Gå til innhold

Tror dere at flyene ødela WTC?, her er motbevis!


Anbefalte innlegg

Det som forundrer meg mest er at en med doktorgrad vil sette navnet sitt på dette prosjektet Selv en legmann ser jo at det han prøver å bevise er så fult av feil og missinformasjon at man nesten får vondt.

Lukter litt muffens dette her. :D:hmm:

 

Jeg gidder ikke å gå så dypt i detalj på de feilene han har gjort, men ta nå utgangspunkt i hans såkallte "flammeteori", der han prøver å bevise at skadene ble påført av en kontrollert detonasjon med sprengstoff istede for flyenes drivstoff. Hvis en sprengstoff ladning blir avfyrt, så skjer forbrenningen veldig fort (forbrenningshastigheten kommer ann på hvilket sprengstoff man snakker om). Flammene i en slik eksplosjon vil være svært kortvarig, jo større brennhastighet jo kortere "flammetid". Jeg går utfra at de fleste her har sett videoer av store bygninger som blir kondemnert ved hjelp av spregning. Da kan man observere de korte blitzaktige lysglimtene som detonasjonen av sprengstoffet danner.

 

Alle som har sett bildene/filmene fra 9/11 ser jo at flammene er store og langvarige (flere sekunder). De danner store ildkuler som sakte ekspanderer. Når drivstoff (bensin,parafin o.l) antennes, så er brennhastigheten og størrelse på flammene proposjonal med blant annet temperaturen på drivstoffet og størrelsen på overflaten til drivstoffet (større overflate gir mer oksygen til forbrenningen(luftmixblandingen til drivstoffet)). De av dere som har/har hatt moped/bil/båtmotor og mekket på denne selv vet at hvis ikke luftblandingen er korrekt så virker ikke motoren bra. For lite luft gir store mengder hydrokarboner (sot), for mye luft gir en mager blanding som gir lite effekt, men der varmen øker slik at motoren tar skade av det. I World Trade Senter ble ikke alt drivstoffet anntent med det samme, og dette spredte seg ned gjennom bygningene. Dette gav drivstoffet en stor overflate og gjorde sitt til at man fikk en effektiv forbrenning med høy temperatur.

 

Vel, jeg er bare lagmann på dette feltet, men jeg gjennomskuer lett det falsumet/elendige arbeidet som denne (såkalte?) doktorgradstudenten prøver å inbille folk. Tror nok han kan få problemer med å få seg jobb med en slik "research" på rullebladet....

Jo kanskje, men det finnes en fullgod forklaring på det. Det er jo tross alt tidligere bevist av opptil flere objektive kilder på diverse sider på internet at Israelsk efterretning visste om terrorangrepet, og hadde gitt beskjed til alle jødene som jobbet i tårnene. Dette førte til at ingen jøder var blandt de omkomne (dette er også bevist så mange ganger at det ikke er nødvendig for meg å bevise det en gang til), noe som igjen bare styrker mistanken om at det egentlig var jødene som sto bak hele angrepet. Og siden jødene rotter seg sammen med hverandre, er det vel logisk å anta at de bare jobber i etasjer med andre jøder, noe som igjen gir svaret på hvordan det var mulig å rigge opp så mye sprengstoff det faktisk kreves for å ta ned to skyskrapere uten at noen i det hele tatt merket det. De rigget det rett og slett opp i de etasjene som det bare var jøder, de såkaldte "jødeetasjene", så da flyene kom til avtalt tidspunkt og jødene var ute av bygget, satte de av eksplosivene med en fjernkontroll.

 

Min personlige teori er at alle jødene smulget sprengstoffet inn i WTC i små porsjoner over lang tid, og siden det er ettertrykkelig bevist at det er jødene som styrer USA hadde de nok ingen problemer med å tvinge vaktene til å se en annen vei.

 

Og jeg har jo en grad i statsvitenskap, og dermed MÅ jo dette være sant, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://answers.google.com/answers/threadview?id=331277

 

It is estimated that between 400 and 500 Jews died in the attacks on

the World Trade Center on 9/11. The exact number is not known, since

official record-keeping does not list the religions of the victims.

 

[This] is 15 to 17 percent of all the victims killed in the World Trade Center. The

figure would have been even higher had it not been for the fact that many Orthodox Jews went to work an hour later because of the Selichot prayers recited in the days before the Jewish New Year."

 

 

 

Som du kanskje husker så skjedde dette tidlig på morgenen, før de fleste hadde kommet på jobb kl 9. Hadde terroristene planlagt litt bedre kunne 60.000 mennesker vært på jobb istedet for 12.000, og da ville nok de fleste dødd. Jeg tror også rota til denne "jødekonspirasjonen" ligger i det faktum at europeere alltid har vært svært skeptiske, om ikke rasistiske til jøder, det går tilbake til Jesu tid. Samt dette med at de hadde hellig dag den dagen og kom senere på jobb. Alikevel døde mellom fire og fem hundre fordi det er mange jøder i NY og alle er selvsagt ikke praktiserende.

 

Ellers, så faller jo konspirasjonsteorien på sin egen dummhet... hvis Israelske spioner ville at dette skulle fungere så ville de jo ikke advart tusenvis av jøder som jobbet der, hadde ikke-jødiske venner der osv... jeg mener hele teorien STINKER av rasisme og diskriminering :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ellers, så faller jo konspirasjonsteorien på sin egen dummhet... hvis Israelske spioner ville at dette skulle fungere så ville de jo ikke advart tusenvis av jøder som jobbet der, hadde ikke-jødiske venner der osv... jeg mener hele teorien STINKER av rasisme og diskriminering :thumbdown:

Og jeg har jo en grad i statsvitenskap, og dermed MÅ jo dette være sant, eller hva?

Det var en nok meget sterk grad av ironi inne i bildet. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, men kudos til jephque for å ha skrevet innlegget med så innlevelse at det var først når jeg leste den siste linjen jeg forstå det var ironi :D

 

OT: Rundt sånne hendelser vil det alltid komme masse konspirasjonsteorier som skal på finurlige (usannsynlige) måter bevise en helt vill teori. Bygningene "overlevde" selve krasjet, men varmen i ettertid tok knekken på konstruksjonen og og bygningen raste sammen. Det enkle er ofte det beste (riktige)! Når man sier at bygningen avr konstruert for å tåle et sammenstøt med et fly er det nok ikke meningen at bygningen skal komme uproblematisk fra det. Om WTC ikke hadde rast men blitt ståendes hadde det kanskje vært enklere å rive de kontrollert etterpå. Et reparsjonsarbeid ville vært forferdelig vanskelig og omfattende, for ikke å si farlig...

Lenke til kommentar

tror jeg heller ville si at en person med mastergrad i ingenør"ting" og en doktorgrad i psykologi ikke ville framført eller skrivd på en måte som tilsier at "du-skal-ha-det-inn-med-tskje".

 

viss det har vert en profesjonelt forsøk på å påstå at det var kontrollerte eksplosiver som gjorde at WTF gikk i bakken så har jeg en liten mistanke om at artikkelen ville vert på minimim 2000 sider. først så må en ramse opp forskjellige grunner til at de gikk ned, og så gå kritisk til angrep på hver eneste. og da også fremføre bevis på alt de påstår. og bruke reelle sammenligninger.

 

en annen ting er at det virker som at det skal påvirke "trailer-park" generasjonen i USA. filmen virket amatørmessig ut og brukte mange irritasjonseffekter. en professor i psykologi ville nok brukt en mer effektiv måte. jeg har en liten mistanke i at en psykologiprofessor antagligvis vet hvordan han skal manipulere mennesker på en sånn måte at de ikke merker det.

 

Så personlig tror jeg det er et dårlig forsøk på å influensere partene den ene veien eller den andre.

Lenke til kommentar

Jeg synse det er fascinerende med slike teorier. De stiller kritiske spørsmål og går grundigere til verks på ting som, av det offentlige, blir lagt liten vekt på. Alex Jones er kanskje sta, lite tilbøyelig og trangsynt i sine ytringer, noe som fort kan lede han til feil konklusjon, men like blindt er det mange som ikke kan annet enn å rope "konspirasjonsteori!!", hver gang etablerte sannheter blir utsatt for konfrontasjon. Som om de knytter veldig mye stolthet i å vite noe om den etablerte sannheten, eller som om konfrontasjoner bare kan være injurierende.

Lenke til kommentar
Kvifor står det på overvåkningskameraet at bileta vart tatt 12 september?

 

Spør Pentagon :p

 

 

Selv om denne teorien om eksplosiver ikke stemmer kan jo fortsatt Bush&co ha stått bak terroraksjonen.

nei.

Jo

 

Hvorfor overførte sjefen for ISI (Pakistan´s equivalent of CIA) $50 000 til Mohammed Atta og spiste likevel lunch med Colin Powell morgenen 11. september?

Det er forøvrig kjent at ISI har TETTE bånd til både Taliban og Al Quaida (for ikke å si CIA)...

 

Og så kommer det selvfølgelige spørsmålet: Hvem TJENTE på 11. september (på sikt)? I hvertfall ikke Saddam Hussein og i hvertfall ikke muslimene.

 

Men dette er bare en ytterst liten del av de tingene man kan tenke to ganger på når det gjelder 9/11... :dribble:

Endret av wawa
Lenke til kommentar

Og så kommer det selvfølgelige spørsmålet: Hvem TJENTE på 11. september (på sikt)? I hvertfall ikke Saddam Hussein og i hvertfall ikke muslimene.

Jeg tror fundamentalistene følte at de tjente noe på 9/11, de var ihvertfall jævlig fornøyd de neste dagene. Du vet, amerikansk pigdog-kapitalisme, osv ble svekket, og det liker de.

Lenke til kommentar
innbyggerne i flere muslimske land feiret og danset på gatene i flere dager etter 11/9. hvis de da ikke føler at de tjener noe på det, så vet ikke jeg ;)

Hvor har du det fra?

Husker selv den snutten hvor et par palestinere danset og var glade. Viste seg jo i ettertid at det var tatt helt ut av sammenheng.

 

Fundamentalistene/terroristene følte nok at de tjente på det, ikke muslimer generelt.

Lenke til kommentar

Jaja, nå blir jeg vel stemplet igjen her men.....

Det at en eksplosjonsartet brann, var årsak til at tårnene gikk i bakken er en teknisk umulighet folkens. DET ER IKKE TEKNISK MULIG!!!! Så enkelt er det bare! Den etterfølgene "kontorbrannen" var forholdsvis liten, og brannmennene som var inne i byggningen uttalte (båndopptak og utsagn) HELT KLART OG TYDELIG, at det var fullt ut mulig å slukke den. Problemet var i hovedsak at en masse mindre eksplosjoner hindret arbeidet. Det finnes også helt KLARE OG TYDELIGE bildebeviser på at mennesker lente seg ut og tittet ned fra de etasjene som den "forferdelige brannen herjet" (<- I følge den offentlige historien).

Mange glemmer (med vilje) den påfølgende ettermiddagen "raste" også WTC7 sammen. Dette er HELT TYDELIG en klassisk demolisjon, siden brannene (med all sikkerhet påtent med vilje for å skjule tekniske beviser) i byggningen, som forøvrig stod laaaangt unna WTC1 og WTC2, bare bestod av to VELDIG små kontorbranner. Demolisjonen av denne byggningen er DIREKTE BEVISER på at den offentlige konspirasjonsteorien (med at Osama dirigerte 19 kaprere, fra en hule i Afghanistan osv. osv.) IKKE STEMMER!!

Faktisk er det 690 - SEKS-HUNDREDE-OG-NITTI (ja du leste riktig) forskjellige ting som ikke stemmer i denne offentlige konspirasjonsteorien. Mange av dem har slik SUBSTANS, at de kan brukes som DIREKTE beviser i en eventuell rettsak mot det amerikanske etablissementet.

Jeg vil oppfordre dem som tror på den offentlige konspirasjonsteorien til å underslke påstandene mine selv. Bruk Google - tusenvis av seriøse sider på nettet. Jeg vil også gjerne se beviser for at den offentlige historien stemmer til punkt og prikke, noe ingen greier, for slike beviser finnes ikke!

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...