Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da var turen til Oasen tatt, kjøpt inn: Superlim, lipsyl og d20 terninger til rollespill. Pluss: 5 DVD brenneplater (DVD+RW)

Tenkte jeg skulle kjøpe dual layer. Men det koster 110kr PER STYKK!

 

Fant ut at strøknet superlim på fingertuppen gjorde at Smart Pad'en på bærbaren fungerte bedre :ermm:

 

Lipsylen er på lippene og en DVD+RW plate er i dataen. Backup, here I come!

Lenke til kommentar
Yay, ny-delene mine er nå tatt i bruk. =))))))))))

5551098[/snapback]

Hvilke nye deler?

 

*Gjør seg klar til formatering*

5551147[/snapback]

Athlon X2 3800+, GeForce 7800GT og ASUS A8N-E. Woo.

 

Zappza: Han skifter hver gang avataren hans blir lastet, ved hjelp av et PHP-skript.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Skogli, hvorfor skifter du avatar så sinnsykt ofte? Synes du skifter hver gang du logger inn :dontgetit:

5551173[/snapback]

Skript :cool:

 

Har vel noe rundt 10 bilder som skiftet hver gang du oppdater siden. Men ikke alltid det fungerer

 

EDIT: Noen som vet hvilken episode av My name is Earl som var på torsdag?

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Aha, Speilrefléks (speilrefleks) altså. Kjedelig å vente på batteriene, ja. Jeg må vente lenge på mitt batteri nå, siden jeg fikk mail av Nikon, og de sier at batteriet kan eksplodere, så det må byttes. :hrm:

 

--

Nå regner det ganske kraftig her, og tåka synker. Passer dårlig.

5550490[/snapback]

Det er vel bedre enn at batteriet eksploderer? :p

 

Jeg er nesten ferdig med engelsken :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ah, herlig å være tilbake på forumet etter en alt for lang pause :love: studiene og sosialt liv har krevd sitt, nå er det kun hw.no som får oppmerksomhet fremover... oppdatert blogg og alt... har savnet dere fælt :)

Lenke til kommentar
Ah, herlig å være tilbake på forumet etter en alt for lang pause :love: studiene og sosialt liv har krevd sitt, nå er det kun hw.no som får oppmerksomhet fremover... oppdatert blogg og alt... har savnet dere fælt :)

5551478[/snapback]

Good to see you! Leste akkurat bloggen din, var bra! Vært borte ei stund jeg også, så nå har jeg endelig noe å gjøre mens jeg kjeder meg:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...