Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Det var da fælt da :mad: Jeg slipper artilleri på et sted, et helikopter i stor høyde sprenger noen tidels sekund før artilleriet er over, og akkurat da så kjører en fullastet APC med kanskje 10% helse igjen rett inn, blir truffet av vrakrrester fra helikopteret, sprenger, punish for teamkill x5. Var bare sjåføren som skjønte at dette ikke var min feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag kjørte en eller annen drittsekk buggyen sin i full fart mot min tank, slik at han ble teamkillet. Veldig irriterende, heldigvis var det ikke på ranked

 

Og så kommer blant de mest idiotiske teamkills jeg har sett. En eller annen fyr setter seg PÅ mitraljøsen på antiluft-skytset til USA akkurat når jeg skyter på et annet fly :mad:

Lenke til kommentar
I dag teamkilla jeg en spiller ved å droppe supplies på hodet hans. Artig spill :D

Samme skjedde til meg en gang da jeg var commander i et helikopter, og trengte ammo og litt reperasjoner. Da fløy jeg bare ned på bakken og satte Supply Drop like ved helikopteret.

Plutselig kom en teammate springende som ville inn i helikopteret, og kassen landet oppå han 2meter fra helikopteret. :roll:

Jeg var vistnok medic, men det var ikke mye jeg kunne gjøre =/

Lenke til kommentar

Ved begynnelsen av en runde på operation clean sweep, var jeg pilot i en blackhawk. jeg ventet til det var fullt før jeg fløy. da jeg var på vei ut mot øyene kom et vennlig f-15 mot meg med kurs et stykke over meg. det svinger da nedover og litt til siden og flyr rett inn i meg, istedenfor å holde en stø kurs for å unngå meg.

Dette resulterte i at jeg teamkillet alle i både flyet og helikopteret og satt igjen meg -24 poeng ca ett minutt ut i runden. :mad:

Poenglista så litt syk ut etter dette. samtlige på serveren hadde enten 0, 1, 2, 3, eller 4 poeng mens jeg lå sist med -24.

 

Det der bør fikses snart! :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg blir så evig forbanna når det skjer sånn at jeg får punish for noe som egentlig var teammate sin skyld!

Da flyr ting vegg i mellom her ass hehe (må lære å styre meg :blush: )

 

ellers da jeg spilte litt ista så hadde jeg fin score 20 poeng elns, så legger jeg masse C4 rundt et av våre flagg i tilfelle noen skulle komme å ta over flagget!

 

Så er det noen idioter som har stjelt Kinas transporthelikopter (stapp full) og svever over flagget... Jeg ligger jo såpass langt borte at jeg ikke ser at det er blått over nickene så jeg sprenger det helikoptret til HELVETE!!

 

gikk fra 20 til 12 om ikke mer!

 

altså det MÅ FIKSES, det var jo ikke med vilje :cry:

 

huff

Teamkill er teamkill, og der dreit du deg rett og slett ut :p

Lenke til kommentar

En nesten-TK historie:

Hadde skaffet meg en tanks og skytterplassen var også opptatt. Så stiller en tulling seg foran tanksen (det var endatil en fra min egen squad :nei:) Jeg gav ham god tid til å flytte seg, men han bare stod der og virret med korte steg fram og tilbake :/. Antok at han prøvde seg på det "klassiske" men akk så tåpelige død-med-vilje-og-punish-knepet, og stod bom stille med tanksen.

 

Etter en tid ble han skutt i ryggen av en fiende ;).

 

 

En annen:

Kjørte full fres med bil over en bro. Så for sent at det var et hull i broen :whistle:. Bremset for harde livet, men bilen fòr utfor. Reddet meg selv med fallskjerm, men det gikk visst dårligere med mine squad mates (var endatil lagleder :p). Flaut. Jeg var såpapss ny at jeg ikke er sikker på om det faktisk ble teamkills av det, men i alle tilfelle unnlot jeg å være sjåfør på en stund.

Lenke til kommentar
En nesten-TK historie:

Hadde skaffet meg en tanks og skytterplassen var også opptatt. Så stiller en tulling seg foran tanksen (det var endatil en fra min egen squad :nei:) Jeg gav ham god tid til å flytte seg, men han bare stod der og virret med korte steg fram og tilbake :/. Antok at han prøvde seg på det "klassiske" men akk så tåpelige død-med-vilje-og-punish-knepet, og stod bom stille med tanksen.

 

Etter en tid ble han skutt i ryggen av en fiende ;).

 

 

En annen:

Kjørte full fres med bil over en bro. Så for sent at det var et hull i broen :whistle:. Bremset for harde livet, men bilen fòr utfor. Reddet meg selv med fallskjerm, men det gikk visst dårligere med mine squad mates (var endatil lagleder :p). Flaut. Jeg var såpapss ny at jeg ikke er sikker på om det faktisk ble teamkills av det, men i alle tilfelle unnlot jeg å være sjåfør på en stund.

Liten ting jeg fant ut: Hvis man kjører full gass over en bro så kan man hoppe over, hvis man er engineer kan man reparere den

Lenke til kommentar
sto i et hjørne...så skøyt jeg en kis...så kom det en medic, skøyt han, kom enda en medic...skøyt han....så så jeg bak meg...der lå det en liten stakkar klar til å knivstikke meg...stakkars mann :p

Hvertfall lettjente poeng den gangen da ;)

Noen ganger skyter jeg en fyr med MG på et sted med flere medics i nærheten...første mann kommer, plaff-plaff-plaff. Andre mann, plaff-plaff-plaff. Osv osv

Lenke til kommentar
hva har det med teamkills å gjøre?

Han tenker sikkert på det å drepe hele lag :!:

 

Klassiske teamkills er jo å kjøre med fly/helikopter inn i høyspenledninger. Bang, oisann der fikk jeg vist teamkillet.

Ellers så har man jo de idiotene som prøver å klistre seg til vingen når man gjør det..

 

Har 3-4 folk på vingen, flyr 2 meter over bakken "Se opp! Tre foran deg!" skriker de..

 

BANG!

 

4 teamkills....alle trykker på punish

 

Hvis piloten kræsjer når jeg wingwalker, da trykker jeg ikke på punish...for da er det min feil at jeg ikke hoppet av i tide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...