Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Jeg har ikke påskeferie før den 13. april, og den varer kun til den 18. april. Seks prøver før man i det hele tatt kan ta ferie også! Men nå bærer det på trening...

Skrevet
Unnskyld meg, Volcov, men tror du ikke at du har glemt en særdeles viktig person nå, hm?

5857431[/snapback]

b-real: Liker bokseren din :wee:

5857445[/snapback]

Weh pr0n boxer :innocent:

Skrevet

5858003[/snapback]

Aww. ^^ Hvorfor elsker du det da?

5858030[/snapback]

Fordi det er vakkert :love:

Goood mooorning all, da var det matte tentamen :w00t:

Skrevet
HVORFOR er jeg oppe så tidlig?

5858487[/snapback]

Fordi det er sunt. Jeg har store planer om å bli et a-menneske, og med hjelp fra Steve Pavlina tror jeg det er mulig. Stod opp klokken 06:00 i dag, har vel ikke stått opp så tidlig utenom de få ganger jeg ta et tidlig fly.

Skrevet
HVORFOR er jeg oppe så tidlig?

5858487[/snapback]

Fordi det er sunt. Jeg har store planer om å bli et a-menneske, og med hjelp fra Steve Pavlina tror jeg det er mulig. Stod opp klokken 06:00 i dag, har vel ikke stått opp så tidlig utenom de få ganger jeg ta et tidlig fly.

5858491[/snapback]

This guy? :dribble:

9724.jpg

Skrevet

Muff! Har skikkelig vondt i hodet no og kjenner at eg e ganske kvalm allerede. Regner egentlig med at innen dagen e omme så har eg så vondt i hodet at eg kommer til å kaste opp..og eg hater å kaste opp :( Ikke kan eg ta noen flere dager fri fra skolen heller..

Skrevet
Muff! Har skikkelig vondt i hodet no og kjenner at eg e ganske kvalm allerede. Regner egentlig med at innen dagen e omme så har eg så vondt i hodet at eg kommer til å kaste opp..og eg hater å kaste opp :(  Ikke kan eg ta noen flere dager fri fra skolen heller..

5858631[/snapback]

Har du legeattest går det bra.

Skrevet

Kommer meg ikke til lege før på torsdag. Uff, dette ødelegger så utrolig mye. Har Økonomi prøve i morgen og matteprøve på onsdag. Får ikke øvd mye no..

*være glad for å slutte tidlig*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...