Gå til innhold

Tror dere at flyene ødela WTC?, her er motbevis!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli lei av slike konspirasjonsteorier.

Så hvis myndighetene kommer å påstår at: "Vi blir angrepet av små grønne menn fra Mars", så tror du automatisk på dét altså?

Jepp, jeg tror du gjør! Du har allerede blitt fortalt en løgn om "Bin Laden og De Nitten Kaprerne", og du tror helt åpenbart på dette tydeligvis.

:lol:

Endret av runmad
Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av slike konspirasjonsteorier.

Så hvis myndighetene kommer å påstår at: "Vi blir angrepet av små grønne menn fra Mars", så tror du automatisk på dét altså?

Jepp, jeg tror du gjør! Du har allerede blitt fortalt en løgn om "Bin Laden og De Nitten Kaprerne", og du tror helt åpenbart på dette tydeligvis.

:lol:

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av slike konspirasjonsteorier.

Så hvis myndighetene kommer å påstår at: "Vi blir angrepet av små grønne menn fra Mars", så tror du automatisk på dét altså?

Jepp, jeg tror du gjør! Du har allerede blitt fortalt en løgn om "Bin Laden og De Nitten Kaprerne", og du tror helt åpenbart på dette tydeligvis.

:lol:

Ey, vent nå litt... Sier du at flyene ikke ble kapret?

Lenke til kommentar

Selvsagt. Blair har møtt politisk motstand for krigføringen i Irak, derfor må noe gjøres så britene skjønner hvor viktig det er å ha tropper i Irak. Dessuten har Frankrike hevnmotiver for ikke å bli tildelt OL i 2012, og vil nok ha fokus vekk fra fjerningen av PAC.

Lenke til kommentar
Selvsagt. Blair har møtt politisk motstand for krigføringen i Irak, derfor må noe gjøres så britene skjønner hvor viktig det er å ha tropper i Irak. Dessuten har Frankrike hevnmotiver for ikke å bli tildelt OL i 2012, og vil nok ha fokus vekk fra fjerningen av PAC.

Jeg ser det ikke som noe viktig å ha tropper i Irak pga. dette

Lenke til kommentar
Selvsagt. Blair har møtt politisk motstand for krigføringen i Irak, derfor må noe gjøres så britene skjønner hvor viktig det er å ha tropper i Irak.....

Ikke bare dét, men det har også vært en oppstandelse rundt all overvåkning av engelskmenn, foretatt av myndighetene. Myndighetene elsker politistaten sin, og Bliar daler ned på meningsmålingene akkurat som Bush gjør.

Ja, motivene finnes der!

Fake terror? Mye mulig, fordi MI5 og CIA har blitt avslørt i å utføre terrorangrep på Europa (ofte England) under 70, 80 og 90-tallet.

Nå hører jeg på BBC-WS og de har allerede begynnt å "spinne" nyhetene her, om at al-Qaida står bak angrepet. Snart er dette en "sannhet" blandt naive sheeples.

Lenke til kommentar

Han sier også at tårnene sto helt stille etter at flyene traff tårnene.. Men alle med litt hjerne vet jo at høye tårn svaier hele tiden, tom. Plaza i Oslo ville svaiet en god del pga. vind etc.

 

 

Han trekker også Kull inn som eksempel med griller, alle vet at Kull er elendige varmeledere så han trekker inn ubruklige eksempler.

 

Det er ikke uten grunn folk går på kull..

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hmm... etter og ha sett 2 filmer med disse teoriene så trur eg meir og meir på dei.

Kanskje dei er laga slik at det er lett og tru på dei, eg veit ikkje.

 

Men det er jo ein del fakta der da, som kvifor ikkje det det synes vrakrester utafor Pentagon...

 

Finnes det andre gode filmer om dette?

 

Eg har sett:

 

911 In Plane Site Directors Cut

Loose Change

Painful Deceptions - An Analysis of the 911 Attack

 

Og kvifor i alle dager viser ikkje Pentagon oss bilder av kva som traff pengaton, dei hadde jo tydlig vis kamera retta dit.

Lenke til kommentar

Huff. Hvorfor dra denne horrible tråden opp fra døden igjen?

 

Hele opplegget er så latterlig at jeg har lyst til å gråte. Folk som mener at øvrigheten vil de alt vondt fordi og vrir alt om til deres fordel - dette har de lest og sett på filmer på internett! Dere tror virkelig ikke disse filmene og tekstene kan vri fakta, komme med mye falsk og bare se på en side av saken? Vær så snill å steng dette mølet.

Lenke til kommentar
Huff. Hvorfor dra denne horrible tråden opp fra døden igjen?

 

Hele opplegget er så latterlig at jeg har lyst til å gråte. Folk som mener at øvrigheten vil de alt vondt fordi og vrir alt om til deres fordel - dette har de lest og sett på filmer på internett! Dere tror virkelig ikke disse filmene og tekstene kan vri fakta, komme med mye falsk og bare se på en side av saken? Vær så snill å steng dette mølet.

5311956[/snapback]

Når 9 av terroristene forstatt lever, når folk ringer fra WTC (som skal ha vært er superduper mega inferno av flammer), når flybensin bare brenner ved 500*C, når CIA truer folk med arrest og livet hvis de sier noe, når det er første gang i historien at en stålkonstruksjon faller sammen av brann, når brannmenn har hørt en rekke eksplosjoner (det var en rekke prøvedrillinger i stålbjelkene og WTC ble da stengt av sikkerhetsmessige årsaker 8 sept), når du faktisk ser ekspolsjoner etter hverandre når tårnet faller, Newtons lover har man tydeligvis glemt osv.. osv. så begynner jeg å lure :hmm:

 

En byggning av massiv stål faller ikke helt sammen slik det gjorde. Toppen burde falt ned, resten hadde stått.

Lenke til kommentar
Huff. Hvorfor dra denne horrible tråden opp fra døden igjen?

 

Hele opplegget er så latterlig at jeg har lyst til å gråte. Folk som mener at øvrigheten vil de alt vondt fordi og vrir alt om til deres fordel - dette har de lest og sett på filmer på internett! Dere tror virkelig ikke disse filmene og tekstene kan vri fakta, komme med mye falsk og bare se på en side av saken? Vær så snill å steng dette mølet.

5311956[/snapback]

Når 9 av terroristene forstatt lever, når folk ringer fra WTC (som skal ha vært er superduper mega inferno av flammer), når flybensin bare brenner ved 500*C, når CIA truer folk med arrest og livet hvis de sier noe, når det er første gang i historien at en stålkonstruksjon faller sammen av brann, når brannmenn har hørt en rekke eksplosjoner (det var en rekke prøvedrillinger i stålbjelkene og WTC ble da stengt av sikkerhetsmessige årsaker 8 sept), når du faktisk ser ekspolsjoner etter hverandre når tårnet faller, Newtons lover har man tydeligvis glemt osv.. osv. så begynner jeg å lure :hmm:

 

En byggning av massiv stål faller ikke helt sammen slik det gjorde. Toppen burde falt ned, resten hadde stått.

5312095[/snapback]

 

Vel, du kommer med ca. 40 påstander her, uten noe fakta å begrunne det med, forventer du at folk skal tro på konspirasjonsteorier, kan du bare ikke slenge ut en rekke med påstander uten troverdige kilder.

Lenke til kommentar
Huff. Hvorfor dra denne horrible tråden opp fra døden igjen?

 

Hele opplegget er så latterlig at jeg har lyst til å gråte. Folk som mener at øvrigheten vil de alt vondt fordi og vrir alt om til deres fordel - dette har de lest og sett på filmer på internett! Dere tror virkelig ikke disse filmene og tekstene kan vri fakta, komme med mye falsk og bare se på en side av saken? Vær så snill å steng dette mølet.

5311956[/snapback]

 

Fordi moderatorene blir i så mykje bedre humør når man bruker ekisterende poster.

 

Det er det som Pels seier som får meg til og lure.

Lenke til kommentar
Når 9 av terroristene forstatt lever, når folk ringer fra WTC (som skal ha vært er superduper mega inferno av flammer), når flybensin bare brenner ved 500*C, når CIA truer folk med arrest og livet hvis de sier noe, når det er første gang i historien at en stålkonstruksjon faller sammen av brann, når brannmenn har hørt en rekke eksplosjoner (det var en rekke prøvedrillinger i stålbjelkene og WTC ble da stengt av sikkerhetsmessige årsaker 8 sept), når du faktisk ser ekspolsjoner etter hverandre når tårnet faller, Newtons lover har man tydeligvis glemt osv.. osv.  så begynner jeg å lure :hmm:

5312095[/snapback]

I følge hvem? :whistle:

En byggning av massiv stål faller ikke helt sammen slik det gjorde. Toppen burde falt ned, resten hadde stått.

5312095[/snapback]

Jasså. Du som kan dette kan vel forklare grunnen til dette også du da?

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...