Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chris_LoX: Takk, elsker den knappen jeg og! Det hvite er ram-kjøleren, skal lakkeres sort ASAP ;)

 

Mala: Takk, varmer å høre at du syns arbeidet mitt er av høy kvalitet.

 

Klikka_bZerk: Jo takk (Haakon:)) Så vidt jeg vet om er det ingen kabler som ikke er sleevet på noen måte...

 

Xtract/DJ Ovin: Jo takk, syns jobben ble "grei" :). Skal holde formen oppe ja, yessir!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Vil ikke kjølingen reduseres hvis du lakker kjøleren?

 

Ellers er det kjempebra arbeid!

 

Mvh. Marius E.

5114804[/snapback]

 

Kjølingen vil reduseres ja, men den ram-kjøleren har så lite for seg uansett, så skulle ikke spille noe særlig rolle. Er laget av noe uedelt metall/keramikk, som uansett leder varme dårlig. Dessuten skal bare oversiden lakkes, for det estetiske.

Lenke til kommentar
Flott arbeid som vanlig dette, liker den detaljen med at du sleever absolutt alle ledningene :love:

Men er det bare meg, eller ser det litt dumt ut med lys nede og oppe på fronten, men ingenting på midten? :hmm:

Uansett; Stå på videre :w00t:

5115255[/snapback]

 

Bare vent til jeg får opp plexi-panelet i skissen, så blir fronten mer helhetlig :)

 

Takk, ser ikke poenget med å sleeve noe, skal man først sette igang tar med alt, det er min instilling! :)

Lenke til kommentar
UPDATE: LOGO!

 

Ja, da lagde jeg min egen minimalistiske logo. Kommer jeg på noe bedre blir den byttet ut, men selv om den er simpel, likte jeg den overraskende godt! Sjekk førstesiden, skal ikke være så vanskelig å gå glipp av... ;)

5116077[/snapback]

Den ble nesten like bra som den du laget til meg :thumbup:

 

*hehe*

Lenke til kommentar
UPDATE: LOGO!

 

Ja, da lagde jeg min egen minimalistiske logo. Kommer jeg på noe bedre blir den byttet ut, men selv om den er simpel, likte jeg den overraskende godt! Sjekk førstesiden, skal ikke være så vanskelig å gå glipp av... ;)

5116077[/snapback]

Den ble nesten like bra som den du laget til meg :thumbup:

 

*hehe*

5116094[/snapback]

 

Hehe, en DEL mindre krevende, men allikevel; syns den passer fint i prosjektet jeg! ;) Og vær så god for logoen, stolt av den, nå burde prosjektet bli bra, hvis ikke lager jeg en mod nr.2 og stjeler tilbake logoen (Black Pearl 2, hirr-hirr).

Lenke til kommentar
UPDATE: LOGO!

 

Ja, da lagde jeg min egen minimalistiske logo. Kommer jeg på noe bedre blir den byttet ut, men selv om den er simpel, likte jeg den overraskende godt! Sjekk førstesiden, skal ikke være så vanskelig å gå glipp av... ;)

5116077[/snapback]

Den ble nesten like bra som den du laget til meg :thumbup:

 

*hehe*

5116094[/snapback]

 

Hehe, en DEL mindre krevende, men allikevel; syns den passer fint i prosjektet jeg! ;) Og vær så god for logoen, stolt av den, nå burde prosjektet bli bra, hvis ikke lager jeg en mod nr.2 og stjeler tilbake logoen (Black Pearl 2, hirr-hirr).

5116095[/snapback]

Hmmm, kanskje jeg skal ordne copyrights på den der på et vis :hmm: bare kødda :!:

 

Edit:

Haakon sier:

"you could dare to try...." :devil:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

King_of_kong: Ja, gjennomført er vel et ord som jeg gjerne ser brukt i forbindelse av mod'en min :=

 

Sablabra: Jeg har ikke fått helt muligheten til å "teste" støydempingsmattene enda, og dette har flere grunner: For det første har jeg bare installert halvparten av mattene. En sidedør og toppanelet gjenstår fortsatt. For det andre har jeg flere åpne hull i kabinetter hvor lcd og div deksler skal etter hvert, som gjør det lett for lyd å komme ut av kassa. Så spør meg igjen om en uke, så har jeg et svar til deg!

 

DJ-Sonic: A man has got to do what a man has got to do, du er unnskyldt :) Setter også pris på tilbakemeldinger om logoen, hvor enkel den enn er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...