Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har lyst på en ny bakgrunn på den ene dataskjermen min til minne om en i familien. Jeg lufter det her, i tilfelle noen har lyst til å ta utfordringen. Jeg kan også si at jeg gjerne vil gi en 50-lapp i motivasjon om det trengs :)

Viktige elementer:

En som sitter i en hammock (http://www.adressa.n...ve/hammock1.jpg) og røyker en sigar. Gjerne la mannen være i svart, og hammock i svart, men med en tydelig sigar (røyk som kommer ut eventuelt). Helst skal solnedgangen skje med utsikten over et hav.

 

Ellerså vil jeg bare at dere skal leke, dette er kun symbolsk. Om dette er helt urimelig å spørre om, så beklager jeg. :)

 

EDIT: at han ser utover utsikten, og mannen trenger ikke være gjenkjennelig, og kan ses bakfra. Hammocken trenger heller ikke ha tak, men jeg liker konseptet.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

syns ikke den flaren funka. ødela litt illusjonen sia den ikke påvirker noe rundt seg og virker veldig sterk.

er det noen grunn til at du plasserte den akkurat der? er det en frame fra den videoen du nevnte? :) spent på å se det.

 

 

sjøl har jeg jobba masse på ting, men har ikke lov å poste noe som helst før det kommer ut.

har fått jobb fra neste år av på en tegnefilm da. det blir spennende men kan ikke vise noe av det før om lang tid. nedtur med animasjon :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har begynt å sette meg litt inni Photoshop i det siste, og så nå måtte jeg prøve ut en litt vanskelig form (for meg i hvert fall :p ). Ikke akkurat kreativt, men jeg ble nesten fornøyd. :)

 

post-102737-0-05564900-1353122690_thumb.jpg

Du må endre litt på teksten. (CTRL+T tror jeg det var.. Free transform, let etter det om ikke. Har ikke brukt photoshop på et års tid)

Hvordan teksten skal se ut på toppen

skruf1.jpg

Lenke til kommentar

Noen her som kan anbefale en gruppe på facebook hvor man diskuterer alt som har med produksjon av kunst og annet kreativt? Trenger et sted hvor jeg kjapt kan poste alle de dumme spørsmålene mine :p

 

Nå lurer jeg f.eks. på hvor jeg kan få kjøpt klipsrammer i størrelsen 60x80cm. Fikk et tips om IKEA men finner ikke noe når jeg søker på siden deres.

Lenke til kommentar

Noen her som kan anbefale en gruppe på facebook hvor man diskuterer alt som har med produksjon av kunst og annet kreativt? Trenger et sted hvor jeg kjapt kan poste alle de dumme spørsmålene mine :p

 

Nå lurer jeg f.eks. på hvor jeg kan få kjøpt klipsrammer i størrelsen 60x80cm. Fikk et tips om IKEA men finner ikke noe når jeg søker på siden deres.

http://www.kunstnerutstyr.no/KLIPSRAMMER.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...