Gå til innhold

Galaxies kontra World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Har veldig lyst å prøve SWG men har bare prøvd WoW....

 

Ble perm banna fra WoW da....(hadde 70 hunter =( )

9312838[/snapback]

 

Start SWG, det rocker. Tar litt tid sette seg inn i det, men når du er over terskelen så er det mye bedre enn WOW etc. Jeg har spilt SWG i et par år på server BRIA. Det rocker. Spiller WoW for tiden pga en venn dro meg med. Det er gøy men allerede etter et par mnd så er det ikke slik at jeg MÅ komme meg hjem og logge på hehe. SWG er bare bedre :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noe som har irritert meg litt i SWG siden CU er at det er blitt ganske 'dumbed down'. Mange av professions går for det meste på spamming og basic-knowledge (Jedi), og 1v1 så er det ganske limited hvor mye du kan gjøre for å "spille bedre" enn han andre, som regel er det opp til gear. I world of warcraft kan jeg ta en av samme klasse selvom han har bedre gear, fordi det er litt større rom for 'skill'.

Lenke til kommentar

Sitter å venter i spenning etter pre-cu swg servere skal komme opp:) Nge har totalt ødelagt swg og det er kun en skygge av hva det var, både i gameplay, innhold og folk som spiller det. Har spillt mer enn min fair share med end game wow [60 og 70] og sw[ fikk jedi 2 måneder før de releasa cu/cry.

 

Er egentlig bikkjelei wow og spiller bare wow og swg når mens jeg venter på emu og AoC. Nyhetene om et kotor mmorpg her om dagen bekreftet det jeg lenge hadde håpet på [though, fremdeles et rykte]....

 

Bruk heller tiden på å få med deg litt singleplayer spill nå, før det blir online tid igjen etter jul:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som vet hvor man får kjøpt Star wars Galaxies? jeg het kikka på nette men finner det ikke noe sted. er spillet dødt?

 

 

Vell...om du ønsker å spille SWG NGE [New Game Expirience] så kan du kjøpe "heile driden" online på www.starwarsgalaxies.com

 

Hvis du er ute etter orginal cd'ene for å prøve test servere fra SWG Emu's så må du nok surfe litt på ebay og amazon etter brukte kopier..

 

SWG NGE er ikke dødt, men sterkt skadeskutt ja. Personlig venter vi alle på SWG emulatoren som vil bringe nytt liv til tidenes beste mmorpg^_^

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man får kjøpt Star wars Galaxies? jeg het kikka på nette men finner det ikke noe sted. er spillet dødt?

 

 

Som han andre sa, log deg på. Last ned, spill litt gratis. Du får se litt av gamet gratis. Tror det var 14dager på 'start' romstasjonen.. hehe.

 

Jeg har spilt wow i noen mnd nå. Kan forsatt skrive under på.. at SWG er bedre spill. Wow er mye det samme om og om igjen, men fengende og gøy. SWG er mer en livsstil ;) bygge hus, byer, stille til valg. Sloss for de 'gode' eller 'onde'. SWG vil du aldri lære alt. Det er alltid noe nytt. Det er vel det som er mest fasinerende.

 

Før du begynner å spille.. Se ALLE filmene :) Gjør spillet uendelig mye mer fantastisk. Du kjenner deg igjen, plutselig er du en del av spillet.

 

Vel, hehe.. spørsmålet hvar.. Hvor kjøpe.. Du finner det nesten gratis på nett, her er link: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/

 

Gå der, velg trail.. Før du legger deg hehe. Så er det klart til å teste dagen derpå. Er du heldig å får max fart tar det ikke så lang tid. Download er rundt 3GB.

 

Gi en tilbakemelding når du har spilt et par uker da :)

Lenke til kommentar

enig med mange her. swg er et mye "bedre" spill enn wow.

 

WoW finnest ikke sosialt, det eneste sosiale du får fra wow er fra guilden. menst i andre spill kan du snakke times vis (vist du vil) med helt fremende folk du aldri har sett før. Tror at dette har mye med den lave gjennomsnitt alderen hos de som spiller wow.

 

WoW har ikke(!) crafting. jeg vet at players kan lage tinger, men trykke på en knapp så har du laget 20 av en item kan ikke sees på som sikkerlig crafting. (Merk mine ord her--> ) INGEN spill har pr dags dato like bra crafting system som swg, og jeg tviler stergt på at ingen kommer til å få like bra crafting system.

 

Det er MANGE flere professions (classes) og mange flere valg på hvordan du kan lage din classe. dette gjør at du får en mer "im unike feeling" , menst i wow så ser nesten alle helt like ut.

 

SoE er MYYYYE flinkere (mindre lat) enn blizzard til å lage nye skins til mobs. i wow møter du stort sett på de samme mobsene over og over, eneste forskjellen er at de har en annen farge. dette gjelder fra lvl 1-70. på lvl 1 dreper man boars og i outland finner du nesten de samme boars (kun et eksempel).

 

Du kan bygge hus, by, harvesters, fabrikker, parker, cantine, sykehus osv osv.. Dette gjør at du får en mye større hjemme følelse av guilden din. samt at du kan innrede alle byggene etter din smak.

 

 

Du kan lage din chars på den måten du vil. istenden for å være shaman, druid eller priest (som i wow) kan du velge å være litt weaponsmith, litt creature handler, litt swordsman osv osv.. igjen, du får ikke 2000000 spillere som ser like ut, og kan gjøre det samme.

 

Det jeg hater mest med wow er grinding.. hele spillet er grind, grind, grind. TBC gjorde bare alt verre. likte wow mye bedre før TBC.

 

Det eneste jeg liker med wow er:

* PvP (i en viss grad, selv om blizzard bare fucker opp pvp mer og mer for tiden)

* Simpelheten. WoW er et veldig simpelt spill, finnest ikke et MMORG spill som er så lett å sette seg inn i. dette gjør også at det fort blir kjedelig.

* Grafikken, og wow humoren (fra quests mobs osv).

 

masse skrive feil her sikkert.. klokka er snart 05:30 og jeg er trøtt som få. vil du lese mer om swg, eller intrisert i å joine en clan kan du lese mer her:

 

www.swgcov.com

 

(vi venter på preCU da)

Lenke til kommentar

Jeg synes SWG var et godt spill etter Nge også jeg.. Spilte ifra begynnelsen av og til et år inn i NGE. Var to helt forskjellige spill egentlig. Hvor du før NGE hadde et par Jedis (spilte på slutten på Infinity så var kun et par jedis) så det var skikkelig pride å ha en jedi, pluss at det var skummelt, siden du måtte løpe rundt med den beste armoren du kunne finne for å overleve. Mista en haug av xp og kunne oppnå permadeath. Nå er det vel 70% jedis og resten andre greier. Men greit nok det. Det som irriterte meg mest med NGE var det å ta vekk legendary weapons.. Jeg hadde 2 chars + 1 jedis, og det beste jeg viste var å løpe som en gal med hammern min og jakte på sisters, krayts, elderly jedis og acklay etter netopp det beste av det beste.. Og hadde du tolmodighet fikk du det :) Nå er det idiotiske caps, og de fleste våpnene er like. De hardeste våpnene er riktignok drops ifra harde quests men det er ikke mye spilling du skal ha gjort for å bli god som de fleste. Litt mer for å bli over the top. Dette var noe som gjorde jeg slutta å spile. var rett og slett ikke noe mer å jakte etter. Jeg er alltid en collecter og crafter da jeg spiller, og det var ikke mye mer å strebe for etter NGE. Man følte seg raskt ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...