Gå til innhold

Galaxies kontra World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Har noen prøvd begge? Hvordan er de sammenliknet med hverandre?

 

Hvorfor har WOW blitt så uendelig mye mer populært enn Galaxies?

4357695[/snapback]

 

i dette øyeblikket er SWG en hybrid turn based FPS spill, og det suger, serverne er tomme og alle klager, det er ikke no end game lenger, alt er lett å komme forbi,

 

questene som skal ta deg til level 90 stopper når du kommer til level 30, så du må ty til andre metoder som kommer til å frustrere de fleste, og spillet virker bare som en star wars benny hill på crack.

 

 

SWG var det mest geniale ejg hadde sett, helt til en eller annen fyr valgte å forandre istede for å fikse.

 

wow er bedre akkurat nå , mer balansert, og har mer å by på.

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda det er riktig, men ødlegger innlevelses-evnen litt.

 

Hvis du sammenligner med WoW, ser du at swg 'mangler' den delen, det at du kan hoppe opp på ting for eksempel. Enten kan du gå gjennom det, eller så kan du ikke bevege deg der. Dette har flere ganger SOE sakt at de holder på med, sist for en måneds tid siden. Hvis de mot formodning klarer å få dette til å virke tror jeg det vil være positivt for spillet. Men det er ikke noen stor forbedring, og det er mange essensielle bugs som burde fikses først.

5617250[/snapback]

 

ikke no bug, tenk deg et spill så gigantisk som SWG, der alt som er på mappet kan du krasje i, det er plagsomt, har du prøvd å kjøre igjennom de store byene som har masse gates og små bygninger? det er umulig å ikke sitte fast i noe, fordi du kan ikke kjøre igjennom bygninger, bare dyr, mennesker og kjøretøy

 

det er ikke noe bug fordi det er et mer smartere valg, de ofrer virkelighet for beroligenhet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

SWG er best mener nå :) er man en ekte SW fan er dette ett konge spill .

WOW er også gøy. Det spiller jeg nuh ;) men det er fordi jeg er godt litt lei av SWG spillingen min. må varieere litt så jeg ikke blir alt for lei av SWG

 

Mest sannsynlig så aktiverer jeg den kontoen om ikke så alt for lenge.

 

SWG rules!

Lenke til kommentar

Stor SW fan, men jeg spilte bare SWG i noen månder. Det var veldig spessielt fra andre mmorpg spill mener no jeg. Men jeg likte ikke helt at en kan få flere forskjellige prof. som ikke har noe med hverandre å gjøre. WoW syntes jeg er kjempis trives med det, men jeg savner i grunnen litt av det "sosiale" som swg hadde. Og playerstyre byer var jo bare helt genialt ^^

Lenke til kommentar

Det koster nok et par lapper å spille ja. Husker ikke hvor mye tho. Og det blir vel kanskje ikke helt riktig å sammenligne det med KOTOR i det store bildet. Nå har jeg ikke spilt siden det bare var SWG uten ekstra pakker så vet ikke hvordan det har utviklet seg, men det var ganske underholdene da. Hadde jeg bare hatt pc til det da hadde jeg kanskje ikke sluttet ^^

Lenke til kommentar

Har prøvd å følgt med litt men ikke noe positivt dessverre. Svaret utviklerne ga fansen som vil ha tilbake det unike med karakterne sine, var noen addons som gjør at du kan velge f.eks Dark Jedi eller Light Jedi . De greier heller ikke å utvikle dette til alle professions samtidig så kun 2 professions hver 3 måned framover vil få dette. Da vil ting bli MAJOR ubalansert og utviklerne forsvarte seg med at "Vil dere heller vente 6 måneder til alle klassene får sine addons ?" . Mest latterligste jeg har lest tror jeg.

 

Har prøvd å sett etter ett eneste håp om at utviklerne er på rett spor med SWG men det er det motsatte.

 

Så WoW er nok mye bedre enn SWG akkurat nå. Det har ikke alltid vært slikt det kan jeg skrive under på. SWG var en av de beste MMORPGEne før.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Er enig med Tom H,, tho pre-cu var unikt !! :) og såklart folk synes det er noe #¤%& men se på den lyse siden? vi har mye annet som er også bra! som PvP byen Restuss.... Bedere Armor / Kulere ikke bare de gamle Composite armorene. Nyere / bedere våpen. men ikke noe slår ossen Pre-cu var det er sant. :thumbup:

Lenke til kommentar

Selv har jeg spillt både SWG og WoW og jeg må si at spillene rett og slett ikke kan sammenlignes.

 

SWG var det ultimate MMORPG i mine øyne og man hadde her et hav av muligheter, som blant annet at man kunne velge blant 32 ulike professions. Var man lei av et av sine proffesions kunne man rerolle på samme karakter. SWG var RPG i ordets rette forstand. Her kunne man bare være til i et univers og gjøre det man likte best i motsettning til WoW der man på sloss for å komme noen vei. I SWG var dette faktisk med å skape et slags samfunn, på grunn av at det var mange som likte å spille som "pasifister", enten som Underholdere eller craftere.

Verden i SWG er også mye større en i WoW, og man har nesten full bevegelsefrihet på planetene, der man i WoW blir sluset gjennom trange fjellpass.

SWG har og den fantastiske detalje at man kan bygge opp sine egne byer med egne hus som man igjen kan dekorere. Craftere kan sette opp egne shoppingmalls med vendors, fullt med ting de har craftet. For i SWG må det beste Gearet Craftes. Og, jeg må heller ikke glemme muligheten for å reise ut i rommet med sine egne skip som man oppgraderte selv. Jeg hadde en fin Yaht med flere etasjer som jeg hadde dekorert slik jeg ville ha det. :love:

 

Jeg kunne fortsette lenge med fordeler med SWG.

 

Bakdelene med SWG er at det var noe mer buggete en WoW og en del mer tidkrevende å sette seg inni. (som igjen var en fordel, da communityet hadde ganske høy gjennomsnittsalder)

 

Må si jeg savner SWG, men det er i mine og mange andres øyne et ødelagt spill.

SOE ville prøve å se om enkelhetsformelen til WoW ville dra mer folk til spillet, så de kuttet ned fra 32Proff til 9, samt simpifiserte en god del. SOE sin NGE som de kalte det ente opp med å fordrive det fleste spillere de hadde og det motsatte av det de ønsket å oppnå, skjedde. Var inne 6måneder etter NGE og av min lange friends-list, var det kun 2 spillere igjen. Serveren (Chimaera) var nesten helt øde, byer forlatt. :cry:

 

Idiotene i SOE. Alt de tar i for tiden blir til gråstein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...