Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Jeg spilte nå nettopp Battlefield2 på en ranked server.

Der var det et vennlig frakt-\pasasjer helikopter som skulle til å ta av, og jeg skøyt ET skudd på helikopteret mens det sto på bakken.. (uhell)

Så fløy det 5meter over bakken, så kom en JET fra det andre laget å krasjet i helikopteret..

Fikk et fullpakket helikopter på statsen min + automatisk kick med en gang.

Det var ikke min skyld :cry:

 

--Kommenter dette eller fortell hvordan dere har blitt straffet..

 

Edit: Forandrer på topic så tråden får leve.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en sur en bare for noen få timer siden.

Runden hadde startet og jeg kjørte av gårde, kontrollpunktet jeg kom til var allerede tatt så jeg skulle snu buggyen ved å kjøre rundt en bygning.

Der kom en annen buggy rundt hjørnet og vi kræsja. Begge sprang i luta men jeg ble sittende med -10 poeng!!!!

Hallo? minus TI???

Jeg kan ikke fatte å begripe at jeg skal bli straffet for en ulykke hvor begge hadde like mye skyld med 10 minuspoeng.

Skjønner ikke hvordan det er mulig heller.

Lenke til kommentar

tror du fikk 2 teamkills pluss en teamdamage elns. (teamdamage = minus 2 poeng )

 

Engang jeg og en kompis spillte sammen skjedde følgene: Vi spillte Kubra Dam, vi skulle skynde oss til helikopteret som er på dammen, vi hoppet ned fra brua i fallskjerm. Jeg var noen meter foran han og da jeg kom fram til helikopteret så stillte jeg meg for langt bak så jeg kunne ikke hoppe inn, så jeg sto helt inntil helikopteret, så kommer han løpende inni meg så vi begge dør. Han klemte meg ihjel :p . Og han fikk teamkill på meg ;)

Lenke til kommentar

i går kveld skjedde det mest frustrerende jeg har vært med på!!!!

 

Jeg får tak i et fly på et hangardskip, så er det en jævli idiot som laster det med C4 (FEM PAKKER) så jeg hoovrer eller flyr sånn rett over bakken med det fordi jeg vil ikke fly...

Mens jeg gjør det så står det sirka 10-15 stk å skyter på MEG under flyet og gjett hva som skjer da, flyet sprenger (DOH) og jeg dreper ALLE sammen!!!!!!

 

Tror du ikke ALLE punisher meg eller?

FY FAEN FRUSTRASJON"¤#%"%¤!&%#&

Lenke til kommentar
i går kveld skjedde det mest frustrerende jeg har vært med på!!!!

 

Jeg får tak i et fly på et hangardskip, så er det en jævli idiot som laster det med C4 (FEM PAKKER) så jeg hoovrer eller flyr sånn rett over bakken med det fordi jeg vil ikke fly...

Mens jeg gjør det så står det sirka 10-15 stk å skyter på MEG under flyet og gjett hva som skjer da, flyet sprenger (DOH) og jeg dreper ALLE sammen!!!!!!

 

Tror du ikke ALLE punisher meg eller?

FY FAEN FRUSTRASJON"¤#%"%¤!&%#&

Oi?????

 

Det skulle jeg likt å sett på battlerecorder :dribble:

Lenke til kommentar
Det er ikke morsomt en gang 

 

Det var faktisk litt morsomt da! Self ikke om det skjer hele tiden, men det er lov å kødde en gang av og til. Tipper han som gjorde at flyet ditt sprengte også fikk TK hehe..

 

Folk trykker punish for å mele sin egen kake. Dvs at får dem straffet andre på noen måte så er det større sjanse for dem å oppnå medaljer (gull,sølv,bronse). Det er surt, men slik er det bare. Mange statshorer der ute! Til tider kan jeg nok være statshore selv hehe...men jeg punisher ikke!

Lenke til kommentar
Det er ikke morsomt en gang 

 

Det var faktisk litt morsomt da! Self ikke om det skjer hele tiden, men det er lov å kødde en gang av og til. Tipper han som gjorde at flyet ditt sprengte også fikk TK hehe..

 

Folk trykker punish for å mele sin egen kake. Dvs at får dem straffet andre på noen måte så er det større sjanse for dem å oppnå medaljer (gull,sølv,bronse). Det er surt, men slik er det bare. Mange statshorer der ute! Til tider kan jeg nok være statshore selv hehe...men jeg punisher ikke!

Det som var poenget var at jeg skulle lande, men jeg hakke landet vertikalt før så det tok litt tid:P

 

men det er jo klart at når 15stk står å skyter på flyet så greier man ikke å reparere det samtidig!

 

Men men...

Lenke til kommentar

"Hey. I need a ride!"

 

Det er meget vanlig å skyte ett par skudd mot kjøretøyet for å gjøre sjåføren mer obs på at det er dem man mener... hvis det er pansret da...(ikke gjør det med jeeper og buggys hehe :green: )

 

at 15 stk skulle gjøre det så mye at det sprenger derimot :/

Lenke til kommentar

Vel...det må jo ha sett ganske morsomt ut da egentlig hehe. 15stk som står å fyrer løs på en lagkamerat LOL. Det er svært vanlig å skyte etter egne som har stukket av med bilen du skulle ha osv..jeg gjør det selv..i massevis..men ikke for å drepe da. Bare for å markere at du er forbanna. Samme det om det er jeeper eller armor. skudd får dem i ræven uansett. Men som sagt..ikke for å drepe..men kanskje bare gi dem en lærepenge i form av 10% redusert liv og tilstand på kjøretøy.

Lenke til kommentar
ja hehe...jeg tror faktisk jeg hadde fyrt løs på deg selv jeg hehe...kanskje lagt inn en LAW også :p

 

Men tror ikke jeg hadde punishet deg i det tilfelle hehe

Enig....hadde jeg begynt å plaffe løs så ville jeg ikke punisha hvis flyet sprenger

 

Som noen nevnte, BF2 trenger en liten "Fix-up" på teamkillsene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...