Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Spillt for et par dager siden. Jeg requesta pickup til en som tok av med black hawken rett foran nesa mi.....uten en eneste gunner eller pasasjer. Da blir jeg litt irritert og skyter 2 skudd....2 skudd!!! med pistolen... Fjotten blir tydligvis så forvirra at han styrter i døden og jeg får en tk.....

Idiot! 2 skudd med pistolen skader da ikke en Blackhawk? Og hvorfor ble han "forvirra" over det? Kunne jo like godt bare ha landet og latt deg hoppe ombord, Blackhawk er jo for å transportere folk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idiot! 2 skudd med pistolen skader da ikke en Blackhawk? Og hvorfor ble han "forvirra" over det? Kunne jo like godt bare ha landet og latt deg hoppe ombord, Blackhawk er jo for å transportere folk

Hvor lame er det.. Jeg blir alltid irritert når folk stikker uten å plukke opp folk med kjøretøy. Men å styrte i døden etter latterlige 2 skudd med pistolen skjønner jeg ikke noe av heller. Tipper han prøvde å skrive noe når han styrtet eller noe

Lenke til kommentar

var på det demningkartet (cobra dam?) at jeg sto inni demningen, så kommet et mec krigs copter mot meg og jeg skyter litt med rifla mi og han styrter, jeg får 2 kills, men restene av helikopteret var tydeligvis interesant for matsa mine og de løp jo bort... BANG 3-4 teamkills hvor de punisha, og jeg spurte sint hvorfor og svaret var, "dont kill him so he lands there you retard, noob!!" :wee:

 

alle burde få renska statsen for TKs når de fixer det

Lenke til kommentar
"dont kill him so he lands there you retard, noob!!"

 

Sa de det? OMG! Så passende at de kalte DEG n00b. :!:

yes, de punisha og (suprise :roll: )

 

hva tjener man på å puinishe?

tar kun punish hvis en sikter etter meg, for eksempel på hangaren eller kjører over meg med vilje.

 

En gang så skulle ALLE unntatt 2-3 amerikanere ha fly og en av de som hadde fly fra før av fant ut at å¨fly lavt over dekk for å få repair og ammo var smart, og fikk noe rundt 20 TKs :D .

glad jeg ikke kan fly.

Lenke til kommentar
var på det demningkartet (cobra dam?) at jeg sto inni demningen, så kommet et mec krigs copter mot meg og jeg skyter litt med rifla mi og han styrter, jeg får 2 kills, men restene av helikopteret var tydeligvis interesant for matsa mine og de løp jo bort... BANG 3-4 teamkills hvor de punisha, og jeg spurte sint hvorfor og svaret var, "dont kill him so he lands there you retard, noob!!" :wee:

 

alle burde få renska statsen for TKs når de fixer det

det var på cobra dam ja

Lenke til kommentar

Festet en gang en c4 på mitt lags artelleri (ikke lurt), jeg oppdaget det før jeg detonerte salven. En annen på mitt lag kom styrtende og gjorde det samme, bare at han detonerte. Jeg fikk TK.....

 

Finnes det noen måte å fjerne slike ting, om man skulle råke ut for å plassere feil slik jeg gjorde?

Lenke til kommentar

Spilte på lag med kompiser. Vi passet på et område. Jeg spilte eng. og la ut miner. En fiende kommer med bil, men stopper rett før mina mi. Jeg dreper ham.

 

Squadleader finner ut at vi skal videre, kaster seg inn i bilen, 2 andre fra squaden gjør det samme, kjører to meter forover mens jeg roper "Stooooopp" inn i mic-en.

 

Boom. 3 teamkills. kjedelig nok. 2 punish... Grrrr. Squadmates min rompe.

Lenke til kommentar

Har en fin TK historie, jeg fløy rundt og så traff jeg det store frakte helikopteret, jeg prøvde å skyte på det og mistet kontrollen så jeg krasjet inn i det = Personen som kjørte helikopteret fikk 5 team kill og ble kick bannet fra serveren :!:

 

Tenk om jeg hadde fått alle de killsa :(

Lenke til kommentar
Spilte på lag med kompiser. Vi passet på et område. Jeg spilte eng. og la ut miner. En fiende kommer med bil, men stopper rett før mina mi. Jeg dreper ham.

 

Squadleader finner ut at vi skal videre, kaster seg inn i bilen, 2 andre fra squaden gjør det samme, kjører to meter forover mens jeg roper "Stooooopp" inn i mic-en.

 

Boom. 3 teamkills. kjedelig nok. 2 punish... Grrrr. Squadmates min rompe.

Fordømte folk! Noe må gjøres med disse helt sinnsyke folka som kjører over miner de SER står der.

Lenke til kommentar
Har en fin TK historie, jeg fløy rundt og så traff jeg det store frakte helikopteret, jeg prøvde å skyte på det og mistet kontrollen så jeg krasjet inn i det = Personen som kjørte helikopteret fikk 5 team kill og ble kick bannet fra serveren :!:

 

Tenk om jeg hadde fått alle de killsa :(

Det er ikke morsomt. Det har skjedd når jeg spillte på battlefield.no under demoen. Flyr i Black Hawken, plutselig flyr et jagerhelikoptert inn i helikopteret mitt. Jeg får masse teamkills + punish og blir kicket fra serveren.

Lenke til kommentar

Tre ord

 

Missiler på vildspor

 

Av en eller annen merkelig grunn klarer de tre missilene jeg avfyrte mot et fiendelig helikoptere PLUTSELIG å snu seg 180grader å sikte seg rett inn i en full blackhawk med lagkamereater....

 

To sekunder...

 

You have been punished!

You have been punished!

You have been punished!

You have been banned from the server!

Lenke til kommentar
EA burde fikse litt på teamkill systemet sitt ja... det er egentli veldig urettferdig til tider... Det er o bra hvis noen gjør "mytteri" bevisst....men ved uhell burde man hvertfall ikke bli kicka!!

edit: folk som går inn i ditt artillery bør også forvente litt juling, så de kan bare droppe å punishe commandern!!! Det er for lagets beste com. sender artillery!

Lenke til kommentar
Tre ord

 

Missiler på vildspor

 

Av en eller annen merkelig grunn klarer de tre missilene jeg avfyrte mot et fiendelig helikoptere PLUTSELIG å snu seg 180grader å sikte seg rett inn i en full blackhawk med lagkamereater....

 

To sekunder...

 

You have been punished!

You have been punished!

You have been punished!

You have been banned from the server!

Nei du sier ikke det. Av en eller annen grunn er det enklere å skyte ned vennlige fly/helikopter enn det er å skyte ned fiendtlige. Gud, det der er noe av det mest irriterende jeg opplever. Skjedde nettopp med meg på en dansk server...

Lenke til kommentar

Løp og tok et fly, skreiv noe greier, så la jeg merke til at det kom en gubbe imot meg, tenkte at han sikkert skulleforbi, bakover.. Neida, han stilte seg ved framhjulet, og jeg fikk jo TK og han punisha.. Herrefred..

 

Sikkert fordi han ikke fikk flyet, at jeg fikk det før han..

 

Slike folk kan bare drite i å spille BF2.

Lenke til kommentar
Ved begynnelsen av en runde på operation clean sweep, var jeg pilot i en blackhawk. jeg ventet til det var fullt før jeg fløy. da jeg var på vei ut mot øyene kom et vennlig f-15 mot meg med kurs et stykke over meg. det svinger da nedover og litt til siden og flyr rett inn i meg, istedenfor å holde en stø kurs for å unngå meg.

Dette resulterte i at jeg teamkillet alle i både flyet og helikopteret og satt igjen meg -24 poeng ca ett minutt ut i runden. :mad:

Poenglista så litt syk ut etter dette. samtlige på serveren hadde enten 0, 1, 2, 3, eller 4 poeng mens jeg lå sist med -24.

 

Det der bør fikses snart! :hrm:

Tillat meg å quote meg selv. :mad:

Lenke til kommentar

Av alle ting:

Først så er det friendly to helis over et flagg. Vi tar over flagget og jeg drar hjemover for å repaire chopperet. Typen i chopperet under meg flyr rett opp i meg og jeg får først team vehicle damage, deretter to teamkills (tror typen i chopperet under mistet kontrollen og kræsjet etterpå). Mitt heli overlevde. Etter repair så flyr jeg bort til et annet kontrollpunkt og tar over plassen. Jeg skyter mot et fiendtlig apache helikopter idet det ene fraktehelikopteret til laget mitt tar en brå sving vekk fra det fiendtlige apachet og inn i meg. ÅTTE TEAMKILLS! :wallbash: Hvorav tre punisher og jeg ender opp med -30 i score på "global" scoren. Teamkill systemet suger noe så inni gameræva mye at det er til å grine av. Jeg quitta med en gang, var ikke noe moro etterpå. Får man minus på global scoren når man quitter midt i en match? Har hørt man må spille igjennom hele frem til runden er slutt for å få med kills. :shrug:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...