Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den / de som pusler med slikt vet jo at slike kjøleløsninger er mildt sagt krevende, i forhold til et mer ordinært vannkjølingsoppsett, ikke minst med tanke på isolasjon av omgivelseslufta og en rekke andre ting.

Jeg vil i alle fall tro at stoolman neppe har sovnet på sin post, så du og jeg får nok bare smøre oss med litt tålmodighet! ;)

Lenke til kommentar
Ja, da var det ny WR i SuperPI fra Japan. Er den høyeste MHz jeg noengang her sett på en Dothan også.

 

18sek i Super PI av en Japansk overklokker Guru som heter Kaz-n er bare rått :D

Helt syk overklokk den der, synd at man må ekstrem kjøle den, ikke akkurat noe man har i maskina si til vanlig bruk nei :( .

Lenke til kommentar

Skal bestille adapter og pros nå, men er i tvil hvilken jeg skal velge. 730,740 eller 750?? Hardwaren er som i signatur. :thumbup:

 

Skal ha ett x800xt pe kort til, noen som vet hvilken fabrikant som har de mest klokkevennlige kortene? Har sett mye bra resultater med Connect3d og Club3d kort. :hmm:

 

Blir morsomt å se hvor langt dothan går på pelt oppsett. Macci hadde 3,1Ghz på 730 med pelt på 172W. Selv har jeg 225W. :hmm:

Lenke til kommentar

Nå er jo verdensrekorden i SuperPI på en 735, så ferdig "klokkede" prosessorer er kanskje ikke alltid det som yter best ;)

 

Håper forresten at Asus legger inn denne BIOS oppdateringen for P4P800 deluxe kortet som det har vært snakk om, det åpner seg for min del for nye og billigere muligheter ved neste oppdatering.

Lenke til kommentar
Nå er jo verdensrekorden i SuperPI på en 735, så ferdig "klokkede" prosessorer er kanskje ikke alltid det som yter best ;)

 

Håper forresten at Asus legger inn denne BIOS oppdateringen for P4P800 deluxe kortet som det har vært snakk om, det åpner seg for min del for nye og billigere muligheter ved neste oppdatering.

Etter det jeg klarer å se så er verdensrekorden i pi med en 780 som forøvrig virker til å være den "kvasseste" dothanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...