Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:realmad:

 

En spiller kalt "B.001" var det mange som prøvde å vote ut på Battlefield.no serveren jeg spilte på isted. Jeg hadde kommet meg inn i MEC's kamphelikopter (hva heter det igjen? Z-10 er vle China?) og ventet på å få inn en copilot, mange var på vei. Mens jeg ventet begynte "B.001" å kjøre en bil inn i heliet mitt. Han kjørte inn i meg 3 ganger, på ha vært med vilje for jeg merket helikopteret dumpet til siden hver gang det stod "Team Vehicle damage". og jeg fikk flere og flere minuspoeng. Når jeg endelig fikk inn en co og tok av så fikk jeg en tk... Gjett hvem det var? Joda, B.001, punish fikk jeg og. :realmad: Slike idioter burde permbannes fra alt av servere. ALT! Flere prøvde å kickvote han ut men eventuelle admins på servern gjorde ingenting. :hrm: Jeg sa tydelig ifra to ganger, ingeting skjedde.

Lenke til kommentar
Letter av med blackhawk +3 soldater på Oman. Eit apache kjem inn for repair med 2 piloter. Jaggu klarer han å krasje i meg, og eg får tk!

 

Viser kor god den piloten er til å fly. :wallbash:

typisk ja. En annen en jeg har er ekstremt morsom (jeg bare så på :blush: ).

 

Fase 1: Man tager en Blackhawk og en APC

Fase 2: Man skyter på Blackhawken med APC'en

Fase 3: Man tager en vennlig jet som kræsjer inn i Blackhawken og sikrer piloten 5 teamkills.

Fase 4: Man tager vrakrestene fra Blackhawken og får alt til å kræsje inn i APC'en

Fase 5: Ingen i APC'en går ut, så greia sprenger og APC sjåføren sikrer 3 teamkills :p

Lenke til kommentar

Har et par fine :thumbdown:

 

Løper rundt som en hueløs høne på Strike at Karkand brettet. Som alle vet så skjer det en del ting på en gang på det brettet i starten, rundt det første spawn punktet. Spiller Mec og medic, det har nettopp kommet litt bomber og granater fra oven for å si det sånn. Blir litt ustø i gangen :p, ser at det er noen som trenger litt gjennopplivning, er på vei inn i et av smugene helt i fronten av brettet. Ser da tre eller fire finder, klarer å lure fram en granat. Og i det sekundet jeg kaster så ser jeg et par av mine gutter komme løpende inn i smuget bak finden. Tar jo livet av fire mann to av hver. Og blir maks straffet med 16 poeng :mad: , noen skal trykke på den jævla, "ja jeg vil straffe en på laget mitt knappen".

 

Og på et av de andre brettene spillte jeg kinamann, satt i nesa på et helikopter og vi var et relativt greit par for å si det sånn. Jeg tittet hele tiden på poengene mine, bare for å passe på hvordan det lå ann, hender at det blir et teamkill når ting går litt fort. Hadde ingen den gangen, men hadde fått mye poeng på de første minuttene, nærmere 30. Plutselig så blir jeg kicket ut av serveren av en admin for massiv teamkilling :huh: Dette var en bf.no server, og dette var en av gangen jeg var sikker på at jeg ikke hadde tatt livet av noen av våre egne. Hvordan kan sånt skje? Blir jeg rapportert av en av disse poeng horene, det er vel det eneste som jeg kan tenke meg, ville vel ha helikoptere for seg selv.

Lenke til kommentar
kan vel ikke være det, adminen SJEKKER jo før han kicker, og Bf.No sine admins bør være smarte nok til å ikke kicke for uskyldighet. Sikkert at du hadde høy ping eller at noen kickvota deg

Kan godt være at noen kickvota meg, det eneste jeg så var massiv teamkilling og jeg skjønte ikke bæret for å si det pent. Men jeg pleier å få med meg når noen starter en vote for å bli kvitt meg, det skjer ikke så veldig ofte, så det er lett å holde orden på. Men jeg kan jo ha oversett det. Ping er det ikke ligger på mellom 13-18 stort sett.

 

 

@ Rayline TWB

Må vel kanksje begynne å vurdere det, begynner å bli lei av alt dritt snakket og bli straffet for ting som alttid er uhell. Er det noe jeg ikke gjør så er det å ta livet av folk med vilje eller hiver meg foran et fly eller tanks for å gi folk straff...

 

Vet du om noen gode servere med lav ping og folkeskikk ;)

Lenke til kommentar

Folk misbruker dette systemet til det fullet.... runden startet jeg løpte bort til et jagerfly... klar til å ta av... SÅ kommer det en jævel foran meg, ligger seg ned foran flyet og vil ikke flytte seg.. jeg maste på han i chatten i et par minutter så kjøre eg over han fordi eg måtte jo begynne..... og så punisher han... motha fucka

 

Og det derre med claymores..... folk på laget får opp advarsel så man burde faen ikke ha punish eller tellet som et TK!

Lenke til kommentar

tror jeg har funnet en løsning på de fleste teamkillene i BF2:

 

Legge seg foran fly: Det burde ikke gå an å være på samme sted i mer enn f.eks et minutt (fikser vel camping også :yes: ) før man mister poeng

 

Claymores og AT miner: Hvis du går rett på en så får du opp en melding (med han derre stemmen som sier den høyt) "That was a claymore mine/AT mine. in 90% of the cases, its your own fault that you get teamkilled by these. you will not get the option to punish, and the layer will not lose points"

 

Artillery: Kanskje legge til sånn "forbudt å gå her" sone på artilleriområdet, med tillagt advarsel "Soldier, there will be artillery at this coordinate shortly. Leave the area or you could get hit". Hvis de blir der, mister ikke commander poeng.

 

missiler: enkelt nok, enten så kan friendly fire mot helikopter og fly slås av ellers så kan vi bare slå av punish der, og piloten blir på samme mengden poeng

 

black hawk down: legg heller inn en "is no more" på alle som dør når noen kræsjer i en blackhawk, istedenfor at piloten får teamkillen/man får poeng for å kræsje inn og halvparten av spillet blir å kræsje inn i Blackhawk

Lenke til kommentar

FF ved AA missiler kan gjerne gjenstå, men ikke i den graden missilene ser ut til å foretrekke Friendly targets over FI...:no:

 

dødningshodet på claymores og AT miner burde blitt 10X større, gjerne fylle 90% av skjermen når de kommer riktig nærme..

 

ellers burde de fjerne minuspoengene ved clay/AT tks...eneste problemet med det er grief exploit...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...