Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette med harddisker sporer vel litt av tråden her, siden det er MARGINALT å tjene i ytelse i forhold til pengene man bruker. hva med noe ala det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304861&cks=PRL jeg vet ike hvordan det er i forhold til harddisker, men søketiden burde være på topp...

En vanlig ATA133 hd er vel mye raskere enn en minnepinne... 12/23 mbps skrive/lese hastighet på den minne pinnen. Uansett, så har det nok veldig lite å si med hvilken HD man har... Men jeg tror nok ikke minnepinne er noe særlig.

Regner med det iallefall.

Lenke til kommentar

Nå er ikke harddisker det jeg velger å legge mest penger i. Samsung diskene jeg bruker betaler jeg kr 350 pr stk for... finnes både i S-ata og IDE.... Hvorfor jeg har 5..? For da har jeg to backupdisker ( i tillegg til en med win 2k, en men win ser ver 2003 og en med win XP) slik av jeg kan bare bytte hvis en av installasjonene skulle vise seg å bli korrupt..

Noe som forøvrig skjer mer enn en gang i blant.

Lenke til kommentar

Da var Intel på plass igjen. Bytter jo faen meg oftere mellom AMD å Intel enn jeg bytter undertøy for tiden :D

 

Siste nytt nå er:

 

Asus P4GD1

4x512MB BH-5

Dothan 740 kjølt med Zalman CNPS7700Cu

MSI 7800GTX

74GB Raptor

3x250GB SATA

 

Benchmarks kommer etterhvert. Dothan å PCI-E er liksom noe jeg bare måtte teste. Ser jo at Kamerat har hatt det veldig gøy med sånn oppsett.

Lenke til kommentar
Jim: Hvordan har du råd til å kjøpe alt?

Egentlig har han ikke det... Men den nakne sannhet er det kanskje best at forblir ufortalt :!:

Krapfoss har rett. Jeg selger meg i helgene ;)

 

Neida, jobber med data, så da kommer jeg over gode tilbud fra tid til annen, pluss at jeg får litt samples fra diverse produsenter.

Lenke til kommentar

jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså...

Her er oppsettet

Asus P5WD2 Premium

Intel P4 650

2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL

+ alt det andre..

 

Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende..

Lenke til kommentar
Da var Intel på plass igjen. Bytter jo faen meg oftere mellom AMD å Intel enn jeg bytter undertøy for tiden :D

 

Siste nytt nå er:

 

Asus P4GD1

4x512MB BH-5

Dothan 740 kjølt med Zalman CNPS7700Cu

MSI 7800GTX

74GB Raptor

3x250GB SATA

 

Benchmarks kommer etterhvert. Dothan å PCI-E er liksom noe jeg bare måtte teste. Ser jo at Kamerat har hatt det veldig gøy med sånn oppsett.

Det der blir crazy det er jeg helt sikker på! :thumbup:

 

Har selv tenkt å kjøpe nytt, tenkte da på Dothan. Men tror heller det blir å vente til Yonah kommer. :love:

Lenke til kommentar
jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså...

Her er oppsettet

Asus P5WD2 Premium

Intel P4 650

2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL

+ alt det andre..

 

Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende..

Stepping er veien til lykke, og alt HAT i dataverden! :dribble:

 

Håper du har lykken med deg! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...