med vilje :cry:

 

huff

Lenke til kommentar
Så er det noen idioter som har stjelt Kinas transporthelikopter (stapp full) og svever over flagget... Jeg ligger jo såpass langt borte at jeg ikke ser at det er blått over nickene så jeg sprenger det helikoptret til HELVETE!!

 

gikk fra 20 til 12 om ikke mer!

 

altså det MÅ FIKSES, det var jo ikke med vilje :cry:

 

huff

Er litt rart at de svever over flagget.. MEN du kunne tatt en rask titt på radaren for å avverge det der da ;)

 

Det siste du skal stole på er jo hvilken modell noe er. Folk stjeler som ravner :tease:

 

jeg har forresten hatt -28 i support. Var commander på en server uten kick for teamkills, og idiotene kjørte på minene mine OG løpte inn i artilleri-ilden min.. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg blir så evig forbanna når det skjer sånn at jeg får punish for noe som egentlig var teammate sin skyld!

Da flyr ting vegg i mellom her ass hehe (må lære å styre meg :blush: )

 

ellers da jeg spilte litt ista så hadde jeg fin score 20 poeng elns, så legger jeg masse C4 rundt et av våre flagg i tilfelle noen skulle komme å ta over flagget!

 

Så er det noen idioter som har stjelt Kinas transporthelikopter (stapp full) og svever over flagget... Jeg ligger jo såpass langt borte at jeg ikke ser at det er blått over nickene så jeg sprenger det helikoptret til HELVETE!!

 

gikk fra 20 til 12 om ikke mer!

 

altså det MÅ FIKSES, det var jo ikke med vilje :cry:

 

huff

jaja;P

 

burde få punish for det der da!

 

kan ikke bare anta det er fienden;O

 

man må vite hva man dreper ellers får man straff og slik er det i den virkelige verden også;)

Lenke til kommentar

tror EA games skjønner at noe er galt med punish og tk systemet dems. Dem kommer nok til å fikse det. tar bare litt tid.

 

Men i bunn og grunn er det jo ikke plagsomt da. Jeg mener. Jeg har 19 registrerte TK's og har jo spilt i mangfollige timer. Og jeg er ikke spes forsiktig heller.

 

Det går seg til gutter! TK's skjer i krig....er en del av gamet.

Lenke til kommentar

Det lover ikke så bra med tanke på menneskehetens fremtid når de løper inn i artillery ild og kjører over miner. Eneste måten å stoppe det på var om de fikk et elektrisk støt hver gang de gjorde slikt.

 

Et annet problem jeg fikk oppleve var disse medic-idiotene som skyter deg og bruke paddles for å få liv i deg igjen. Heldigvis har jeg ikke opplevd det mange ganger, men sniker seg opp mot 4-5 ganger totalt.

Lenke til kommentar

Jo du kan punishe de, men tror de får medic poeng for det så de jobber mot den medic medaljen eller hva enn de får.

 

En annen ting som skjedde i går, har ikke med TK å gjøre, men jeg ble skutt like ved ett hjørne. En medic kom for å revive meg selv om vi ble beskutt ganske kraftig. Jeg levde igjen men selvfølgelig startet jeg i prone, prøve å komme meg opp men ble skutt igjen. Medic kommer _igjen_ og jeg gjør det samme, men blir skutt da også. Dette skjedde FIRE ganger før jeg kom meg rundt hjørnet, ganske morsomt og ikke hver dag det skjer.

Lenke til kommentar
hey, han prøver jo iallefall :p

Har vurdert å binde en knapp med "DO NOT REVIVE ME IN FRONT OF HOSTILE ARMOR YOU SOB!" eller noe i den dur. Det skjer alt for ofte.. men på den lyse siden er det litt morsomt å vente på at en medic skal revive en kamerat, for så å skyte dem begge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...