Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Fikk 3 TK's en gang, var på vei til en jeep, så kom en jævel og tok den rett foran meg og bare kjørte. Selvfølgelig ble jo jeg forbanna, så jeg kastet en granat etter han, bare for å gjør det, så stoppa faenmeg fyren for å plukke opp 2stk, og granaten, jo den landa mitt i jeepen, og rev med seg alle 3 :hrm:

Kaste granat etter han var kanskje litt voldsomt! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 3 TK's en gang, var på vei til en jeep, så kom en jævel og tok den rett foran meg og bare kjørte. Selvfølgelig ble jo jeg forbanna, så jeg kastet en granat etter han, bare for å gjør det, så stoppa faenmeg fyren for å plukke opp 2stk, og granaten, jo den landa mitt i jeepen, og rev med seg alle 3  :hrm:

Kaste granat etter han var kanskje litt voldsomt! :dontgetit:

Second. Vanligvis blir jeg litt sint, skyter litt mot buggien (men er SIKKER på at kulen(e) ikke treffer noen eller noe), men å kaste granat....tenk også på at det finnes idioter som hopper ut i veien

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere blir så sint for at en medic reviver dere i skuddlinjen - jeg blir bare glad for å få en ny sjanse til å slippe en death og drepe flere folk der hvor det er action.... Ofte klarer man å smette seg vekk.

Enig med deg de prøver jo bare å gjøre jobben sin, som medic er jo å hjelpe lagkamerater 1. prioritet som de lærer deg i americas army :)

Lenke til kommentar

satt i et fly....full afterburner å hadde kommet langt på rullebanen...da det dukket opp en full lastet jeep som kjørte på siden min....så måtte han svinge inn i flyet mitt så jeg ble drept å fikk tre teamkills!!!! der var det liksom ganske lite jeg kunne gjort for å unngå det også!!! dårlig gjort :p

Lenke til kommentar

Hmm, tok feil av et vennlig og et fiendtlig blackhawk en gang da. :hm:

Var copilot i et apache og fyrte av en av de "heavy duty" missilene... :innocent:

 

Var helt i starten det da, nå ser jeg forskjell på vennlige og fiendtlige helikopter og folk, det gjorde jeg ikke den gang.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Hadde kjørt rundt i Blackhawk i cirka 15 min som pilot/medic.

VI var alle i samme squad , noen kjente jeg , mens 2 av dem var ukjente som bare ville bli med i BH. Etter å ha healet laget ,skaffet ufattelig mange poeng og reddet oss fra mange skummle ting , så var jeg uheldig da vi ble jaget av kamp helli , jeg kræsjet i et tre og fikk team kill , all tilga meg anntatt de 2 ukjente i squaden.

 

Det var liksom takken for å ha flydd som en helt i 15 minutter , et uhell , og hemmningsløs avstraffing. Jeg ba ham selvfølgeli om å dra til helve*e og kicket ham ut av squaden.

Lenke til kommentar

Jeg og en kammerat lå på taket på den mapen med den moskeen og snipa.

Et lite stykke unna var det et helikopter som skulle finna på å styrte midt i byen der.

Jeg skjøt akkurat da helikopteret passerte mot bakken. Selfølgelig traff jeg helikopter og det gikk i bakken og sprengte.

Begge punisha meg! :hrm:

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

skjedde på Kubra Dam for noen timer siden, kjører en DPV oppå demningen, så passerer en fiendtlig DPV, den blir truffet av en M203 fra en fyr som blir drept øyeblikkelig, alle 3 i DPV'en hopper ut, jeg rygger for å kjøre dem ned, ser ganske klart hvor jeg rygger, så kommer en fyr fra mitt lag løpende ut midt i veien og begynner å skyte på dem. greide å mose han, og fikk TK og Punish

Lenke til kommentar

Har skkrevet melding om unban til battlefield.no, dette var forklaringen på ban:

 

 

Det var helt på starten av runden, eller etter om lag 10min jeg ble bannet. Runden før hadde jeg dreti meg ut og skutt en vennlig APC med Z-10, så den ikke på radar. 2Teamkill og punish. Neste runde gikk alt så meget bedre, skjøt ned en to- tre fulle blackhawks og var storfornøyd, inntill en haug missiler reaimet og alle traff forskjellige vennlige enheter. 2Teamkills, 2 punish. Det samme skjer enda en gang, missilene reaimer og jeg får enda to teamkills. Etter dette tok det ca. 1-2miinutter så ble jeg kickbannet fra server. Fikk også team vehicle damage rett før noen av teamkillsene.

 

Er ikke ofte jeg er så uheldig med missilene mine, men denne gangen svingte det ut helikopter og fly rett foran de fiendtlige flyene / helikopterene hver gang jeg fyrte av mine kjære missiler.

 

----

 

Det var det jeg skrev på bf.no. BLe veldig skuffet egentlig, lå på toppen av lista med "30, -9, 15, 0" stats.

Lenke til kommentar

tar en F-35 på hangarskipet i Dalian Plant, tar av på full afterburner, så greier selvfølgelig en fyr å spawne MIDT på rullebanen, teamkill & punish.

 

annet tilfelle på Dalian Plant: Jeg ser en "konvoi" med Kinesiske kjøretøy på vei ut av fjellene (var på starten av runden) og bestemmer meg for å bombe dem til H**vete. MIDT i konvoien står det selvfølgelig 3-4 vennlige. Fikk tatt 3 kjøretøyer og totalt 7 folk med bombene, men såklart blir de også sprengt i fillebiter. 2 punish.

Lenke til kommentar

:evil:

 

var på fushe pass akkurat og alle spawna for å få angrepshelikopteret, samme gjorde jeg. En eller annen klan dude får førersetet, jeg får gunnern. Han nekter å fly osv fordi han skal tydeligvis ha med en annen, så jeg hopper ut og spiller en stund, men så dør vi begge ganske likt (tilfeldig) og jeg får andreplassen igjen. han flyr sånn at jeg skal tro han er noob og jeg hopper ut og tar black hawk, flyr og sprenger han til helvete med black hawk, punish og overlever, flyr så tilbakken og tar helikopteret fordi det spawner fortere enn oss :D .

 

:evil:

Lenke til kommentar
Har en morsom en fra BF: V, da jeg uheldigvis skøt ned en F-4 Phantom med kanon på Operation: Irving. :p

 

Har ingen på BF: 2 ettersom jeg har prøvd det 2 ganger.

bah! en gang i BF1942 på Guadalcanal så kom en forferdelig skadet Corsair for å lande og reparere, jeg er engyen som skal reparere flyet, skyter 5 skudd på flyet for moro skyld, så sprengte det :tease:

 

slå den :ermm: :!:

 

en annen gang på BF1942 var vi på Bocage, så skulle B-17 flyet vårt lande for å plukke opp passasjerer, jeg er anti-tank som skal ombord, så trykker jeg ved et uhell på skyteknappen og sprenger flyet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...