Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer altså noen skisserte ideer jeg har kommet på til mod'en. Tilbakemeldinger fra dere er vitalt for hvilken løsninger jeg ender opp med.

 

Ide' #1: Tanken bak denne ideen er å dekke 5.25"-, 3.5"- og harddisk-brønnene med en aluminiums-plate, som så igjen blir kledd med uv-reaktiv grønn plexi. Mulig det også blir gravert inn prosjekt-navnet (ALUminous) nedover denne plexi-platen.

 

skisse2small.jpg

 

Ide' #2: Denne ideen går ut på å gravere inn logoen i en plexibit i passende størrelse (grønn uv reaktiv), for så å fylle det graverte området med uv-reaktiv maling (grønn). Så vil en plexiplate av samme størrelse som den graverte bli montert på baksiden, og dermed hindre uv-væsken fra å lekke ut av det graverte området (mulig jeg må bruke noe tetning her i tillegg). Dermed vil logoen lyse opp i grønt, og denne logoen nå bestående av to stk. plexiplater kan bli montert nede/oppe i ett av hjørnene på sidevinduet.

 

skisse3small.jpg

 

Er fryktelig spent på å høre hva dere syns om disse ideene, og ikke nøl med å komme med kritikk/ideer dere gjerne hadde likt å se!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Hælla kammis :)

 

Ja nå har jeg lest igjennom din update og tittet litt på bilder og kost meg, det beste jeg vet er å lese workloger som gjøres med stil, dette er SVÆRT bra og det er ikke bare noe jeg sier, du får tidsnok kritikk hvis det dukker opp noe he he.

 

Men seriøst, veldi bra utført kammis, skikkeligt morro og lese slike workloger.

 

Men har et par tiny tiny rist på hode til deg også :)

når jeg leser slike gode workloger så forventer jeg meg detaljer, masse detaljer, jeg vil omtrent vite hvor du kjøpte bordet kassa står he he hva du brukte, hvorfor ditt og hvorfor datt, elsker slikt. Jeg vil ha mere konstante og detaljerte updates. savner blandt annet updaten på kontrolleren din, huuubuuu.

Og hvorfor la du resistoren s helt inntil bryteren din med sleevs, pakk den inn lengre ned :) da blir det ikke så klumpete he he (av liten betydning)

 

Og det var risen for i dag he he

 

Og får jeg kjeft av kona nå så skylder jeg på deg, takket være din update og worklog så måtte jeg ta en sneip innendørs, kunne liksom ikke rikke meg fra stolen he he

 

Men nok en gang seriøs, Kjempe bra update Caliber, gleder meg til neste update.

 

 

pssst! likte logoen men likte den enda bedre når jeg leste at du skulle gravere :D Den blir sinsyk bra når du får addet litt lys til den, :hmm: den ideen der skal jeg ha i bakhodet :p

 

Edit: åssen klarte du å kortslutte psu ?? fungerer ikke de om en stund igjenn da ?? det gjorde i hvertfall mitt he he

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Dette er så jææææææævlig sykt fett. Det er jo faen meg helt vanvittig skillz av Haakon. Hvis jeg hadde hatt det kabinettet så hadde jeg antageligvis tenkt at jeg hadde det feteste kabinettet i verden (bortsett fra han fyren som hadde hele greia under vann), og det er en jæææævlig fet tanke. Fy faen. Bare å legge seg på ryggen for det designet ass. Jeg hadde daua med en ENSTE gang hvis jeg hadde prøvd noe sånt. Dødd av blodpropp eller noe sånt...

 

Når jeg blir stor skal jeg få en jobb hos Haakon, bare så jeg kan TA på kabinettet hans hver dag. KULT!

Kan egentlig ikke utrykke min begeistring særlig mer.

 

 

Respect, P-Money out. HOLLA!

 

Btw. Karl sier at han kommer til å stjele kabinettet ditt Haakon.

Lenke til kommentar
Hælla kammis :)

 

Ja nå har jeg lest igjennom din update og tittet litt på bilder og kost meg, det beste jeg vet er å lese workloger som gjøres med stil, dette er SVÆRT bra og det er ikke bare noe jeg sier, du får tidsnok kritikk hvis det dukker opp noe he he.

 

Men seriøst, veldi bra utført kammis, skikkeligt morro og lese slike workloger.

 

Men har et par tiny tiny rist på hode til deg også :)

når jeg leser slike gode workloger så forventer jeg meg detaljer, masse detaljer, jeg vil omtrent vite hvor du kjøpte bordet kassa står he he hva du brukte, hvorfor ditt og hvorfor datt, elsker slikt. Jeg vil ha mere konstante og detaljerte updates. savner blandt annet updaten på kontrolleren din, huuubuuu.

Og hvorfor la du resistoren s helt inntil bryteren din med sleevs, pakk den inn lengre ned :) da blir det ikke så klumpete he he (av liten betydning)

 

Og det var risen for i dag he he

 

Og får jeg kjeft av kona nå så skylder jeg på deg, takket være din update og worklog så måtte jeg ta en sneip innendørs, kunne liksom ikke rikke meg fra stolen he he

 

Men nok en gang seriøs, Kjempe bra update Caliber, gleder meg til neste update.

 

 

pssst!  likte logoen men likte den enda bedre når jeg leste at du skulle gravere  :D Den blir sinsyk bra når du får addet litt lys til den,  :hmm: den ideen der skal jeg ha i bakhodet  :p

 

Edit:  åssen klarte du å kortslutte psu ?? fungerer ikke de om en stund igjenn da ?? det gjorde i hvertfall mitt he he

5118964[/snapback]

 

Jo takk, var in "quite a hurry" siden jeg hadde lovet å legge ut updaten før kl. 9, så tok meg kanskje ikke god nok tid til å nevne detaljer dere kanskje kunne satt pris på ja.. Kritikk noted!

 

Updaten på kontrolleren min...? Nå er jeg rett og slett usikker på hva du mener med kontrolleren, care to explain?

 

Den bryteren kommer til å være skjult, og var sjukt vanskelig å sleeve, så nada arbeid som gjøres om der nei!

 

Logoen ja, litke den selv, blir spennende om jeg får den gravert. Sett ideene mine ovenfor? Belyses skal de seff! En kamerat som sannsynligvis klarte å kortslutte den blandt alt skrotet på skrivebordet mitt :) Den var gammel og trist uansett, så orker ikke forske for mye på "dødsårsaken".. ;)

 

Og nei, jeg tar IKKE skylda for at du ikke klarte å holde siggen unna kjeften mens du leste workloggen min, men tar det som et kompliment ;)

Lenke til kommentar
Og nei, jeg tar IKKE skylda for at du ikke klarte å holde siggen unna kjeften mens du leste workloggen min, men tar det som et kompliment ;)

Huff å huff, men hvorfor ikke bare bruke snus da?

5119049[/snapback]

 

Godt poeng! :)

5119065[/snapback]

 

Shut it...

 

yahoord: Takk-takk :) Husket pillene dine i dag Pål...? Si til karl at jeg gjerne bytter med det støgge kabinettet hans, lol

:evil:

Lenke til kommentar

Til de som måtte være interessert har jeg jobbet med et utkast til frontplaten i dag. Kuttet ut en plate i riktige mål, samt fått dremlet hull til musketeeren. Dette er allikevel bare en test, da plexi-platen jeg har kuttet ut har en del riper osv. Blir mye lettere når jeg har en mal for den endelige fronten hvor alle problemer jeg måtte møte i prosessen er oppdaget. Har tatt noen bilder, men de blir på harddisken min inntill test-fronten er helt ferdig :)

Lenke til kommentar
Til de som måtte være interessert har jeg jobbet med et utkast til frontplaten i dag. Kuttet ut en plate i riktige mål, samt fått dremlet hull til musketeeren. Dette er allikevel bare en test, da plexi-platen jeg har kuttet ut har en del riper osv. Blir mye lettere når jeg har en mal for den endelige fronten hvor alle problemer jeg måtte møte i prosessen er oppdaget. Har tatt noen bilder, men de blir på harddisken min inntill test-fronten er helt ferdig :)

5120547[/snapback]

Kjiping :ohmy:

 

hint hint :w00t:

Lenke til kommentar
Hælla kammis

 

Ja nå har jeg lest igjennom din update og tittet litt på bilder og kost meg, det beste jeg vet er å lese workloger som gjøres med stil, dette er SVÆRT bra og det er ikke bare noe jeg sier, du får tidsnok kritikk hvis det dukker opp noe he he.

 

Men seriøst, veldi bra utført kammis, skikkeligt morro og lese slike workloger.

 

Men har et par tiny tiny rist på hode til deg også

når jeg leser slike gode workloger så forventer jeg meg detaljer, masse detaljer, jeg vil omtrent vite hvor du kjøpte bordet kassa står he he hva du brukte, hvorfor ditt og hvorfor datt, elsker slikt. Jeg vil ha mere konstante og detaljerte updates. savner blandt annet updaten på kontrolleren din, huuubuuu.

Og hvorfor la du resistoren s helt inntil bryteren din med sleevs, pakk den inn lengre ned :) da blir det ikke så klumpete he he (av liten betydning)

 

Og det var risen for i dag he he

 

Og får jeg kjeft av kona nå så skylder jeg på deg, takket være din update og worklog så måtte jeg ta en sneip innendørs, kunne liksom ikke rikke meg fra stolen he he

 

Men nok en gang seriøs, Kjempe bra update Caliber, gleder meg til neste update.

 

 

pssst!  likte logoen men likte den enda bedre når jeg leste at du skulle gravere  :D Den blir sinsyk bra når du får addet litt lys til den,  :hmm: den ideen der skal jeg ha i bakhodet 

 

Edit:  åssen klarte du å kortslutte psu ?? fungerer ikke de om en stund igjenn da ?? det gjorde i hvertfall mitt he he

5118964[/snapback]

 

Jo takk, var in "quite a hurry" siden jeg hadde lovet å legge ut updaten før kl. 9, så tok meg kanskje ikke god nok tid til å nevne detaljer dere kanskje kunne satt pris på ja.. Kritikk noted!

 

Updaten på kontrolleren min...? Nå er jeg rett og slett usikker på hva du mener med kontrolleren, care to explain?

 

Den bryteren kommer til å være skjult, og var sjukt vanskelig å sleeve, så nada arbeid som gjøres om der nei!

 

Logoen ja, litke den selv, blir spennende om jeg får den gravert. Sett ideene mine ovenfor? Belyses skal de seff! En kamerat som sannsynligvis klarte å kortslutte den blandt alt skrotet på skrivebordet mitt :) Den var gammel og trist uansett, så orker ikke forske for mye på "dødsårsaken"

 

Og nei, jeg tar IKKE skylda for at du ikke klarte å holde siggen unna kjeften mens du leste workloggen min, men tar det som et kompliment ;)

5119022[/snapback]

 

Nei jeg synest bare at du sa at du hadde kortslutta den eller noe :)

 

ang bryter. mitt motto, ingenting er vanskeligt he he

 

 

ang, smoke, bare tulla der da he he og nei jeg liker ike snus overhode ! holder meg til gift pinnen.

 

 

Ellers så gleder jeg meg til å se neste update :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...