Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om det ikke kan bli litt morro neste uke...Bestilte ett DI/LN2 rør til i går.. spesialtilpasset til å få plass mellom skjermkortene på en DFI NF4 SLI kort.. HEHE

 

snadder2.jpg

Gjett hvem som får julenissen på besøk på mandag...

Dette ble så dyrt at jeg ikke ble helsponset..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Sturla Haukebø = Stoolmann??

Jeg kjøpte vel noe stæsj av deg en gang tror jeg....

ja.. selger jo litt fra tid til annen.... så det er godt mulig det...

Og nei... det er vel ingen overpris... :D

 

Siden jeg og Overklokk har slått oss sammen, tar vi sikte på å gå bredt ut.. SuperPi er aktuelt, 3Dmark er aktuelt.. rene råe overklokkingsresultater er aktulet.. you name it..

Lenke til kommentar
"DFI NF2 SLI kort.. HEHE"

går ut i fra at det var en liten skrivefeil? :p

Du må nok ha sett feil... :p

 

Kjøpte DFI kortet i dag.. nå venter jeg på 2 sett med BH5 ram fra USA som jeg plukket opp på Ebay for en slikk og ingenting.. Det ene sette skal visst greie ca 300mhz@2-2-2-5-1T :D

Men det får tiden vise..

Venter også på SLI LN2/DI røret mitt..

 

Og så er det ROCK'n ROLL

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

Jauda, kan bli mye moro med dette utstyret, men jeg tror nok ikke dere har sjangs i verdenstoppen om ikke dere skaffer en skikkelig sponsor eller en av dere/begge har alt for mye penger på bok... mpx.no gir nok ikke HW bort med tap bare for at du skriver om dem i en liten tråd på en del av et forum få besøker. Jeg regner med dere må pløye gjennom MANGE HW deler for å finne det perfekte oppsettet, og det blir dyrt! Enten dere til slutt ender opp med å få innpris + moms eller faktisk må betale tilnærmet fullpris.

Lenke til kommentar

MPX tjener vel mer på en annonse på forsiden. Selv om har vært 32271 visninger av denne tråden, så er det vel ganske mange som besøker den opptil flere ganger om dagen. Men, jeg synes jo at det er kjempefint at MPX hjelper til såpass.

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
Jauda, kan bli mye moro med dette utstyret, men jeg tror nok ikke dere har sjangs i verdenstoppen om ikke dere skaffer en skikkelig sponsor eller en av dere/begge har alt for mye penger på bok... mpx.no gir nok ikke HW bort med tap bare for at du skriver om dem i en liten tråd på en del av et forum få besøker. Jeg regner med dere må pløye gjennom MANGE HW deler for å finne det perfekte oppsettet, og det blir dyrt! Enten dere til slutt ender opp med å få innpris + moms eller faktisk må betale tilnærmet fullpris.

Det du sier om utstyret er til dels rett, men kan allikevel bestrides.. De fleste FX prosessorene ser ut til å klokke meget bra, og det er ingen grunn til å tro at den jeg får i morgen ikke vil gjøre det. Uansett så kommer det helt an på hva man skal gjøre med prosessoren.. Det er ikke noe krise for meg om denne ikke når 4 ghz... greier meg ganske greit med 3,7 til 3,8 noe som ser ut til å gå helt greit på de fleste av FX 57 prosessorene. Du må huske at det her ikke er snakk om p sette en Zalman på toppen av prosessoren og håpe på det beste.. Det er snakk om hovedkort som gir uhemmet mye volt i tillegg til mange mange minusgrader... slikt blir det ofte høye klokkeresultater av..

 

Når det kommer til hvem som sponser meg/oss, så kan jeg på ingen måte forestille meg at du har noe som helst grunnlag til å bedømme hvorvidt de kan betegnes som skikkelige eller ikke.De avtalene vi har er et privat anliggende, men vi sørger selvfølgelig for å takke de som er villige til å stille opp. Jeg kan si såpass at det hadde aldri vært mulig for oss å drive med dette hvis det ikke var for sponsorene, så kan du tolke dette dit du vil..

Det at sponsorene som er nevnt i siggen min faktisk er villige til å stille opp på prosjekter som dette mener jeg er prisverdig, og ikke bare fordi det er jeg som får utstyret, men i like stor grad fordi dette viser at det er entusiaster som faktisk følger med i hva som skjer som sitter og tar disse avgjørelsene.

 

når det kommer til markedsføringsaspektet av dette er det relativt åpenbart at du ikke har satt deg inn i dette før du uttaler deg..

Hvis noen synes at jeg virker litt irritert i denne tilbakemeldingen kan dette stemme meget godt.. På en dag hvor jeg sitter å skriver min Siviloppgave som forøvrig skal leveres i morgen, som omhandler merkevarebygging i det norske nettbaserte data og forbrukerelektronikkmarkedet, må jeg medgi at lunten kanskje er litt kort..

 

Hvis det er noen som tror at eksponering for over 40 000 individer i ett av de mest kjøpesterke segmentene i markedet er uinteressant.. da er det på tide at jeg anbefaler deg to bøker..

 

1. Marketing Management av Phillip Kotler Kan kjøpes hos Tanum for ca kr 550,-

2. Building, Measuring and managing brand equity av Kevin Lane Keller. Kan også kjøpes hos tanum for ca kr 450,-

 

Det å spekulere i dette er jo også totalt off topic... Det er overklokking vi driver med her.. ikke spekulasjoner i hva man betaler..

Neste gang det er noe du lurer på så foreslår jeg at du sender meg en PM så skal jeg svare deg jeg..

 

 

HUH... nå var det sagt..... Tilbake til analysene mine...

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...