Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg akkurat en hyggelig nyhet.. mpx.no sponser jeg med et skjermkort og en Pentium M 770 som går stock på 2,13ghz.. feite greier,,

Har stor tro på det Club 3D kortet som jeg får.. De kortene klokker vannvittig bra.. Har nå hatt 5 forskjellig kort av det merket og alle har klokket svinaktig bra.. På X800XT PE kortet greier jeg nå 600 på minnet MED ramtweaks.. Det er det ikke mange kort som greier uten voltmod..

 

Følg med for mer galskap...

Gratulerer! Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg akkurat en hyggelig nyhet.. mpx.no sponser jeg med et skjermkort og en Pentium M 770 som går stock på 2,13ghz.. feite greier,,

Har stor tro på det Club 3D kortet som jeg får.. De kortene klokker vannvittig bra.. Har nå hatt 5 forskjellig kort av det merket og alle har klokket svinaktig bra.. På X800XT PE kortet greier jeg nå 600 på minnet MED ramtweaks.. Det er det ikke mange kort som greier uten voltmod..

 

Følg med for mer galskap...

Mitt Sapphire X850 XT PE kjører 630/644 uten noen form for mod .

Lenke til kommentar
Bare for å opplyse:

 

Jeg sitter på en bærbar ved navn Dell Inspiron 9300 med 1.86 GHz Pentium M (samme modell som den gærne klokkemannen), GeForce Go6800 256 MB og 1x1024 Mb DDR2 533 MHz RAM. Og denne takler BF2 lett med best grafikk!

Hvis det var det over her du siktet til så var nok det ironi til tusen! :)

Lenke til kommentar

Jeg har en P4 nw 2,4 @ 3,2 / 1066 fsb , hva måtte jeg opp i på Dothan for å overgå dette ? ca .. og hvordan er det å montere kjølere på den pentium-m cpuen oppå adapteren da.. hva slags type ? samme som S-478 ? Har aldri vært borti en pentium-m cpu før .. har en i laptoppen da men gidder lissom ikke skru den opp :p

Lenke til kommentar
Da fikk jeg akkurat en hyggelig nyhet.. mpx.no sponser jeg med et skjermkort og en Pentium M 770 som går stock på 2,13ghz.. feite greier,,

Har stor tro på det Club 3D kortet som jeg får.. De kortene klokker vannvittig bra.. Har nå hatt 5 forskjellig kort av det merket og alle har klokket svinaktig bra.. På X800XT PE kortet greier jeg nå 600 på minnet MED ramtweaks.. Det er det ikke mange kort som greier uten voltmod..

 

Følg med for mer galskap...

Mitt Sapphire X850 XT PE kjører 630/644 uten noen form for mod .

MITT Å! :p

Lenke til kommentar
Får du ikke stilt høyere vcore på hovedkortet, eller blir den ustabil da? Den er jo ganske lav...

Lav.. du må være gal mann... Dette er ekstremt høyt for å være Pentium M.. Noe over 1,8 antar jeg vil ta livet av CPU in a flash...

Gal nei? Uopplyst - ja :)

 

Men det er jo "lavt" i forhold til en del desktop CPU'er. Har du prøvd høyere Vcore? - Så lenge den er stabil, så er det vel ingen fare? - Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...