Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:p Jaujau, får vel prøve og finne ut selv. Idag fikk jeg og en venn en utrolig bra Idè til en fet serie frukt som leever. En appelsin som er fra mexico osv. Vennen min er veldig flink til og tegne så det så utrolig fett ut! :D Endret av Fanta Boy
Skrevet (endret)

er jo flom i bergen hele tiden da, ikke no nytt.

edit: amerikanere forurenser verden bare for å kunne jekke ned litt på bergensere

Endret av rakib
Skrevet

edit: amerikanere forurenser verden bare for å kunne jekke ned litt på bergensere

Her å regner det(Sogndal)

Skrevet
Ahrj, er det en spesiel grunn til at jenter skal være innihampen rare innimellom? Arj ahrg. De fleste er jo på grensen til det dysfunksjonelle jo!

Vent til jentene er 15-16 :thumbup:

:love:

Skrevet

Jeg mener at det var en liten flom her for fem år siden... da har det bare vært sånn at det har komt litt vann opp til bryggen...

Skrevet

Jeg mener at det var en liten flom her for fem år siden... da har det bare vært sånn at det har komt litt vann opp til bryggen...

var spøk...

Skrevet

Håper på stor flom nå. Brann supportere kan endelig få litt jobb mellom henda :p

Neida, bare kødder her :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...