Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

tror jeg har funnet en løsning på de fleste teamkillene i BF2:

 

Legge seg foran fly: Det burde ikke gå an å være på samme sted i mer enn f.eks et minutt (fikser vel camping også :yes: ) før man mister poeng

 

Hvordan blir det å være sniper da? Det vil være for ugunstig å måtte flytte seg hvert eneste minutt når man er sniper.

 

Og en liten oversettelses-bug hos deg...:-) : Lag er ikke "layer" , men "team" - men vi forstod godt hva du mente allikevel.....:-)

 

Ellers er jeg stort sett enig i dine forslag. Jeg har også en drøm om at de skal fjerne tags'ene på fienden helt. La kun friendly tags være synlige.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller stort sett som medic, og opplever stadig interessange tk.

Eksempel: Pliktoppfyllende spawner jeg inntil lagfører som uheldigvis spiller sniper og jeg spawner foran hans claymore...... Uflaks

Jeg spawner igjen hos lagfører som sniper med assault kit?

Jeg ser han er såret og kaster medisin på ham, hvor han snur seg og takker med Ag3 i hodet mitt....

Men jeg er jo ikke uskyldsren selv heller. Innimellom er jo jeg også lagfører, da stort sett når LF trekker seg og jeg bli forfremmet. Når det glipper for meg blir det spennende. Pliktoppfyllende medsoldater spawner inntil meg og jeg kvepper m høre musknapp.... Men jeg prøver alltid gjenoppliving og førstehjelp, sier unnskyld og takker høffelig for straff. Er selv gjerrig på straff, men du din jævel som Ag takket hodet mitt for vel utført førstehjelp.....

Lenke til kommentar
Claymores og AT miner: Hvis du går rett på en så får du opp en melding (med han derre stemmen som sier den høyt) "That was a claymore mine/AT mine. in 90% of the cases, its your own fault that you get teamkilled by these. you will not get the option to punish, and the layer will not lose points"

Denne burde være en sikker vinner, får straff for at folk ikke ser hvor de går hen. Har gjort det selv, men det siste jeg gjør da er jo å straffe en på laget mitt for at jeg ikke følger med...

 

Hadde en liten en her om dagen, lå to mann kuk i ræv. Skulle inn på samme base, han bråstopper foran meg, og legger ut en mine, som jeg ikke ser. Han hopper inn i sin tanks og kjører, jeg starter å kjøre og rett på hans mine. :mad:

Lenke til kommentar
En sniper skal bevege seg! det er en stor misforståelse at snipere skal ligge stille i evigheter!

 

Ligger en sniper stille, blir han oppdaget og tatt ut. Beveger han seg mellom ildposisjoner, tar det lengre tid før FI oppdager ham og han overlever (lengre).

Nå tror vi vel vi kan si at det er forskjell på å ligge stille i 1 minutt kontra en evighet da vet du...........

Alle vet at en sniper ikke skal ligge på samme plass i evigheter.

Lenke til kommentar

Henger meg på...Spilte akkurat på en ranka server på EA UK og var pilot på en BlackHawk....Chopperet er fullt og svever over Mashtuur City da eg plutselig merker et annet helikopter ved siden av meg, da skjer det store at det oxo er et vennlig helikpter som noen av mine team-mates kar knappet fra fienden,også kræsjer vi BOOM sier det og eg for alle tk på meg..det vil si 10 stk i chopperen tilsammen + en proppfull APC som står under oss som oxo er vennlig :cry: og alle punhsier meg :hrm: hadde rundt 40 minus da tror eg..... :realmad::wallbash::wallbash::realmad::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

 

ganske sint :(

Lenke til kommentar
En sniper skal bevege seg! det er en stor misforståelse at snipere skal ligge stille i evigheter!

 

Ligger en sniper stille, blir han oppdaget og tatt ut. Beveger han seg mellom ildposisjoner, tar det lengre tid før FI oppdager ham og han overlever (lengre).

Nå tror vi vel vi kan si at det er forskjell på å ligge stille i 1 minutt kontra en evighet da vet du...........

Alle vet at en sniper ikke skal ligge på samme plass i evigheter.

I ett spill som BF2 mener jeg selv at 1min på samme sted = evighet.

 

men så er jeg utålmodig GO-GO fyr som f. da :innocent:

Lenke til kommentar
tror jeg har funnet en løsning på de fleste teamkillene i BF2:

 

Legge seg foran fly: Det burde ikke gå an å være på samme sted i mer enn f.eks et minutt (fikser vel camping også :yes: ) før man mister poeng

 

Hvordan blir det å være sniper da? Det vil være for ugunstig å måtte flytte seg hvert eneste minutt når man er sniper.

 

Og en liten oversettelses-bug hos deg...:-) : Lag er ikke "layer" , men "team" - men vi forstod godt hva du mente allikevel.....:-)

 

Ellers er jeg stort sett enig i dine forslag. Jeg har også en drøm om at de skal fjerne tags'ene på fienden helt. La kun friendly tags være synlige.

med "layer" mente jeg den som la ut Claymoren/minen, ikke laget

Lenke til kommentar

Hmm, hadde en litt spesiell en. Fløy veldig, veldig lavt på Daquing Oilfields over rullebanen til China. Skulle nemlig reparere og tok liksågodt turen gjennom hangaren i full fart. Klarte jo å dra med meg en fyr på vei igjennom da, fikk en teamkill. Men han punisha ikke. :) Floppe elns var det jeg meiet overende. Godt noen ikke er overivrig på PGDOWN.

Lenke til kommentar

Var commander på USMC på mashtuur City (eller nå hva den hette)

- Brukte scan funksjonen og så at det var mange MEC folk rundt et CP. (Ingen på mitt lag)

- Fyrte i veien en ladning med "det gode gamle artilleriet"

- Ladningene traff og jeg knerta ett par av mine egne

- Vart kicka og banna for teamkilling

 

Dette var på en såkalt =BoB= server

 

Skulle nesten tro at de prøvde å bli tatt av artilleriet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Det finnes en rase BF2 spillere der ute som søker seg inn på det store røde pulserende ikonet på minimappet. De kalles idioter og det er mange av dem...

Kunne ikke vært mer enig..... :yes: jævvla tullinger altså. Skulle tru de hadde magneter i huet istedet for hjerne.

DET HAR JEG!! :realmad:

 

En eller annen verdensomspennende konspirasjon om at det er samme faen hva som skjer, så lenge DurinVIII får artillery i skallen :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...