Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ah, then so. Min feil. :)

 

Blir så skyt irritert.

Jeg går med søpla her i huset, og i dag var det nok en tur.

Så kommer jeg til søppeldunkene, og på den gråe dunken henger det en lapp der det står at det _kun_ skal papir og papp oppi der.

Og det vet jeg jo, så åpner jeg den grønne for å kaste plastikk o.l der, men selvfølgelig er den full! Herregud! Hva skal jeg gjøre da? Jeg kan jo ikke kaste det i den gråe, og ikke legge det utenfor pga. fugler og katter. Kastet det i den brune jeg. Vet det er feil men....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 4000 går an å kjøpe en kjempering! Hvorfor kjøpe? Er d byrsdag eller bare fordi det er lørdag? :p heh

5549609[/snapback]

 

næh, bare den ukentlige lørdagsringen ja. har ikke alle par det slik? :dontgetit:

 

 

neida, hun har 20 årsdag i slutten av mars, skal bare kjøpe mens jeg har råd! :green:

5549647[/snapback]

:yes:

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest SO i tre kvarter :p Tar på å skulle følge med samtidig som man har et liv. ;) Er på jobb nå da, er litt stille egentlig. men slik er det jo alltid er lørdags morgen.

 

Nå er den lift me sangen på radioen _igjen_ er passe lei den nå.. Har egentlig aldri likt den..

5549241[/snapback]

Hvilken sang?

 

I dag så jeg et skilt i veikanten der jeg bor: "Barn og fjortiser må gå rundt",

 

Skiltet var revet opp fra bakken og kastet i en hekk, så vet ikke hva det var for originalt, men merkelig var det ihvertfall.

5549822[/snapback]

Bilde er nå obligatorisk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...