Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Det finnes en rase BF2 spillere der ute som søker seg inn på det store røde pulserende ikonet på minimappet. De kalles idioter og det er mange av dem...

Kunne ikke vært mer enig..... :yes: jævvla tullinger altså. Skulle tru de hadde magneter i huet istedet for hjerne.

Det hjelper pokker meg ikke heller at man sender ut advarsler i hue og ræva heller, likevel så kjører de tanks og annen mat for artilleriet rett inn ditt de ikke skal være :hrm:

 

Også får man et eller flere stk punish som takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte nettop på dalian plant nå, da en fyr tar angrephelikopteret på hangarskipet.

Det står 6/8 personer rund bak det innen rekkevidde på halen av helikopteret.

 

Han svinger rund på banen og ALLE dør. Han blir punisha av alle og banned fra serveren.

 

 

 

 

pleier ikke å punishe, men når han driver på å svinger rundt på bakken når han vett at det er mange folk der så har han ikke mye vet.

 

rakk ikke å komme oss vekk

Lenke til kommentar
Spilte nettop på dalian plant nå, da en fyr tar angrephelikopteret på hangarskipet.

Det står 6/8 personer rund bak det innen rekkevidde på halen av helikopteret.

 

Han svinger rund på banen og ALLE dør. Han blir punisha av alle og banned fra serveren.

 

 

 

 

pleier ikke å punishe, men når han driver på å svinger rundt på bakken når han vett at det er mange folk der så har han ikke mye vet.

 

rakk ikke å komme oss vekk

hans tanker akkurat nå: Oh, why did those sons of bitches PUNISH me?! They had time to get their fucking asses out of the fucking way, but no, they don't. That was their fault, standing around MY helo so they thought THEY could get it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Urgh dreit meg no fryktelig ut i dag.. Tok 8 TKs med vilje fordi jeg glemte at det var multiplayer pågrunn av en virkelig kjip server og snakking med kompis samtidig. :( jaja, da "bottene" begynte en kickvote mot meg skjønte jeg det... Vant runden alikevel da :p

Lenke til kommentar
Urgh dreit meg no fryktelig ut i dag.. Tok 8 TKs med vilje fordi jeg glemte at det var multiplayer pågrunn av en virkelig kjip server og snakking med kompis samtidig. :( jaja, da "bottene" begynte en kickvote mot meg skjønte jeg det... Vant runden alikevel da :p

:D

 

Starter å bli litt lei å få tk for noe tull, spilte før i dag på et eller annet brett. Ser en finde løpe inn bak et hus. Løper da på andre siden av huset for å knerte han der, kommer rundt et hjørne, der kommer det en fyr løpende rett mot meg og skyter, det jeg ikke ser er at det er en på samme lag som meg. Som har skutt han som jeg skulle ta, jeg blåser jo hue av han. Det går jo så fort at det ikke er fysisk mulig å se hvem det er som skyter. Ser jo ikke hva som har skjedd før den morsome meldingen: Don't hurt your teammates dukker opp på skjermen.

 

Og det er jo ikke første gangen det skjer, og helt sikkert ikke siste.

Lenke til kommentar

Hvis jeg blir drept fordi en venn kjørte over meg i akkurat idèt runden starte, skal jeg ptk han eller ikke ?

 

Jeg gjorde det, fordi det alltid er masse folk i starten på en runde, og hvis man ikke kikker hvor man kjører, kan en risikere å meie ned halve laget , før laget ditt har tatt noen flagg.

 

Men over til noe annet:

 

overaskende nok, har også jeg drept folk, mest pga. av jeg ikke ser blåfargen på navnet deres, men også pga. at folk springer imellom meg og en annen fiendetanks mens jeg fyrer av som bare juling.

 

 

Er like gøy å vite at nettopp har sprengt huet av en lag kamerat. :innocent:

Lenke til kommentar
Hvis jeg blir drept fordi en venn kjørte over meg i akkurat idèt runden starte, skal jeg ptk han eller ikke ?

Det er veldig mange som ikke følger med i hele tatt når de stikker av på starten, eller midt i en runde.

 

Løp mot en av våre egne baser på Dalian Plant kartet, ut av basen kommer det en av våre gutter kjørende, veien er brei og fin. Jeg løper helt i kanten av veien for å holde meg unna, likevel så klarer han å meie meg rett ned. Tar så to sekunder så kommer det, sorry. Det er første gang jeg har gitt noen ptk med vilje. Forbanna idiot...

Lenke til kommentar

Hvis dere på generell basis alle sammen slutter å punishe for TKs, så vil dette med tid føre til at antallet punisher vil gå ned - og det tror jeg er en sunn innstilling for hele BF2. Målsetningen må være å få slutt på alle de punisher som deles ut i hytt og vær.

 

Så min oppfordring er å være romslig i holdningen til det å kunne tilgi at folk TKer deg.

Punish bør etter min mening kun tildeles i helt ekstreme tilfeller - ala når noen faktisk står og sikter på deg, følger deg med våpnet, og skyter deg - da kan du gi en punish.

 

Selv har jeg blitt TK flere hundre ganger - men har kun tildelt 1 eller 2 punisher.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Punish bør etter min mening kun tildeles i helt ekstreme tilfeller - ala når noen faktisk står og sikter på deg, følger deg med våpnet, og skyter deg - da kan du gi en punish.

 

Selv har jeg blitt TK flere hundre ganger - men har kun tildelt 1 eller 2 punisher.

Helt enig, akkurat det jeg gjør og. Punisher kun om jeg vet at personen gjør det med vilje. Hvorfor punishe om det var et uhell? Om noen kjører på meg med fly / heli / kjøretøy / whatev så går det bra. Skyter de meg derimot, helt bevisst etter å ha sett skikkelig på meg, ja det er den punish.

 

I dette tilfellet punishet jeg:

post-171-1127315313_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Spilte på jallajalla-city der BH'en vanligvis eier. Tenkte jeg skulle kose meg litt som gunner ombord. Spawner nærme og får plassen som gunner. Like før vi tar av, så er det en som ikke fikk plass, som dreper meg og tar plassen min. Ikke får jeg PTK-mulighet heller. Jzz så grinete jeg var da. Sånne slasker fortjener bare å dø.

Lenke til kommentar
Spilte på jallajalla-city der BH'en vanligvis eier. Tenkte jeg skulle kose meg litt som gunner ombord. Spawner nærme og får plassen som gunner. Like før vi tar av, så er det en som ikke fikk plass, som dreper meg og tar plassen min. Ikke får jeg PTK-mulighet heller. Jzz så grinete jeg var da. Sånne slasker fortjener bare å dø.

Sjedde noe lignende med meg :/

 

Jeg fikk akuratt tak i en bil.. Den ble fylt opp me folk og eg var sjoføren. En kis som ikke fekk plass skøyt meg og tok bilen.. Fekk heller ikke punnish option

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...