Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God kveld. Nå skjønner jeg de som sier at onlinespill ikke er bra for døgnrytmen, har spilt alt for mye i dag.

5548924[/snapback]

Hva ahr du spilt da?

5548939[/snapback]

EVE-online. Har mistet telling på timene, tror jeg har spilt siden 16:30 eller noe.

5548940[/snapback]

EVE Hva er det? Gratis?

5548970[/snapback]

Nei, det koster penger. $20 for spillet + 31 dager, så er det vel litt over $10 pr måned etter det. Spiller 14-dagers trial for tiden.

 

Det er et online rollespill, ganske lite actionpreg over det. www.eve-online.com

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Fra dette øyeblikk av hater jeg trådløst nett! Satt i 3 timer hos en kompis før linksysdritten fra helvete engang ville vurdere å virke! Jaja, gikk seg jo til da..

 

I dag føles foten mye bedre, bortsett fra at ankelen knekker og knirker litt når jeg går på ulendt underlag. :D

 

Meeeen, jeg tror jeg køyer. Natta <3

Lenke til kommentar

Rart døgn, dette. Først er det nesten ingen her om kvelden, så kommer det noen litt over 00, før alle stikker igjen og ingen poster mer. Og nesten ingen morgenposter.

 

---

Jeg oppdaget i går rett etter at jeg hadde forlatt forumet, at mobilen hadde vært av hele dagen. Glemte den om morgenen, så den ble liggende ved senga. Det er også uvanlig.

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
For 4000 går an å kjøpe en kjempering! Hvorfor kjøpe? Er d byrsdag eller bare fordi det er lørdag? :p heh

5549609[/snapback]

 

næh, bare den ukentlige lørdagsringen ja. har ikke alle par det slik? :dontgetit:

 

 

neida, hun har 20 årsdag i slutten av mars, skal bare kjøpe mens jeg har råd! :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...