Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hey, han prøver jo iallefall :p

Har vurdert å binde en knapp med "DO NOT REVIVE ME IN FRONT OF HOSTILE ARMOR YOU SOB!" eller noe i den dur. Det skjer alt for ofte.. men på den lyse siden er det litt morsomt å vente på at en medic skal revive en kamerat, for så å skyte dem begge :D

Ler meg i hjel av den....kanskje også "Do not revive me when half the enemy team is standing around us you sob" :D

Lenke til kommentar
Den typiske og veldig frustrerende TK er når man er commander og fyrer av en artelleri på et sted det det er LITT folk på laget mens med mange andre fiender og så dreper man en eller to fyrer på laget og selvsagt ALDRI forgiver dem!!! PLAGSOMT!!

Eh.. ALDRI begynn å beskyte en plass der det også er noen av dine. Om det er en god spiller så kan han kanskje ta ut fienden. Blåser du ham til ***vete, så har han ingen sjans. Nesten fortjent med straff da ;)

 

At du treffer idioter som vandrer inn på det store, feite kanonmerket på mapet, det er en annen sak. Men igjen: ALDRI sett artilleri på de blå/grønne/hvite flekkene.

Lenke til kommentar

Det verste er folk som går inn og blir inne. Der har man 10.regel i BF2

 

Det første artilleriskuddet treffer alltid deg

 

BTW, de 10 BF2 bud

 

1.Du skal aldri baserape/spawncampe

2.Du skal aldri straffe engineers som legger miner der du ser dem altfor godt

3.Du skal aldri gjøre idiotiske teamkills

4.Du skal aldri spamme chaten med radiokommandoer

5.Du skal aldri punishe for teamkills der det var like mye din egen skyld

6.Du skal aldri løpe inn i et område der artilleri skal bli sluppet

7.Du skal alltid bruke servere som ikke har Punkbuster

8.Du skal aldri cheate deg til rankingledelse

9.Du skal aldri revive noen mens du er omringet av 10-15 fiendtlige soldater

10.Du skal alltid spille på servere med admins

Lenke til kommentar
Man får jo beskjed når det kommer artilleri. Hvis man aldri skulle lagt artilleri-ild hvis det var egne styrker der så ville man slite med å få gjort det i det hele tatt.

Jo, man får beskjed. Men om man holder et flagg med tenna, kringsatt av fiender. Da er det forbannet kjipt å få artilleriregn i hodet.

 

Om man må beskyte en samling av fiender som har noen vennlige i seg, så prøv å beskyte ytterkanten en plass, slik at en treffer noen fiender og ingen vennlige.

Lenke til kommentar

Vel, nå nettopp så hadde jeg nettopp skutt meg gjennom 10 fiender som en kniv gjennom varmt smør (brukte bare 2 magasiner) så bestemmer commanderen seg å slippe artilleri på mitt område :( Greier å flytte meg mens artilleriet blir skutt, men så kommer en fullastet APC inn i artilleriområdet mens det fortsatt kommer røyk derifra, for idiotsjåføren trodde artilleriet på magisk måte ville lande som en høydehopper gjør på en madrass, altså uten at noe skjer....fullastet APC sprengt av artilleri...og så punisher alle idiotene commander for teamkill :mad: Da måtte jeg ta over plassen :yes:

Lenke til kommentar

Opplevde det som må være det sykeste til nå. En luring kræsjlandet helikopteret sitt, ikke nok til at det eksploderte, men det røyk av det. Jeg går bort og begynner å fixe det, kjernekar som jeg er. Denne helikopterguden finner da ut at han skal prøve å fly mer. Det ender rett på huet og JEG får teamkill ? :wow:

I mellomtiden får jeg registrert et kill med F18 mens jeg står på bakken og glor på havaristen.. Noen i DICE må ha tatt litt vel mye syre når de mekket poengsystemet.

Lenke til kommentar

De mest irriterende TK-ene er jo når du er commander. Spillte commander en god del her om dagen. Det var da close combat, og spesielt på en bane der det var tre flag. På ene siden hadde vi (US) bare på andre siden hadde MEC base. På midten var det en haug, som MEC greide å få først. Jeg scanner stedet og finner ut at det ikke er noen i området. Sender på med artilleri. Skriver med store bokstaver i team chat at jeg sender artilleri der, og sier det i samtlige squads i mikrofonen. Plutselig løper det masse vennlige soldater inn i artilleri-regnet mitt. Selvfølgelig trykker dem punish. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Eh.. ALDRI begynn å beskyte en plass der det også er noen av dine. Om det er en god spiller så kan han kanskje ta ut fienden. Blåser du ham til ***vete, så har han ingen sjans. Nesten fortjent med straff da ;)

Er ikke helt enig der: har vert oppe i situasjoner der flagget har blitt nøytralt og det er både fiende thanks og APC er rundt flagget, og de er i fred med å ta basen. Fyrer comanderen ikke av artilleriet med en gang vil kjøretøyene ha tatt basen, og være på vei mot neste base før artilleriet treffer.

Lenke til kommentar

Hoppet ut av helikopter i fallskjerm. På veien ned mens jeg dingler i fallskjerm kommer et fly fra eget lag med 2 personer i og kjører på meg slik at flyet ekspl. og JEG blir straffet for teamkilling + punish :mad::thumbdown:

 

Hopper i fallskjerm fra bru. Subber borti en kant slik at fallskjermen blir deaktivert og jeg detter 10m ned i bakken og får teamkill :cry: Mulig jeg traff en kammerat i hodet, men det var på et sted hvor sannsynligheten for at det var noen var tilnermet 0 :whistle:

Endret av JarleW
Lenke til kommentar

Et annet problem jeg fikk oppleve var disse medic-idiotene som skyter deg og bruke paddles for å få liv i deg igjen. Heldigvis har jeg ikke opplevd det mange ganger, men sniker seg opp mot 4-5 ganger totalt.

Jeg spiller mye medic og jeg har i noen tilfeller skutt ned folk på eget team. Da er det bare på sin plass å på han opp på beina igjen spør du meg. Kan aldri tenkte meg at jeg får noe netto plusspoeng for det, men fyren slipper i alle fall å dø og jeg rydder opp i dritten jeg selv har forårsaket.

 

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har daua under kuleregn fra egen eller blitt overkjør av egne, men jeg har kun trykka Punish én eneste gang og det var etter en regelrett henrettelse. Nå er jeg riktignok 30år og kanskje noe mer moderat i hue enn en grandishøy fjortiss.. :innocent:

Lenke til kommentar

Fikk en TK i dag morges. Satt i en AA og skøyt ned fly og helikopter, så var det i en base et enemy helikopter kom flyvende og stoppet like over flagget. Det var et par folk som skøyt på det fra mitt lag mens jeg siktet inn og fikk inn to fulltreffere. Helikopteret sprengte og jeg drepte en på mitt lag, tror han ble truffet av vraket eller noe slikt. Ble ikke punished.

 

Men jeg opplevde det igjen, en på mitt lag dreper meg og jeg fikk ikke opp noe punish, det stod også at han drepte meg og ikke noe om teamkill. Veldig merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...