Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Drevet med litt 3D i dag.Er ikke perfekt i det hele tatt, men det er morsomt å prøve seg frem og ble egentlig ganske fornøyd med tanke på hva jeg kan.

Hva synes dere? ris og ros?

Selve revolveren er ganske firkantet, men orket ikke gjøre mer på den i dag.

*Trykk på bildet for større*

1058027.jpeg

Lenke til kommentar

Takker :)

Ser litt plastikk ut ja, men tanken var at det skulle se litt ut som keramikk, fordi pistolen ikke er så detaljert. Så da ble det enten eller ;)

Jeg bruker Cinema 4D, men har planer om å gå over til 3Ds max. problemet er at det virker som det ikke finnes en versjon for mac, så da må jeg innstalere W7 på den.

 

Liker maleriene dine. Tenker du å drive med maleri eller animasjoner som du tidligere har postet her? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-INkUtP

Noe jeg holder på med, en mekanisk hånd. Del av et større prosjekt jeg holder på med.

mekket i max.

as-1.png

 

DO2: kult, kunne nok lagt til litt mer detaljer på gunnern. Hvor lenge har du holdt på?

selv driver jeg bare for moro, litt av og på:p

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Kul hånd :)

Hvor lenge har du jobbet med den og har du noe mer fra prosjektet?

Hva med å legge til noen ledninger mellom leddene?

 

Selv har jeg hatt programmet (cinema 4D) en god stund, men har ikke jobbet så mye med det. Vil si jeg kan litt over basic.

 

Har satt med som mål og lære mer om materials og studio rigging for å kunne få et mer realistisk utsende på modellene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

DO2:

hmm, vet ikke, har brukt lenger tid på selve hånden(en annen mesh) en den mekaniske. Et par timer.

 

Ja, er ikke helt klok på lightning setup og rendering sjæl as, men bruker bare day light, da ser ting fint ut i en render.

 

Ble inspirert av Deus Ex spillet, digger stemningen i spillet så fikk lyst til å lage en sci-fi karakter. Bare håper den blir som jeg så for meg i hodet :p

 

ASSS.png

ASSDX.jpg

 

 

Her er basemeshen, fra max, selve hendene der brukte jeg mest tid på av alt hittil lols :p

ZZX.png

tenker å mounte på robotarmen senere. Er mye som må fikses tror jeg.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...