Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min vane tro så bencher jeg om natten... og det er også tilfelle nå i natt... Jeg var meget spent på hva en skjermkortprommie kunne tilføre systemet mitt, og i tillegg var jeg sinnsykt spent på den nye PM 770 prosessoren..

 

Jeg trodde først jeg hadde drept skjermkortet med kondens.. men det viste seg at jeg i min iver etter å benche hadde glemt å låse socketen på adapteret....

 

Men... prosessoren er fet den... disse resultatene ble gjort unna på ca 20 minutter, og jeg kan forsikre om at systemet nå er godt for MYE MER og mer vil følge i morgen.. men her er nattens resultater.. og forresten... takk for fighten KAMERAT..

 

clock.jpg

mem.jpg

rec.jpg

best.jpg

best%2001score.jpg

 

 

Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen..

Hei,

 

Gratulerer med resultaterne - imponerende :thumbup:

 

Går det an å overklokke noget særligt med det oppsettet - uten MachII og voltmods (U-wire modden er ingen problem å få til) ?.

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen..

Hei,

 

Gratulerer med resultaterne - imponerende :thumbup:

 

Går det an å overklokke noget særligt med det oppsettet - uten MachII og voltmods (U-wire modden er ingen problem å få til) ?.

 

Mvh

Kimmer

Jada... klokker som en gud på luft også disse prosessorenen.. Klokket min 750 til 2,87på luft med en Bitspower 120mm vifte.. Ingen av Zalman viftene eller thermalright viftenen jeg prøvde passet.. Men hvis jeg tok en bitpower med zalman sine festebraketter til 478, samt at disse var snudd opp ned.. så passet denne.. Har ikke prøcvd 770 prosessoren på luft..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...