Gå til innhold

Galaxies kontra World of Warcraft


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter å ha spillt Wow en lengre periode tidligere, fant jeg ut at dette spillet i bunn å grunn er kjedelig. Tegneseriegrafikk, enkelt gameplay og lite muligheter for andre ting. Begynte med Wow for å teste spillet samt spille med gode venner. Har en lvl 70 warrior som er maxet ut på det meste + etpar alts.

Som en mann på 32 år, med spillerfaring helt tilbake fra Com64 og Amiga, oppdaget jeg fort at det er mange yngre umodne mennesker i Wow! Etter mye "noob" og annet pissprat i chatten samt dårlig oppførsel og holdninger generelt orket jeg ikke mer. (Må si at det selvfølgelig finnes hyggelige folk også!)

 

Gikk så over til Vanguard og etterhvert Conan-beta, noe jeg fordriver tiden med pr idag..

 

Jeg tror mange spiller Wow fordi det er et enkelt spill, de ikke har hørt om andre onlinespill og fordi "alle andre gjør det".

Dette fører meg videre til poenget i innlegget mitt..:

 

Jeg har akkurat innstallert SWG på maskinen! Jeg har også fått med en kompis med lang erfaring med onlinespill. Så fra og med ikveld entrer 2 nye avatarer galaksen! :)

 

Hvilken server skal jeg bruke? Har hørt FarStar skal være en bra server, er det mange norske der?

Lenke til kommentar

jeg spillte på Bria og en europeisk server som jeg faktisk ikke husker navnet på :!:

 

Men vet ikke om det er så veldig mange som spiller swg no for tiden, vertfall ikke fra dette forumet. så tror ikke valg av server skulle bety så veldig mye.

 

For mer info om "real" swg kan du alltids besøke oss på www.swgcov.com/forum .

 

 

Btw, likte du Age of Conan?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Det ble Farstar (europeisk). Så det stod "medium" befolket på den serveren igår mandag kveld. Hørte fra en bekjent at den serveren til tider faktisk har vært full?! I går da jeg spilte var vi 5-7 stk på nybegynnerområdet på romstasjonen, det lover jo godt.. :)

 

Takk for link, skal titte innom der!

 

Når det gjelder AoC vil jeg ikke si så mye, man har jo inngått en avtale om taushetsplikt.

Grafikken er ok....... ;)

Også håper jeg Funcom lykkes med dette, ellers får jeg etpar arbeidsledige kompiser!

Lenke til kommentar
Det ble Farstar (europeisk). Så det stod "medium" befolket på den serveren igår mandag kveld. Hørte fra en bekjent at den serveren til tider faktisk har vært full?! I går da jeg spilte var vi 5-7 stk på nybegynnerområdet på romstasjonen, det lover jo godt.. :)

 

Takk for link, skal titte innom der!

 

Når det gjelder AoC vil jeg ikke si så mye, man har jo inngått en avtale om taushetsplikt.

Grafikken er ok....... ;)

Også håper jeg Funcom lykkes med dette, ellers får jeg etpar arbeidsledige kompiser!

 

Hei Bruutahl viss du trenger noe hjelp på Farstar kan du bare spørre meg :) Mitt nick er forresten Lubben NoR og Lubben- NoR

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...