Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey Hey, nok en gang så dumper du oss i senk her med dine utrolige kreativiteter :) Blei helt konge det her, for å ikke snakke om belysning, så langt så har du truffet farge kombinasjonen 100% helt toppers :thumbup:

 

 

 

 

Ps, det er det mest råeste dremmel tryne jeg noen sinne har sett :!:

Den var bare heeeeeelt konge ass ha ha ,med din tilatelse så sender jeg det inn til se og hørs 10 000 kr tipset he he

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Mala: Takk, syns selv det ble ganske sexy ja, men takk for den pene posten din ;)

 

DJ-Sonic: Er veldig fornøyd med fargekombinasjonen ja, syns det ble utrolig bra med tanke på temaet jeg kjører. Mangep ene ord, setter pris på hvert eneste ett av de.

 

I morgen blir det sannsynligvis henting av sleeving og runde uv-katoder hos D.I, samt henting av reset-knapp hos elfa.se. Power-knapp er allerede i hus til den svimlende sum av 214kr, se vedlegg!

post-22861-1129647216_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hey du har rappa power knappen min  :!:

 

samma som den jeg har, fin farge på den :)

 

betalte litt mindre enn deg da, 193 på frozen, tenkte jeg skulle friste deg litt til he he

5024125[/snapback]

 

Den var planlagt lenge, har ikke rappa en noen ting! :p Er forresten selve knappen på på den led-bryteren litt seig? Vet ikke om jeg har fått et dårlig eksemplar, hmm... Skal ha reset i helstål som du har har på dette bildet, men uskker på om jeg har bestilt samme som deg. Kunne du gitt meg varnr.?

 

193 inkl. frakt? FAEN!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Skikkelig bra jobbet Caliber.. Sinnsykt sexy power on knapp :love: ... Lykke til videre :thumbup:

 

Har du noen bilder av hele kabiset slik det er nå?

5028444[/snapback]

 

Først må jeg fikse en kortslutning i musketeeren, og montere de nye knappene (bilde i siste updatepost), som krever litt dremling i kabinettet, noe som igjen forutsetter at jeg fjerner alt av hardware for å unngå aluminiumsstøv som leder strøm på komponentene, SÅ skal du få et skikkelig oversikts-bilde!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Det ser bra ut det her, men jeg tror du kan jobbe litt mer med den viftestyringa. Jeg tror det blir mye tøffere å sette ledsa slik at du ikke ser de, og siden du allerede har frosta plexiglasset så vil lyset fordele seg bra. Men da trenger du mer enn ett led da. Slik som det ser ut på bildet nå, så er det jo en slags "prikk" hvor alt lyset kommer fra

 

De knappene var forbanna stilige, men også forbanna dyre :p . Det tror jeg blir veldig stilig :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette blir jo kjempebra da Haakon. Det med knappene var jo trist, men de var jo sabla kule. Har du foresten funnet ut det om "seigheten" på powerknappen? :hmm: Gleder meg uansett til du får satt dem på plass da.

 

Når det gjelder viftestyringen må jeg våge å si meg litt enig med sablabra.

 

Gleder meg også til å se alt inne. Når tror du det vil være ferdig?

 

Så stå på :thumbup:

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...