Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satt fint i min anti air-varmesøkende tanks...hadde nettop fått lock på et helikopter! det kom masse ild fra d...å d var RØD skrift over det. Så hva er vel mer naturlig enn å senke det? jo da...hørtes bra ut det...problemet kom når du plutselig hadde minus 12 poeng å punisha for teamkills! irriterende bug!!

Lenke til kommentar

spillte på en bf.no server for en liten stund side, masthuur city. jeg var US

 

vi hadde spillt litt, så kom mec og tok over startebasen til us, da sprang en hel gjeng med folk dit opp, vi møtte en tanks men den var et stykke fra flaget, vi gikk og tok flagget og jeg puttet en mine noen meter ifra flagget i tilfelle tanksen kom å tok flagget på nytt, men det gjorde den ikke fodi den ble spreng. så spang jeg til blackhawken å hoppet inn i en minigun, piloten fylte blackhawken å tror dere ikke den lavpanne jævle kukhesten av en satan jævla hællvettes horebukk fløy rett på mina mi som lå på bakken, 8 teamkills siden det stod noen folk med flagget

 

:realmad:

 

 

Fjerna ein bunke med smilefjes. Vennligst begrens bruken i framtida. ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Poenget med å slette innlegget mitt var? Hadde bre 3x :realmad: i starten pent plassert over teksten med en linje i mellom og en :wallbash: til slutt?

 

Det får da være grenser for hvor pirkete dere skal være, dere lar det jo være 20smileys en av hver etterhverandre i OT kategorien.

 

Får skrive en skikkelig kortversjon på nytt:

Phalanx @ dragon valley: Missiler reaima og traff enemy OG friendly chopper. 2ptk - Enemy chopper + flare = ett vennlig og ett fiendtlig chopper skutt ned. - 2ptk.

Jeg gjør det da ikke med vilje. :hrm:

Lenke til kommentar

spilte mye battlefield vietnam for 6mnd side... det var en som hadde TK meg i en jeep, jeg legge fine timedexplosive på jeepen, jeepen kjører bort til en annen fullasted jeep + en AA tank... BOOM fikk mange mange mange mange minus poeng :p

 

lest mange historier her som minner om TKs i Call of Duty. spesielt på server med FF on. sender et artilleri der axis/allied avanserer, masse teammates rykker inn (de som blir skutt blir ikke skadet, men han som skyter på dem får dmgen deres) jeg dør, respawner, dør, respawner og dør....

Lenke til kommentar

Huff....Spilte på Operation Clean Sweep idag. Var USMC og hoppa inn i en cobra, og flydde til den nærmeste flagget. Flydde pent og pyntlig inn, og hovra pent over flagget. Men så PLUTSELIG kommer et F-15 med to personer i, og selfølgelig kræsjer i meg :realmad: . Fikk teamkillen ink. co-piloten min, og alle punisha...Fy *piiiiip* :wallbash:

 

Slengte ifra meg noen raske gloser og disconnecta. Fra nå av, skal jeg IKKE forgive så mange nei..Syns jeg er litt "snill", men det er det slutt på.

Lenke til kommentar

Det var en morsom episode igår faktisk

Jeg og stod å ventet på et fly i hangaren, så kommer det en teammate å kjører mot meg.

Han tuter et par ganger på meg, men til slutt drar han. Jeg ser han forsvinner i enden av flystripa.

 

Så endelig kommer flyet, jeg setter meg inn. Full throttle, når flyet har rulla 2m blir jeg skutt av han karn som kjørte. (Med sniper). Selvom han er teammate.

Han tar bilen sin og kjører fort som juling til flyet mitt, setter seg inn og akkurat i det han skal lette får jeg skutt et RPG skudd som sprenger hele flyet hans. (Spawnet rett ved flyet igjen).

 

DA Smilte jeg :D

Etter det fløy vi mye sammen faktisk, fatter ikke hvorfor..

Lenke til kommentar

Skjedde på dalien plant nå nettopp;

 

Jeg spawnet med anti-tank på en av outpostene også ser jeg en tank rett ved siden av meg. Jeg drar opp rakettskytegreia(?) og løper litt unna for å skyte. Så skyter jeg da, *pang* det var ett skudd. Og den andre gangen jeg skyter så står det faen meg en vennlig idiot som stør C4 rundt kødden, og det ser jeg etter at jeg skjøt. Ikke nok med det, det kom 3 medics som skulle revive han også eksploderte restene av tanken og drepte alle de tre pluss C4-idioten som nettop ble revievet...

 

*mumle sint*

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
Skjedde på dalien plant nå nettopp;

 

Jeg spawnet med anti-tank på en av outpostene også ser jeg en tank rett ved siden av meg. Jeg drar opp rakettskytegreia(?) og løper litt unna for å skyte. Så skyter jeg da, *pang* det var ett skudd. Og den andre gangen jeg skyter så står det faen meg en vennlig idiot som stør C4 rundt kødden, og det ser jeg etter at jeg skjøt. Ikke nok med det, det kom 3 medics som skulle revive han også eksploderte restene av tanken og drepte alle de tre pluss C4-idioten som nettop ble revievet...

 

*mumle sint*

dumme medicer.... :(

 

 

hadde jeg vært Spec-Ops hadde jeg holdt meg i dekning jeg :tease:

Lenke til kommentar

Hah...

 

En Catch-server for et par dager siden. Jeg står og venter på et fly på Daging Oilfields da en tulling kommer bort til meg. Jeg tar flyet før han og han lemper alt han har av c4 på meg....klassiker.... :roll: Jeg gir faen og trår gassen i bånn. Han detonerer ikke med en gang, neida jeg får bombe et par tankser først. Jeg bestemmer meg for å ha en liten prat hvorfor han lempet c4 på meg og snur for å dra tilbake. Jeg flyver lavt over stripa og hopper jeg ut. Et halvt sekund etter detonerer han c4'en. Jeg står med et bredt smil når jeg ser at vrakrestene detter ned og knuser den tullete spec-ops'n.... :D

Lenke til kommentar
Hah...

 

En Catch-server for et par dager siden. Jeg står og venter på et fly på Daging Oilfields da en tulling kommer bort til meg. Jeg tar flyet før han og han lemper alt han har av c4 på meg....klassiker.... :roll: Jeg gir faen og trår gassen i bånn. Han detonerer ikke med en gang, neida jeg får bombe et par tankser først. Jeg bestemmer meg for å ha en liten prat hvorfor han lempet c4 på meg og snur for å dra tilbake. Jeg flyver lavt over stripa og hopper jeg ut. Et halvt sekund etter detonerer han c4'en. Jeg står med et bredt smil når jeg ser at vrakrestene detter ned og knuser den tullete spec-ops'n.... :D

Pent :D Skulle filmet det, hadde serveren battlerecorder?

Lenke til kommentar

skal lande med en Su-34 på Gulf of Oman. Ser en av USMC sine buggyer suse gjennom basen over rullebanen uten å gjøre noe skade. Co-piloten sender 2 missiler etter han. Så jeg fortsetter på landingsforsøket. Så skal det være en KOMPLETT IDIOT av en engineer som skal minelegge rullebanen på grunn av denne buggyen. Dette gjør han selvsagt når jeg er på bakken uten sjanse for å bremse. Kjører først over han, så sprenger jeg på en av minene til idioten. Og verst av alt, engien punisher (co-piloten forgiva heldigvis da). Slang masse kjeft på han slik at han startet en totalt mislykket kickvote.

Lenke til kommentar
Hah...

 

En Catch-server for et par dager siden. Jeg står og venter på et fly på Daging Oilfields da en tulling kommer bort til meg. Jeg tar flyet før han og han lemper alt han har av c4 på meg....klassiker.... :roll: Jeg gir faen og trår gassen i bånn. Han detonerer ikke med en gang, neida jeg får bombe et par tankser først. Jeg bestemmer meg for å ha en liten prat hvorfor han lempet c4 på meg og snur for å dra tilbake. Jeg flyver lavt over stripa og hopper jeg ut. Et halvt sekund etter detonerer han c4'en. Jeg står med et bredt smil når jeg ser at vrakrestene detter ned og knuser den tullete spec-ops'n.... :D

Pent :D Skulle filmet det, hadde serveren battlerecorder?

Nix, catch-serverne har ikke battlerecorder.... :thumbdown: Vært litt kult å lage en film og sende den til denne TK'eren.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...