Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Sånn, da var sponsingen var hcs-electronics i boks ( 4 stk. 80mm og 3 stk. 120mm. anti-vib. monteringsrammer), så sponsorlisten på førstesiden er nå oppdatert. Tenkte å installere disse til helgen, og få fikset kortslutning i musketeeren. Har jeg tid og har de riktige motstandene, blir det installasjon av de nye knappene og. Jobber fred.lørd. og sønd., så sier dette med forbehold ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mala: Im no leader, follow me at your own risk :)

 

king_of_kong: Err, der ble det for komplisert ja, men tror det var et kompliment inni den mosegrodde engelsken der; takk!

 

DJ-Sonic: Jo takk, sponsorer er jo vanskeligere å få tak i enn russiske jomfruer fra alta, så satt pris på at HCS-Electronics ga meg en hjelpende hånd ja! :D Nei, gode gud i himmelen, reklame av noe slag på kabinettet ville jeg ikke akseptert etter 1L vodka på styrten, never.

 

Daggern2005: Om jeg har penger i pungen kan diskuteres, men nå var jeg iallefall heldig og ble sponset litt ja! Takk for komplimentet forresten ;)

 

Edit: Minner om at logo enda ikke er i boks, så er du interessert sjekk linken på førstesiden og bidra du og! Alle forslag mottas med stor takk.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Har jobbet hele helgen, og sitter faktisk på jobb nå, men fikk tid til å gjøre litt på kassa i går etter at jeg kom hjem fra jobb:

 

1 Har nå sleevet power-switch, reset-switch, power-led og reset led (ledningene altså).

2 Installert støydempingsmatter i de panelene det ikke skal kuttes i (altså bunn-panelet og høyre sidedør).

 

3 Loddet motstander og sleevet den nye power-on knappen i helstål, men den er altså ikke installert enda.

 

4 Fikset kortslutningen i musketeeren, så nå er den montert igjen!

 

Har med kameraet med en del bilder fra prosessen på jobb, så kanskje keg får sneket meg til en USB-port i løpet av dagen og lastet opp noen bilder... ;)

 

EDIT: Moderator på jobben har gjort det umulig å installere nye usb-enheter (kameraet mitt f.eks.) uten admin-passordet, faen...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...