Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da Stoolman :)

 

Endelig er din nye GPU kjøler klar.

 

her er litt bilder av den.

 

stoolman-1.jpg

 

stoolman-2.jpg

 

stoolman-3.jpg

 

Chilly 1 evap med GPU feste :)

 

Denne skal nok ta deg opp på 40k tallet et sted.

He he... la meg nå se... I morgen får jeg... la meg se en gang til... En Pentium M 770 2.13ghz, noen nye rambrikker.... Og en UUUUTTRRROOOLLLIIIGGG fet skjermkor)tkjøler av Kjekka (KEB) Men jeg sov jo ikke i går natt... er trøtt nå... MEN; HVEM F**N TRENGER SØVN MED SLIKE TING PÅ GANG... :dribble:

 

Mer galskap følger om noen timer.. vil poste noen nye resultater nå i kveld en gang.. Watch out "KAMERAT"!!

 

HEHE ;)

Lenke til kommentar

Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten.

 

Keep up det good work. :thumbup::thumbup::thumbup:

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar
Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten.

 

Keep up det good work. :thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å kjøre en booster på OCZ platinum Rev 2, da dette er Samsung Tccd brikker på Brainpower pcb. Disse brikkene er ikke glade i høy volt. Jeg vil tippe at det å kjøre høy volt på disse er ensbetydende med døde brkker..

Har allerede drept et par Corsair TCCD brikker.. De døde på 3,5 volt.. Ikke fikk jeg noe høyere ytelse eller lavere timings heller.. Sats heller på noe gammel BH5 ram, da 875/865 baserte systemer ikke er noe glad i UTT ram, dvs ny BH og CH 5 ram ala TwinMos Speed premium pc 3200 og pc 3500...

Lenke til kommentar
Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten.

 

Keep up det good work. :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å kjøre en booster på OCZ platinum Rev 2, da dette er Samsung Tccd brikker på Brainpower pcb. Disse brikkene er ikke glade i høy volt. Jeg vil tippe at det å kjøre høy volt på disse er ensbetydende med døde brkker..

Har allerede drept et par Corsair TCCD brikker.. De døde på 3,5 volt.. Ikke fikk jeg noe høyere ytelse eller lavere timings heller.. Sats heller på noe gammel BH5 ram, da 875/865 baserte systemer ikke er noe glad i UTT ram, dvs ny BH og CH 5 ram ala TwinMos Speed premium pc 3200 og pc 3500...

Har kjørt disse med booster i 4 måneder nå på 3,1volt med en 2,8GhzNW @ 4,1Ghz med 1:1 ratio 293Mhz 586Mhz effektivt på 2,5-4-3-7. Men klarer ikke mer en 223Mhz uansett volt ved 2-2-2-5. Men må nevnes at jeg ble kvitt litt stabilitetsproblemer etter booster innkjøpet, tilfeldige reboots og frysing. Vdimm moddet var ikke til å sammenligne med booster.

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar

Gratulerer med klokkinga :thumbup: Har samme hovedkortet, kanskje jeg skulle prøve en Pentium M neste gang :cool:

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det bare P4C800-E Deluxe og P4P800 SE som kan bruke denne adapteren. Disse må også ha en BIOS-oppgradering fra Asus for å få dette til å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...