Gå til innhold

Hva er det diggeste spillvåpenet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette våpene er praktisk talt så trofast (i motsetnad til den ofte samanligna M-16 som var først brukt i Vietnam krigen og notorisk kjent for sine ofte jams) og sturdy at det er mogleg å bruke det effektivt til no.

Grunnen til at M16 var så lite pålitelig i Vietnamkrigen var pga. at amerikanerne hadde kjøpt inn feil ammotype. Noe med sprengstoffet eller noe i kulene. Snakk om tabbe.

Skrevet
ak - 47 duger jo i de fleste spill.

Det våpenet er hypet 2k av spillbransjen. Eier ikke treffsikkerhet må 60 70 meter. Bare for å snakke om 200.

Den effektive lengden på ein AK-47 er 300 meter.

300m? Hørtes mye ut. Så en test på Discovery hvor den såvidt klarte å treffe en helfigur på 200m. Det er ikke veldig effektivt.

Skrevet (endret)

Bozaren i Fallout2 er jo ganske så syk, river i filler hva enn det skal være av Enclaves og aliens.  :love:

Nææh, kjedelig våpen :p

Husker jeg pleide å stjele det fra vaktene utenfor New California (?).

Endret av Loeve
Skrevet (endret)
ak - 47 duger jo i de fleste spill.

Det våpenet er hypet 2k av spillbransjen. Eier ikke treffsikkerhet må 60 70 meter. Bare for å snakke om 200.

Den effektive lengden på ein AK-47 er 300 meter.

300m? Hørtes mye ut. Så en test på Discovery hvor den såvidt klarte å treffe en helfigur på 200m. Det er ikke veldig effektivt.

det er stor forskjell på AK47/AKMs også da, alt etter hvor de er produsert.

Discovery programmet testet jo en Vietnam era AK...blitt litt bedre siden det vil jeg tro, og når du tenker på hvor mange forskjellige produsenter det er, så er det ikke merkelig at det blir litt kvalitetsforskjeller...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Selv glemmer jeg aldri Crusader-spillene, med de forskjellige våpnene man kunne likvidere mennesker og roboter med. Min personlige favoritt var mikrobølgevåpnet XP-5 "Broiler", som kokte folkene innenfra og endte med en ganske blodig eksplosjon. Altså ganske likt det våpenet fra slutten av Soldier of Fortune 1. Høyt oppe var også UV-9 rifla, (som vha ultrafiolett stråling brente alt kjøtt fra kroppen slik at bare skjelettet var igjen) samt LNR-81 "Liquifier" (våpen som bryter ned båndene som holder molekyler i kroppen på plass, slik at det blir redusert til en slags grønn suppe) og BK-16 "Crystallizer" (fryser målet ned til det absolutte nullpunkt, slik at man med ett enkelt pistolskudd knuser målet i mange tusen biter).

Endret av EviLEddiE
Skrevet
Selv glemmer jeg aldri Crusader-spillene, med de forskjellige våpnene man kunne likvidere mennesker og roboter med. Min personlige favoritt var mikrobølgevåpnet XP-5 "Broiler", som kokte folkene innenfra og endte med en ganske blodig eksplosjon. Altså ganske likt det våpenet fra slutten av Soldier of Fortune 1. Høyt oppe var også UV-9 rifla, (som vha ultrafiolett stråling brente alt kjøtt fra kroppen slik at bare skjelettet var igjen) samt LNR-81 "Liquifier" (våpen som bryter ned båndene som holder molekyler i kroppen på plass, slik at det blir redusert til en slags grønn suppe) og BK-16 "Crystallizer" (fryser målet ned til det absolutte nullpunkt, slik at man med ett enkelt pistolskudd knuser målet i mange tusen biter).

Den hjelmen ligna på Bob Fett/ klonene sin hjelmer fra SW :!:

Skrevet
Det diggeste spillvåpenet, er når Mario (fra den første Nintendoen . dvs det første marioet som ble laget) skyter flammekuler.

:love:

Ikke glem de som har spilt CoD og MOH sin gode venn Thompson da

300pxmaschinenpistolenthompson.jpg

Skrevet
Det diggeste spillvåpenet, er når Mario (fra den første Nintendoen . dvs det første marioet som ble laget) skyter flammekuler.

:love:

Ikke glem de som har spilt CoD og MOH sin gode venn Thompson da

300pxmaschinenpistolenthompson.jpg

Thomson har vert, uansett spill det feteste våpenet :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...